Nekem a tonyos betegségek közül a kupplung folyadék "színesedése" van jelen, és a hátsó fék gyenge mivolta, fog valamit, de nagyon taposni kell hozzá, de lassú araszolásban, ahol hirtelen első féktől kicsúszhatna a mocc alólam és így a hátsó féket használom épp elég, de nem kerekezek vele, mert túhúzás határon nem bízom benne hogy le bírnám tenni az elejét a hátsó fékkel, így inkább kis szögben kipörgetem a hátulját....
, vagy csak gázra hagyom az elejét emelkedni nem magasra...
De már itthon figyel az új PilotPower
Végül 190-est vettem.
Így a gyáriak megmaradnak tartaléknak perec esetére
Kiforduláskor, körforgalmakban és szűk, lassú, kisgázos kanyarokban néha felbax az ideg
Most hétvégén haveron majdnem megtolt egy körforgalomban hátulról, mert nem indult meg a gép, ahogy elkezdtem újra húzni a gázt. Nagyobb gázt meg már nem mertem húzni, mert olyankor van, hogy hirtelen megugrik a gép és ledöntve a körforgalomban nem akartam elperecelni. Tartottam tovább ugyanott a gázt és 1-2mp után elindult.
Jövőre szeretnék csatlakozni a csapathoz..
Mondjuk az új Honda Fireblade mellett, amit előszeretettel használ :D