kerekezni jól lehet vele bár 2.ba nem próbáltam.Ti?
!Egy régebbi hozzászólásban írtad, van egy falcós cimbid Miskolcon aki szerette bütykölni a gépét! Jó volna vele össze csörögni,egy két dolgot átbeszélnék vele!
!Speciál nekem bejön,bár a veterán /vagy utánzat/ motorok amúgy is a szívem csücske!
!?
Gondolom megegyezik mivel ugyanaz a rendszer és a blokk is.
kell citálni magammal (márha van épp gyerkőcpesztra lehetőség nagyszülőtől...), ha kell valami "mindenre használható...
" társaság...
nem látok összhangot az eleje és hátulja között, és megkapta a japános sporthátsót, gyakorlatilag nincs hátsó ülés (könyörgöm, naked gépről van szó, nem sportról! az ember azért (is) vesz ilyet, mert megfordul a fejében hogy néha hurcibál magával valakit és nem a hátizsákjában... és nem kárpótol a plusz akárhány lóerő, mert ami most benne van közel 140, azt sem lehet kiaknázni normál körülmények között (persze pályán jó, én is szoktam használni, igaz főleg csak eringen) de naked gépnél hiába a nagyobb erő és nyomaték, egy bizonyos erő fölött (mondjuk 120-130 le) már mind1 mekkora ereje van, úgysem lesz végsebessége és jelentősen jobb gyorsulása...
Amúgy nekem van egy komplett kormánykiflim (alsó, felső, csapággyal) 2004 előtti tuonohoz, a melegítést nem merném bevállalni, nem egy robogó igénybevételű szerkezet.
Üdv a falcos táborban,ami igen kicsi Magyarországon!