!
,
Voltam vele körözgetni végre Eringen (ezzel a géppel még nem tettem időhiányban eddig) bár vártam, hogy élmény lesz, de azt nem hogy ekkora.... Előző gépeimben nem bíztam annyira, hogy kitérdeljek, de ezzel a gyönyörűséggel úgy megy mintha mindig ezt csináltam volna. A térdkoptatóim rendesen fogytak, de leírhatatlan érzés volt biztonságérzet mellett kanyarban lapon fordulni és kigyorsítani. Bravó Tonyóka
Az is igaz, hogy a guminyomást lejjebb vettem elől 2,1 hátul 2,3 bar volt, így jó volt utcán is pályán is.
) átülve már nem is tűnt annyira xarnak a DL
Az az érdekes, hogy kis gázra jobban "ugrik" mint a Tuono, mintha kicsit nyomatékosabb lenne, viszont nagyobb gázra nem megy sokkal jobban, ilyenkor a Tuono szétcsapja. A fent említett fogyi eltéréseket pedig az okozhatja, hogy milyen tempóban, mennyire kanyargós úton mehetünk és tud-e 6.-ikat kapcsolni! Az alsóbb fokozatai rövidebbek, az 5.-ik ugyan olyan a Tuono 5.-ikje, míg a 6.-ik kib... hosszú a DL-en! Nem egy mondjuk 42-es vs. 40-es lánckeréknyivel, hanem sokkal hosszabb! Valószínűleg amikor többet megyünk nagyon kanyargós úton 3-4-5-ben és nem tud 6.-at kapcsolni, akkor rosszabb a fogyija és ha pedig főleg tempósabb úton vagy autópályán megyünk és végig 6.-ban van, akkor kevesebb. Vegyesen pedig ugyan annyi.
Ilyenkor, ha rögtön tankolok, akkor 11-12L-t tudok bele tankolni. Főleg horvát, osztrák és szlovák benzinnel lettek \"extrém\" jó fogyik, de a haverok szerint nem a benzinben, hanem a túratempóban keresendő a megoldás
) akkor azt inkább a K&N okozza, mint a 42-es fogaskerék. Úgy tudom, hogy az ECU figyeli az airbox-ban a nyomást (vákumot) és aszerint fecskendez be, namármost ha te a K&N-el csökkented a folytást, akkor több benyát fog a több levegőhöz befecsizni. Szerintem!
Én a gyári légszűrő visszatételével próbálkoznék először.
Biztos a 42-es kerék is okoz kis többlet fogyit, de 1L-t amiatt túlzásnak tartok. 1/3 - 2/3 arányra saccolom a lánckerék és a K&N fogyi többletét. A ram-air és az 57-es torkok miatt amúgy is dől a levegő a gépbe, én feleslegesnek tartom a sportlégszűrőt. Akkor már inkább a lánckereket hagynám meg.
Ha a tiéd is előbb gyullad ki, mint a gyárilag megadott 3-4L-es tartalék és mondjuk 160km-nél 12L-t tudsz csak beletankolni és van még benne 5-5,5L, akkor az "csak" 7,5L-es fogyi! 42-es lánckerékkel és K&N-el az már reális is lehet.
- tehát nem agyon nyüstölve...
Nacionalista, alkoholista és szexista ember lévén vasvillával sem lehet megsérteni. Amúgy meg lehet, hogy jó dolog, én még nem vettem hasznát és most az új motoron nem érzem a hiányát, de mint írtam, másnak jó dolog is lehet.
Az egyik gyújtásra +, egy test a másik kettő a két jel. Milyen színűek a vezetékek? kék/fehér, kék/szürke a két jel valszleg, vagy valami hasonló, a gyújtás+ meg piros, a test barna, vagy fekete. Jó lenne, ha látnám is, biztos vagyok benne, hogy logikusan vannak a vezetékek rajta. Kép nincs róla?
. Remélem holnap végre összejön az eringes pályázás is (nem voltam már 1 éve pályán, és a tonyoval még sosem), kíváncsi leszek.
Jó kis kiruccanás lehetett! Kicsit irígykedem
Üdv.: Tibi