!Amennyiben seggrakétát keresel nem jó választás volt a falcó
!Gsx-r 1000!...Az már igen!... Ez a motor arra való hogy jókat csavarogj relatíve nagy tempóval relatíve kényelmesen!
!Különben már éngem is nyomtak le 400-as szupermotóval a mátrába,de volt olyan is hogy a 600-as gsx-r nem tudott megelőzni pedig nekem akkor 650-sv volt a fenekem alatt!Úgyhogy ez a motor összehasonlítgatás is eléggé pilóta függő!
végre gép elé kerültem.
. bár 199 Km/H 4.végén, ami szerintem sok :) mert még 5,6. de sajnos 5.6 végén old a kuplung és nem viszi át az erőt. felpörög.... pedig kíváncsi vagyok mennyit megy.....
A mátrát gondolom nem erre az évre gondoltad,arra már szerintem ne tervezz! Főleg egy ismeretlen motorral hideg időben! Nem jó párosítás
! vfr 800
? Érdekes pont ma zavartam meg egy 2005-öst! Sehol sincs a falcohoz!Ez a gép nekem nagyon tetszett míg ki nem próbáltam ! A vvti rendszer egy tragédia! Alúl nem megy 6800-tól meg mintha segbe rúgták volna!
!A hibakód kiolvasó táblázat meg fel van tolva vagy ebbe, vagy az rsv topicba! Holnap még jó időt mond,esetleg délután valahol félúton össze talizhatunk aztán cseverészünk egy kicsit!
Tanácsot szeretnék kérni egy 2003-as évjáratú Tuon megvásárlásában. Az elmúlt 4 évet motor nélkül töltöttem ( új motoros született a családban), előzőleg csak Honda-kat (VFR 750, VFR 800, XX )hajtottam. Haverjaim szerint egy perverz ötlet japán márka helyett olaszt választani, de a V2 hangja nagyon megfogott. A Tuono-t inkább városban
és körzetében (Bakony kanyargós útjai) szeretném használni. Több helyen olvastam az alacsony fordulatszámon a rángatást, ez mennyire zavaró a városban?. Típus hibaként még a hátsó fék hibájáról hallottam, ezen kívül még esetleg valami?
Javasoljátok a fenti célra a Tuono megvásárlását, illetve szívesen fogadnék személyes tapasztalatokat.
Üdv:
Gabor
Veszprém
30/2052666