), de még reménykedem. Az EU-n kivül nem akarok rendelni, mert lehet, hogy nem ér annyit...Ha ez marad, nekiállok egy szíkével és "kinyítom" magam (gondolom csak arra kell vigyázni, hogy a külsejét ki ne szúrjam, hogy ne szívjon fars levegőt).
, család nagy része legöthösödött, így 1 héttel a nyaralás előtt nem engedjük a gyereket beteg mellé, hogy aztán itthon maradjunk...
(ha nem lesz sz@r idő, mert most még esőt is ígér addigra...
)
Az ECU kisebbik csatlakozójába menő egyik vezetéket kell átvágni. Fejből nem tudom a színkódját, de a Falcon kék-zöld a leírás alapján, valszeg a Tuonon is az. Csonkot én Németországból hozattam egy bontóból (pontosabban egy 2000-es RSV egész légszűrőházát csonkostul) A régi Tuonoban a légszűrőben is van fojtás. Előbb győződj meg, hogy egyáltalán az ki van-e véve. Nyitott dob van fent?
Szembe jött egy ugyanolyan motor, kicsit meglepődtem, de akkor igazán, amikor utánamjött.
!Chip ügyben adok egy teló számot,olyan 10 ropi körül szerzi be a cuccost. Hivatkozz Hári Józsira az-az becses személyemre. /Akinek falcója van!/A srácot Kázmérnak hívják,szintén falcós!Tehát a szám:06305587950
,az már az én falkómban dolgozik!Tudok segíteni az eprom beszerzésében,aki nekem hozta korrekt srác,és nem utolsó sorban márkatárs is!
Állítólag már lassan egy éve nem járt vele (hihető, mert 0,9 volt az elsőkerékben, lógtak a tűkrei, levegős volt mindkét féke, ezeréves volt az olaja, felhordott az égbe a lámpája, tiszta szutyok volt, stb.
! Mérd már meg lécci,hogy mennyi az első teló magassága mikor sztenderen van és ha rajta űlsz+ kb fél tank benyával!A teló vége és a telóhenger közti táv érdekelne!Cirka 9-10cm-re emlékszem terhelve! Esetleg húzó nyomóról is írhatsz
kössz!
néha ilyen néha olyan! ezt jól megmondtam!
üdv: burney
Így biztos mélyebben van a súlypont és így jobban lehet a géppel drag-ozni, de kiváncsi lennék, hogy egy véletlenül "vilizősre" sikerült start után amikor "visszaesik" az eleje, akkor hogy koppan össze az eleje!?
Vagy lesznek majd rajta hosszan hátrafelé kinyúló görgők is, mint az igazi drag gépeken?
Közben rájöttem, hogy félrebeszéltem, mert nyitott légszűrőt írtam, pedig (persze) én is a szívócsonkra gondoltam, mint ahogy Te írtad
Viszont a "légszűrőházban lévő szűkítő" témát nem értem.