! Úgyhogy kiszáltam ,megyek szerelni ahhoz legalább értek valamennyire
!Majd este nyolc után otthon megprószilom.
!Annak csak egy kis víz kell,meg kevéske mag! Ha meg nem jól működik, megfőzöm
!
) területén írjon ,vagy hívjon bátran!
! Leírtam amit akartam. Mikor meg nyomom az entert az egész hóbelebanc eltünt
!Este majd újra próbálkozom az otthoni gépemmel!
!Érdekes! Az e-bay en lehet venni epprom-ot.Amennyiben nem sikerül megpróbálok segíteni,de szerintem ez még ráér,úgyis a dobbal eggyütt van értelme a dolognak!Szerintem a kuplung fontosabb!Próbáld meg az rsv fórumon, hátha valakinek van jó forrása a lamellákra!
Tuonost akartam megszólítani,ehelyett téged írtalak le! Ez biztos olyan Fraydi elszólás lehetett,mert rád is gondoltam amikor az előző hozzászólást írtam
.Bocs! Különben miz újság a nyugati széleken? Megvan még az a gyönyörű tonyó?
,
Nekem van egy tuonós cimbim, de ő szombathelyi, és nem szeret bütykölni. Idén találkoztam Falcos fickóval Ausztriában de vele is csak azért mert őt is kivette a rendőr a sorból mert hangosnak ítélte a kipufogót
Más facost nem ismerek személyesen. Vagy be voltam rugva mikor írtam és nem emléxem rá...
!Mindgyárt megbeszélem magunkal
!
,de az én tapasztalatom szerint ezen segít a nyitott dob és az epprom csere!/A mellékelt linken megtalálod miről van szó!/
/.Na ezekhez kell gyártani két összekötőt,hogy fel lehessen rakni a gépre!Nyersz kb 6kg-ennyivel könnyebek az akrák!A végsebb-ről csak azt tudom nyilatkozni,hogy 3 falcóismerősöm közül mindnek ennyi a vége,de hidd el nem ebben a tartományban érzi jól magát a motor!
ma gurultam a mocival és azt vettem észre hogy nagyon lomha 3-6ezerig. prüszköl is néha (gyertya), de sztem a kigyorsításban a hiba.
kerékre nem veszi fel magát....