Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy új gumit!
Helló! Mit szoktatok rakni a vázra a lánc alá amikor el kopik az gumi szerűség?
Kompresszió mérővel tudsz házilag, bár nem két forint.
Kompresszióról fogalmam sincs,hogy jó-e, de így érzésre szerintem rendben. A fogaskereket meg persze, átveheted, de nem most cserélem. Kb. Május-Június, mert akkor lesz pénzem a nagyobb "karbantartásra". Egyébként kompresszió hogy tudok mérni házilag?
hello írtam e-mailt.
Ha a balance tengely nem nyúlik ki a másik oldalon (lendkerék felőli oldalon, mint nekem), akkor nem muszáj levenni azt a fogast. Bár én levenném, mert a balance tengelyt is 2 csapágyon fut a a blokk között, és ha jól tudom akkor mindkét csapágy, golyóscsapágy az EBS blokkokban (remélem nem keverem valamivel). Nekem mindkét oldalon görgőscsapágy van
Én általában egy rongyot begyűrök a főtengelyfogas meg a kuplungkosár fogaskoszorú közé.. vagy bárhova, szóval nem csavarhúzót kéne, ahogy sokak írják fórumokon, mert a fogak sérülnek.

Amúgy igen, kell lendkerék lehúzó. (De elég a kalapáccsal egy jó nagyot ráütni, aztán kis szerencsével nem ferdül el a főtengely, meg kb. annyi szerencsével le is jön a lendkerék Nehogy komolyan vedd a zárójeles részt )
Köszönöm a tippeket!

A lendkerék lehúzásához kell egy lehúzó mindenféleképp?
Van egy balasztengely fogaskarakakkel. Azt ki kell venni hogy szét tudjam húzni a blokkot? Ahogy elnézem nem csatlakozik semmihez és mint ha csak egy fészekbe lenne belerakva.
Hali!
Én esztergáltattam hozzá ebonitból "vakgyertyát". Felül meg van lapolva, gyertyamenet van rajta, és a vége "legömbölyítve" olyan 4-5 centit belóg a hengerbe. Betekerem a gyertya helyére, így megtámasztja a dugón keresztül a főtengelyt. Lazítás, meghúzás simán megoldható vele, és nem motortípus függő
Valakinek nincs eladó derbi senda vagy lobito gyújtáskapcsolója kulccsal?
én is szeretném tudni mert nincs szikrám
hali! én ugy szoktam hogy egy flex vágókorong cserélö villát beakasztok egy lyukba, mindegy melyikbe, és probálom valamibe beakasztani!ekkor már mehet is a lazítás :)))
szeva! 18as van,17es pedig lesz! resone-@freemail.hu
Sajnos Sopronban nálam is ez van :) felmentem vele a "kilátóra". Előtte van egy domb hát azért nem kicsi. 2x indultam neki :D a másodikra alákuplungolással felment :D
help! sürgősen vennék Senda R-re 17-18as első felnit. akár gumistól tárcsástól nem számít, kifizetném azt is!
Van valakinek tapasztalata, véleménye Berta dugóról? Sendához csak azt kapni megfizethető áron. Meg lett fúrva a henger, és adtak mellé egy berta dugót. Csak hogy mire számítsak?
Kompresszió? Jó, nem jó? Hát oda lehet akkor kisebb kell. Viszont lehet elég egy foggal csökkenteni. Ha cseréled akkor a régi fogaskereket átveszem tőled ha nincs rá szükséged.
Igazából itt a hegyes,dimbes-dombos Pécsen azért gondolkozom ezen,mert az emelkedőn szegényke eléggé küszködik.
Srácok!

Hogy kel leszedni a gyújtás lenkerekét? Tudom a csavart kell lecsavarni és lehúzóval leszedni, de hol kell megakasztani, hogy meg tudjam nyitni a csavart?
Hogyha előre 12-es fogaskereket raksz,akkor erősebb lesz,de viszont hamar eléri a végsebességét,ami 75-80 de akkor viszont már sokat pörög,viszont ha rádobsz előre egy 14-es fogaskereket,akkor igaz 5,6-ban már gyengébb lesz,de viszont ha rendesen ki tud pörögni akkor elérheti a 85-90-es végsebességet is.
A ?-jel azt jelenti, hogy fogalmam sincs mennyiben változik.
Előre 12-st kereket rakok,akkor mennyire változik meg a menettulajdonság? Azt írtad,akkor valamivel sebességben lomhább lesz és erőben pedig jobb. Mennyi a változás? Erősen észrevehető?
?
hmm... és ez százalékban mennyi kb.? Rárakok egy 12-st, akkor mennyivel lesz lassabb?
meg kell néznem h meg van e mert érdeklődtek már felőle...