Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt már nagy a csend, mióta van a ducatiklub.hu! Ott kérdezz inkább!
Van közöttetek Multistrada tulaj / multistradához értő egyén?
Nincs mit.
Köszi, átmásoltam oda. :-)
Mi lenne, ha mondjuk itt tennéd fel a kérdést?
http://www.ducatidibosco.hu/uz...
És úgy általában mitkell figyelembevenni egy multistrada vásárlásánál?
Sziasztok!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_multistrada-
3103714

Valaki tud valamit erről a modellről? Apum megakarja venni
Sziasztok!
A hétvégén megvettem életem álmát, egy Ducati-t
A probléma vele, hogy mivel a szezon végén az előző tulaj leállította, és azóta nem ment, az akksi tönkrement. (Na jó ez egy ezer éves savas akksi volt.) Akartam venni hozzá egy zseléset, de több akksis szakember azt mondta, hogy ehhez a típushoz (750SS) nem is létezik a gondozásmentes akkumlátor.
Tényleg nincs ilyen, vagy nem voltam elég alapos?
Milyen akksot javasoltok hozzá?

Köszi a segítséget.
Timoya
Nagyon nagy pacsi, azon keveseknek, akik ide is benéznek.

750 SS dukimra szeretnék visszapillantó tükröt, lehetőleg használtat - de jó állapotút.
Segítsetek...
Jé, télleg. :-)
Én a vezérműszíjat is látom a "csere" oszlopban a 20ezres szerviznél.
Kösz! Tulajdonképpen kb. 1500 km-rel ezelőtt megcsináltuk az olajcserét, 5 ezerrel ezelőtt meg volt egy nagyobb szerviz, összehangolták a hengereket, gyertyacsere, stb.
Amit az általad belinkelt listán írnak még, az a vezérműszíj-feszesség ellenőrzése. Akkor vajon a csere még nem feltétlen esedékes?
Na meg azok a fránya szelepek... :-)
Vidd el a 20ezres kötelező szervizre, abból nem lehet baj Egyébként itt meg tudod nézni, hogy mik az elvégzendő műveletek:
http://ducatidibosco.hu/szervi...
Sziasztok!
Rég jártam itt. Van egy ezres Monsterem, 2004-es. Most kb. 20 ezer km van benne. Májusban mennék egy nagyobb túrára. Milyen karbantartást kéne addig elvégezni? Valaki vezérműszíjcserét emlegetett, ez igaz? Szelepállítás? (Egyébként teljesen jól működik a gép.)
na ezt elrontottam , bocsesz
Sapka
http://www.pleinpot.com/gest/u..." target="_blank">sapka 4000
sziasztok! hétvégén kiderül, lehet lesz egy ilyen eladó, vatta uj(96446305B ez a számú), szombat délután megtudom mondani, ha érdekel komolyan valakit emailbe szóljon, 200e körül lesz , ha lesz.
Hello Zotty!
Szerintem, ha a ducatiklub.hu-n regisztrálsz és körbekérdezel, találsz olyan magyar! motort, aminek ismerjük az előéletét és nyugodtan meg lehet venni! Ezt az oldalt már nem nagyon nézegetik a srácok, így nem biztos, hogy teljeskörű infót kapsz! Én biztos, hogy nem vennék Ducatiból külföldit, mert az a helyzet, hogy a jó ott is kva drága, szóval, az olcsó nem véletlenül olcsó! Ha meg kifogsz egy kipofozott szart, a gatyádat is ráköltheted, és akkor már olcsóbb lenne egy ismerős "drágább". Ugye érted mit mondok... :)
Esetleg a Desmodokit hívd fel, ott a száma lejjebb, neki vannak jó motorjai jó áron!
üdv.Devy
A Ducatis javítások túlsopilázása egy kicsit ..... www.ducatisuite.com/monster.ht... kell tőle beszarni itt a vagány mutat 1-2 trükköt amit ti is megtudtok csinálni.
Mivel a 696-nak full digitális a kijelzője, sztem lehetséges. Egyébként én egy 620-asról raktam fel képeket.
Én azt mondom minden papírja legyen meg: szervizkönyv, forgalmi. Forgalmi nélkül nem is tudom, hogy meg lehet e venni használt motort. Az adásvételit meg nem hiszem, hogy megvillantanák előtted, főleg ha a kinti vételár is rajta van... Ja igen: és jó ha tudod, hogy minden ducatihoz 3 gyári kulcs jár, amiből egy piros, az a főnök köztük
Ja, a mérföldes skáláról jut eszembe: Az egyiken termignoni szett volt, amihez, ha jól értem ECU-t is adnak, de az már európai, ezért az ECU cserétől a 696-s hirtelen európaiként kezdte el érezni magát, és mindent KPH-ban mutatott... ..ez lehetséges?
Nekem majdnem ugyanezt mondták, és itt egy példa is. Prizma nincs, emissziós cucc van, csak épp a másik oldalon az első henger mellett. Függetlenül egymástól ugyanilyen dobozka volt mindakettőn (S2R, 696).

Külföldi papiroktól nincs para? Mi az ami feltétlen legyen meg? Forgalmi, szervízkönyv, adásvételi?
Pfff, ez a képfeltöltés elég szarul sikerült....
Szia,

Azért érdemes velük vigyázni. Van amit amcsinak mondanak, aztán mégsem az... Arról tudod felismerni őket, hogy van rajtuk egy un. emissziós kaniszter a bal oldalon pont a lábtartó konzol felett, meg a villaszáron fényvisszaverő prizma van. A mérföldben skálázott óráról már nem is beszélve
Ha idelinkeled, hogy konkrétan melyikeket nézde, akkor valaki ráismerhet a fórumról.
Sziasztok,

el kezdtem nézelődni a piacon, és megnéztem egy SR2-t, meg egy 696-t személyesen is.

Az véletlen h mindkét esetben amerikából behozott modellekkel futottam össze, vagy ez ennyire általános, hogy mindenki aki tudja, kintről hozza?

Érdemes egyébként vigyázni ezekkel, vagy vmi extra tudni való a kinti, főleg tengerentúli verziókról vagy ugyanolyanok, mint az itthoniak?