Én egy alkalommal olyan 60-120 kilométert megyek terepen. Nyári szezonban, amikor több a por, minden motorozás előtt pucolom. Kell is, mert olyan a légszűrő egy futam után, mint a bundáskenyér
amugy képzeld a benzincvsapbol a benzinszűrőt a karbiból fújtam ki , csodálkoztam is hogy fulladozik
így most nincs benzinszűrőm a tankban
nincs ötleted hogy mit lehetne bvele csinálni?
bentzinkutas szűrő nem jo mert nem fér a tank meg a karbi közé
Miért b@ssza széjjel? Én úgy tudom, csak az árt a nikasilnak, ha por megy bele. Ha elkopik a dugó, akkor kifogy a kompresszió meg az erő, oszt kész. Nem így van?
Télleg jól eszik, bár ez csak annyira szempont, hogy ne úgy kelljen kitolni az erdőből. Múltkor együtt mentem egy sráccal, aki 25-ös RM-mel jött. Én még át se fordítottam tartalékra, mikor neki már kifogyott. Egy tankkal (ami olyan 8-9 lityi) végig motorozok egy délutánt
amugy én szeretem
strapabíró
jo nem egy gyári de azért ott van enduróba is meg pályán is
ráadásul nekem kurva jol eszik
cr250 kel enduróztam , azok megettek 8 lityót az enyém meg 5-öt és vgig elől mentem
Az enyémen meg tiszta horpadás a tank. De a lepkék csavarjait időnként kihajtom, becsavarok hosszú ötöset egy nagy alátéttel és meghúzom, mint a borosdugót. Ettől újra több benya fér bele
nézd me a képeimen is látszik hogy fémtankos
szoptam is vele
elrepedt, ráadásul a felfogató pánt alatt így azt is lekellett vágni hogy be lehessen hegeszteni, aztán vissza ja és közben felmelegítve leesett és eldeformálódott nem ment a helyére
de végül sikerült visszahajtani mostmár fasza
így most nincs benzinszűrőm a tankban
nincs ötleted hogy mit lehetne bvele csinálni?
bentzinkutas szűrő nem jo mert nem fér a tank meg a karbi közé
por azz nem hiszem hogy megy bele minden harmadik alkalommal szoktam mosni a légszűrőt mefg fujom is
csákány
strapabíró
jo nem egy gyári de azért ott van enduróba is meg pályán is
ráadásul nekem kurva jol eszik
cr250 kel enduróztam , azok megettek 8 lityót az enyém meg 5-öt és vgig elől mentem
szoptam is vele
elrepedt, ráadásul a felfogató pánt alatt így azt is lekellett vágni hogy be lehessen hegeszteni, aztán vissza ja és közben felmelegítve leesett és eldeformálódott nem ment a helyére
de végül sikerült visszahajtani mostmár fasza
kicsit fel lett keményítve a futómű é
1993as