Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látatlanban nemondjanak árat kérdezzemeg fix-e az ár....
Nemtudom miért cigánykodás ha telefonba alkudozol...mi úgy szoktunk odamenni, hogy már le van zsírozva mennyiért vihetjük el a motort, aztán ha netalálntán lenne rajta valami hiba amiről a tulaj elfelejtett beszámolni, akkor természetesen még alkudozunk 1 kicsit
bulgár mentőautó
Igyvan csak sokan ezt nemtudják én azokat a vásárlokat szeretem akik telefonon alkudnak,ha eljönnek megnézni 1-böl jön a pimpos duma"hát ö nem erre gondolt"mert amit eddig nézet sokkal jobb volt,hát érdekli de a szerelöje aztmondta(közben vadul telefonál a szakértö barát..)ezmeg az biztos cserés és még engedjem le az árbol....
meg az is ,hogy nem veszek versenyzőtől gépet ........pedig sokszor ha fiatal gépről van szó nem baj mert legalább a versenyző rendes olajat rakott bele ,dugót időben cserélte , időben , gyári alkatrészekkel szerelte , nem kókányolta , stb.....és eladja mert kapja a frisset ...........
ja és be van járatva

szóval én nem vetem/vetettem meg a versenylovakat se ......azokkal volt eddig a legkevesebb bajunk
Jóreggelt!Motorvásárlás....Az emberek többsége maximalista és fiatal-költségmentes motort akar,ezzel semmibajnincs csak az a baj a pénztárca bevan határolva(ami érthetö)Ekkorkezdödik a motorár nézegetés/hasonlitgatás.A vége azhogy vesz 1fiatal motort amimár félsiker(szerinte..)aztán az elsömotorozás után rájön ez+az szar/cserés rajta...És kezdödik a házibarkács javitás vagy az adjuk tovább gyorsan cimü fejezett Ezértvan nálunk ennyi szakadt és barkácsolt évjáratban huzott árban olcsobb motor(és ugye telefonban mindig minden jó a motoron )szóval nehéz ügy ez kérem..
alszotok fotelkrosszosok ?
az egri-vár makett túra és topiktalálkozóról nagy a hallgatás !
jó reggelt!
tegnap este nem bírtam visszajönni mert nem engedett fel ez a szájonvert szemét oldal ........meghát a colombo is kezdődött a viasaton

bimbike a 600 ezres fiatalabb gépeknél is tapasztaltam átveréseket úgyhogy vigyázz azok se újak és ott is figyelni kell vásárláskor nagyon!/ de ha esetleg kíváncsi vagy a véleményemre akkor szerintem érdemesebb fiatalabb technikára törekedni /
több dolog miatt jó, de üzletileg is jobban kiszállsz belőlük....... az öregebb vasakat felújítgatni nem nagy biznisz mert mikor eladnád mindenki mondja , hogy öreg meg minden hiába tetted bele szíved, lelked ,pénzed !
/alkatrész ugyanannyi ha nem drágább mint az újhoz, könnyebb beszerezni is az újakhoz / bár japánnál nem nagy gáz ez /
öregebb mocinál jönnek elő a dolgok mindennap......és itt nem arra gondolok , hogy leáll hanem kopásból eredően kell cserélgetni , feljavítgatni dolgokat .......idegesítő dolog
egy jó újat megveszel és motorozhatsz vele sokáig úgymond költségmentesen , ha szervízeled rendesen, és amikor eladod akkor még szóba állnak veled ......
én a 250 kétütemet részesítettem előnybe 500-700 között mikor annyi pénzem volt és nagyon jókat motorozgattam és kétévente kell kb. eladni őket és annyit bux amennyit elmotoroztál és az még belefér mert azt tudomásul kell venni , hogy nem olcsó sport ....meg nem is akármilyen
meg az szokott eszembe jutni mi lett volna ha béreltem volna két évig egyet .....mint egy jet ski-t 10perc ötezerért ....akkor mennyit hasaltam volna
ezzel vigasztalgatom magam
háát ja.... de hallgasd meg h eddig hogy használta... nem tudhatos az előéletét
Hát biztossan emlékszel mennyit irogattam alkatrészek után . De 100 %-ban igazad van ezena téren . Isten nem vagyok , hogy pálcát törjek a hirdetések tartalma után , de nagyon furi , hogy mindenki korrekt ebben az országban . Ha igy van akkor miért járunk még mindig ezen a szinten?
CSak akkor, ha meghallgatod... optimális esetben
Nekem ettöl függetlenül nagyon megfelel , mert szerintem aki benne van a szerelésekben is az tudja , hogy mennyibe kerül ez az élmény . Nem tudom , hogy milyen kilátások lesznek a közeljövöben egy fitalabb cserére . Nagyon visszafog a drasztikus ársáv , mert ugyi az már 600.000 piztől kezdödik .
és mivel a tendencia az h a crossmotork 99% nál oda van írva h minden vacsi új benne mert most lett felújítva... háát ezekután ember legyen a taplán aki ezt kiszűri h igaz vagy nem
Azt úccse éri föl agyilag
ja ideális esetben ez lenne......de mivel magyarországon élünk..................... nem lehet számítani semmi jóra
Ha a telefonálgatások összegét elrakná nem kellene cigánykodnia .
én ugy látom hogy igen sok eladó vas van a piacon . Összeszámolgattam , hogy mennyit költöttem rá és milyen állapotban van . Ez 330.000 piz . Természetessen ez sok érte , de a 200.000 meg nevetséges . A kettő között 275.000 az ideális és akkor lenne egy kis bukás . De ugy vélem le fogom egy kicsit lakni és akkor lehet 200.000 ról beszélni . Majd szembesülne vele a köv tulaj , hogy mennyi különbség van egy korrekten feljavított viszonylag drága vas és egy leharcolt olcsó között .
Alkudozni csak személyesen. Telefonon csak köcsögök kísérleteznek vele
pontosan...... meg sztem pofátlanság is
Aki telefonon alkudozik, az nem fogja megvenni. Legalábbis ez a tapasztalatom. Nyugodtan hajtsd el őket a francba
és mennyit akarsz kapni érte?
Az a legjobb , hogy már telefonban alkudoznak . "nekem csak 200.000 ft-om van meg mégis csak 1990-es , 17 éves , ........." . Nem értem őket . dugo , gyürü esetleg csapágycsere aztán kit érdekel az évjárat. Természetessen 200.000 ért tökéletes gépet szeretnének .
nekem most akarnak egy 250 es qvadot... meg egy yamaha tzr t 125 öst ... rendszám nuku..


nekem meg kp kéne
ismerős . Nálam a legjobb ajánlat egy aprillia f- 1 , (lopott) és 50.000 píz. Természetessen megköszönzem a megtisztelő ajánlatot és sok sikert kivántam a továbbiakban .