Én a 2008-as Kxf 250-et mikor próbáltam, annak se volt oly finom kuplungja, mint az sx-nek, meg a fék sem volt túl blokkolós. A futóműve viszont zsír volt
Kormány az OK.
Nade alszok még párat... Mittom én mi kéne...
CR 250-et már láttam újban 1,4-ért
Ebből a felsorolásból csak a WP-t ismerem el tényleg igazán hasznos holminak
A mai japcsi motorokon is olyat fog a fék hogy beszarsz és a Renthal kormányom nehogy már annyival szarabb legyen mint a Magura....
Nah de viccet féretéve tényleg megmagyarázható a KTM drágasága....
Jó is az az olajos kuplung... (mondjuk az én kis YZmen állítom hogy simán van olyan puha mint az olajos KTM)
Jaja, ezért nehezebb választani.
De KTM mellett szólva, az 3 év után talán jobban tartja az árát és:
Magura
Brembo
Wp
Ezeket ha megveszed a japóra (hasznos holmik), ugyanott vagy (csak tartósabb).
Meg azért hátha nem 1,7 az az 1,7...
Ja, meg 4t semmiképp, inkább 250 2T, azok ugyanennyikbe kerülnek!
Csak a büdöset, azt szereti...
Nah ja. Én is nagyon kipróbálnám azt a 144-est...
Csak hát ugye 1.709.000 FT és akár hogy is nézem ennyiért megkapod az összes japó gyártó 250es 4T mociját.....
Suzuki: 1,5M
Yamaha (most) 1,59M
Honda: 1,66M
Kawasaki: 1,66M
Azé gondoltam 250 2T-t, azok jobban tartják áraikat. Új 125 nem kék, akkor már inkább 250, nem nagy az árkülönbség. De a 200 sx is jól tartotta (szívem csücske), a 144 is szerintem jobb lesz a 25-nél, ha nem is annyira, mint egy nagy
Akkor csak az enyém kicsike...
Abból indulok ki, az 2001-es. Annak egész más az egész üléspoziciója
De képen is kissebbnek tűntek nekem
Meg ha már csere, akkor legalább 144 legyen, a Márk gyerek sok szépet írt róla
ÉS én mentem 2007-es 25ös SX-el (igaz csak 2 kört félgázon ) de nem éreztem nagyobbnak (legalábbis sokkal) mint a Yamahát.
Viszont azt is tapasztalatból mondom hogy új 2T csak akkor vegyél ha nagyon-nagyon-nagyon hosszú időre tervezel vele mert pár évesen igen nagy művészet jó áron eladni...
Deha évente akarod cserélgetni akkor meg fizethetetlen
Itt kuksizik mellettem, mire írtam azt: "... az enyém kicsike..."
De úgy lenne jó, ha lehetne cserélgetni évente az új vasakat
Inkább egy nő mint egy zsír új fulltuningos MX VB bike?
Yamahám ugyis csak Xt volt
MEg dt
Kormány az OK.
Nade alszok még párat... Mittom én mi kéne...
CR 250-et már láttam újban 1,4-ért
A mai japcsi motorokon is olyat fog a fék hogy beszarsz és a Renthal kormányom nehogy már annyival szarabb legyen mint a Magura....
Nah de viccet féretéve tényleg megmagyarázható a KTM drágasága....
Jó is az az olajos kuplung... (mondjuk az én kis YZmen állítom hogy simán van olyan puha mint az olajos KTM)
De KTM mellett szólva, az 3 év után talán jobban tartja az árát és:
Magura
Brembo
Wp
Ezeket ha megveszed a japóra (hasznos holmik), ugyanott vagy (csak tartósabb).
Meg azért hátha nem 1,7 az az 1,7...
Ja, meg 4t semmiképp, inkább 250 2T, azok ugyanennyikbe kerülnek!
Csak a büdöset, azt szereti...
Pedig a 144re huppantam volna
Csak hát ugye 1.709.000 FT és akár hogy is nézem ennyiért megkapod az összes japó gyártó 250es 4T mociját.....
Suzuki: 1,5M
Yamaha (most) 1,59M
Honda: 1,66M
Kawasaki: 1,66M
Abból indulok ki, az 2001-es. Annak egész más az egész üléspoziciója
De képen is kissebbnek tűntek nekem
Meg ha már csere, akkor legalább 144 legyen, a Márk gyerek sok szépet írt róla
Viszont azt is tapasztalatból mondom hogy új 2T csak akkor vegyél ha nagyon-nagyon-nagyon hosszú időre tervezel vele mert pár évesen igen nagy művészet jó áron eladni...
De kéne min. egy 144-es... 2T
A 25-öknek kicsi a váza, sztem, nem ilyen dagadt lóbaszóknak való mint én