Hali.Gánt..ma voltunk kint kutyasemszolt hozzánk pedig voltak kint turisták+hegymászok is.Hazafelé megállitott a yard a faluban(autón fent a motorok)halál normális volt papirokat megnézte aztán jó utat kivánt
A Kx nem az enyém, egy barátomé csak nálam tartja, és én tartom karban, persze azért menni is szoktam vele (többet mint Ő)! Elméletileg 93-as, de lehet, hogy 94-es. Koránt sincs jó állapotban, motorikusan elfogadható, de a futómű szétvan hullva! Leginkább a hátuljára gondolok, haldoklik szegény, de most télen az is rendbe lesz rakva! A kerekekre is ráférne egy felújítás! Egyébként nem rossz gép, szeretem. A KDX-re rákérdezek, ha tudok valakit szólók!
A KX csak úgy van?Nem is használod?Amúgy egész jó szőrben van ahoz képest hogy 94-es.A soküteműdről nem is beszélve.Tudok egy hasonló Kawát(KDX) csak 250-est . Pontosan nem emlékszem az évjátatra,de úgy rémlik hogy "00-ás vagy "01-es.Műszakis meg minden 800kiló körül árulják.Felétek valakinek esetleg?
A blokkot egyébként is jó lenne szét szedni (az olaj leengedővel gondjaim vannak), de arra nem tudom rávenni magam. Nem szívesen bontanám meg! Igazából az oldal deknikre gondoltam. Eloxál? Bocs, de nem tudom, mire gondolsz?
Hát a szinter az bírná azt a hőt amin a motor üzemel,de szerintem nem a legjobb megoldás.Arról nem is beszélve hogy totál szét kéne szedni a blokkot!
A lehető legegyszerűbb megoldás ha valami hozzáértő szakival lehomokszóratod,és vagy lakk,vagy elox.Bár az eloxhoz is szét kell kapni.
Köszi..
Nem hámlik, (vagy csak nem olyan mértékben!) csak bántja a szememet, érdekes egyébként, mert csak a blokk közepe, és a két dekni ilyen, a henger hengerfej teljesen normális, és a motor többi része is. Valamit szeretnék vele kezdeni.. Szerinted szintereztetni lehetne? Mennyire bírja az a hőt, esetleg megváltoztatná a hő leadási képességét?
Cső.
Hát passz.Láttam már néhányszor ilyet,elsősorban "konténeres" (tengerentúli,hajón konténerben érkező) motorokon.
Azt mondta valamelyik "konténeres"motorkereskedő,hogy a tengeri levegő,valamint a sós pára kerűzdi ki az alu öntvény részeit a gépeknek.
Lényegében meggyorsítja az oxidációt.Csak azt lehet vele kezdeni,hogy felcsiszoltatod(polír) és valami minőségi hőálló lakkal lefújod,vagy eloxáltatod.
Csak a dekli kezd hámlani?
ÜDV EMBEREK !
Azt hiszem ma nem fogok sok hüleséget írni , mert be van durranva a kezem . Az ucsó maradékot is kilöttem a tankból és ezzel elkezdődheta téli takarítás . Hosszú lesz ez a tél
Az KLX 250......
Nem ismertem ezt az eljárást!
Tehát.www.elox.hu
A lehető legegyszerűbb megoldás ha valami hozzáértő szakival lehomokszóratod,és vagy lakk,vagy elox.Bár az eloxhoz is szét kell kapni.
Nem hámlik, (vagy csak nem olyan mértékben!) csak bántja a szememet, érdekes egyébként, mert csak a blokk közepe, és a két dekni ilyen, a henger hengerfej teljesen normális, és a motor többi része is. Valamit szeretnék vele kezdeni.. Szerinted szintereztetni lehetne?
Hát passz.Láttam már néhányszor ilyet,elsősorban "konténeres" (tengerentúli,hajón konténerben érkező) motorokon.
Azt mondta valamelyik "konténeres"motorkereskedő,hogy a tengeri levegő,valamint a sós pára kerűzdi ki az alu öntvény részeit a gépeknek.
Lényegében meggyorsítja az oxidációt.Csak azt lehet vele kezdeni,hogy felcsiszoltatod(polír) és valami minőségi hőálló lakkal lefújod,vagy eloxáltatod.
Csak a dekli kezd hámlani?
Azt hiszem ma nem fogok sok hüleséget írni , mert be van durranva a kezem . Az ucsó maradékot is kilöttem a tankból és ezzel elkezdődheta téli takarítás . Hosszú lesz ez a tél
Ilyenre gondoltál nem?
Szecsu, lenne egy kérdésem, a blokkal lehet valamit kezdeni, mármin a felületével, valami mintha elkezdte volna zabálni! (a csizmán kivül!)