Hello..
Egyik havernak olyan mocija van nagyon bitang gép....de ha valami elromlik 100alatt nem jössz ki belöle...
Annyi hogy melegen keservesen indul....ha egyszer leáll!
Csak hogy tudd: A Berg hengere nem leszedhető, tulképpen nincs is henger, hanem egy hüvely van. Ahhoz hogy dugót cserélj szét kell húzni a blokkot...na ez eleve egy komolyabb beavatkozás mint ami után csak úgy eladnám a gépet. Van egy srác (oTo, enduros.hu) most újítja fel az 501-esét. Asszem 700 óra után kellett cserélni dugót + hüvelyt...ennek fényében ez az állítólag dugócserés 501-es mennyit futhatott? Ja és csak a hüvely volt asszem 80e HUF a dugó meg 40, ilyenkor illik cserélni még vezérműlánc görgőket, egy két csapágyat, szelepeket, stb...és egy ilyen felújítás nem nagyon áll meg 200e alatt. Ezután mondjuk majdnem új a gép, de miután beleöltél ennyi melót/pénzt a felújításba te eladnád?
700 ü.órát még egy fűnyírótraktor sem megy el komolyabb beavatkozások nélkül
Ugye ezt nem gondoltátok komolyan.
Ha ilyen"tartós" verda volna mindenki ilyet venne az tuti!
Az igazsághoz hozzá tartozik hogy szerintem sem egy rossz motor,de ez már azért túlzás
Megyek is takarítani mert eléggé összekentem tegnap!
Megfontolom még a dolgokat ugyis,egyenlőre csak utánajárok a mi is lenne a jó nekem ha el tudom adni az enyémet!
Egyik havernak olyan mocija van nagyon bitang gép....de ha valami elromlik 100alatt nem jössz ki belöle...
Annyi hogy melegen keservesen indul....ha egyszer leáll!
Főleg ha számlát is tud róla bemutatni.
Amit 680-ért néztem abban most teljesen új minden a blocckban.
0-km van az új dugattyúban.