ktm exc450 2005.10.havi rendszámos.160 üzemóra 5600km,bontatlan állapot.motorikusan rendben,szervízelt 20 üzemóra olaj+szűrőcsere(motorex).megvan hozzá a gyári utcai kit tükrök index rendszámtartó,utcai lánckerék,extra:dekni védő aluminium,hütővédő,telóharisnya,kormánymagasító,+ fekete cross idomszett.a jobboldali hütő kapott egyet de nem folyik semmi baja,szinte nem látszik.esztétikai állapota kitűnő matrica gyári idomok jók,felnik nincsnek megütve sehol,metzeler gumik vannak rajta 80%-os.egy lánckerék csere illetve lánc csere esedékes.ha érdekel nézd meg.1.180 az ára.hitelezhető.szerintem nagyon jó állapotú.
nem az szerintem normálisan ,csak van amikor melegen is kétszer kell megrúgni hogy induljon bár lehet én vagyok béna hozzá!melegindítóval viszont elég egy rúgás neki.sebességben még nem sikerült berúgni és nem csak nekem.Lehet rosszul érzem de nekem az exc450-est is könnyebb volt berúgni.A menet közbeni leállás meg akkor gondolom fúvóka mert mondták többen is hogy cserélgetni kell az időjárásnak megfelelően.Alapjárat nem megy el rajta.behúzott kuplungnál áll le néha de nem azért mert sok a sebbeségi fokozat.
Ha melegen nem indul rendesen akkor már lehet hogy kicsi a szelephézag meg kéne mérni ha még egy bizonyos határon belül van akkor lehet még lapkázni hézagolni, de ha már felette van akkor csere a 4 db kb 60rugó. De olyankor már a dugót is érdemes megnézni ha kell cserélni.
40 üzemóra körül.hát szerintem nem indul könnyen de azért belehet rúgni.melegen is néha baszakodik de lehet én vagyok pancser.önindító után szokatlan a rugdosás.rajtnál lehet problémák lesznek!az enyémet nehéz szerintem berúgni.kérdeztem lehet-e állítani valahogy rajta.állítólag nem.illetve most hétvégén sokszor megállt de az csak lehet fúvóka?
Monnyuk én rajtnál endurocrossban úgy indulok
megköszönném megvenném esetleg