Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah köszi mindenkinek! Roekjózsi a holnapi menet részemről lefújva mert a fővárosba köll mennem bizniszelni (valaniből meg kell keresni a Berget ) Hát nem toom a fene egye meg...3 évvel ezelőtt ugyanígy vacilláltam 2 ütemü endurót(újat) akartam de japánoknál nem volt a Ktm-től meg féltem( köszönhetően a Gas Gas-nak) De akkor nagyon nem bántam meg...most igazán nem sürgős a csere meg nem is akarok váltani csak ez elég jó biznisz lenne tekintve azt hogy a leakciozott 525exc-hez képest ez 600000el olcsóbb és zsír új.....Na majd kigondolom...
sikerült tanksapit is vennem....
végre nem lesz undorító poros a motor a kifolyt benya miatt
Mit jelent az h kifelé csillapítás meg h befelé csillapítás?
meg ha én keményíteni akarok a telónn akkor a csavaronn kifelé vagy befelé tekerjek?
köszi a válaszokat fontos lenne!
jah és az első teleszkópokat hogy állítsam be mert nekem puha nagyon:S
De mondjuk jobb hasonlat az, amikor az ismerösünk Caterpillarjaba nem volt hütöventilátor Ha csináltat akkor meg nincs garancia. A világon 2 volt raktáron, és ausztráliából hozattak hozzá
Én a teleszkópommal voltam így. Visszavitettük kicsit megtuningolni a teleszkópot a TM gyárba, és köbö. másfél, két hónap múlva hozták visssza. Még szerencse h a másikrol át tudtuk tenni a Marzocchit.
nem tzdom mi okoz nehézséget egy kibaszott fogasléc beszerzásáben...
ennyi idő altt kifaragtam volna egy acéltömbből....
Gerre:

nekem van tapasztalatom 450es 2005-ös Berggel, igaz krossz, de tök mindegy, mert ugyanaz a blokk, és már nekem is benne van a 6 gang, csak önindító nincs (nem is kell).

Idestova jópár hónapja nyúzom, beletekertem már vagy 40 órát (most van benne 160) és semmi baja nincs, nem is volt. Szelepállítás kellett most de mivel csavaros így nem kerül semmibe 15 óránként lecserélem az olajat és kész is. Annyit kell csinálnod ha újat veszel, hogy a szelepeket titánról acélra cseréled, és úgy soha nem lesz vele gondod, a titánt viszont cserélgetni kell...
Nagyon jó gép, baromi egyszerűen szerelhető, tényleg pár csavar és bármit berhelhetsz. Ilyet nem mertem mással csinálni mint Simsonnal, a mai szuper gépekhez nem mernék nyúlni. Itt minden adja magát, könnyen hozzáférhető minden. A design olyan mint amit baltával faragtak, de nekem bejön.

A 450 exc-nél jóval nyomatékosabb a gép, és erősebb is valamivel. Ha akarod és a környéken jársz kipróbálhatod az enyémet, mert csak úgy lehet róla véleményt alkotni. Én most már biztos csak Berget veszek ezekután...
pont ezt ugattam zsoltnak is...
űhogy mi a kurva annyulkért nem tudják hozni...
durván 1 hónap mulva verseny..én meg szeptember óta 3 szor motoroztam...
Nem kell félni az európai gyártóktól. Énis bevállaltam a nemjapán motort, de megérte.


pedig lassan már itt lenne az ideje a felkészülésnek nem?
Nekem is csak jövő hét elejére lesz kész......
Még hajtókart meg hátsó kerékagyat cseréltek rajta a napokban....
szebúsztók!
hali
még mindig nincs meg az a kibaszott fogasléc....
már nagyon tele van a tököm az egész kawasakis bagázzsal...
oksi, köszike

én mindenképp szeretnék kijutni, úgyhogy egy helyet lefoglalnék magamnak, ha lehetséges
milyen átlátszó a hengered
Szió!

Kész a gépezet?
hát megbeszélhetjük .........még így előre nem tudom mi a pálya de ha lesz elvisszük kendet
..........és esetleg lenne egy helyetek számomra ?
ja szeretnénk ......elméletileg megyünk ...vinnénk motorokat is
Ti mentek majd Erzbergbe?
helló!
gerre holnapi menés áll még?
Üdv minden jelenlévőnek!
ja és ami fontos a berg is reditorész rendesen csak a benzin kell tölteni és góóóó