Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos nem...
mára megyek
csao mindenki!
Hmm...Hegyen keresztül nem tudsz valami utat ide csolnok környékére?
én még csakcsak...de a motor nem tudom hogy kerülne oda
köszi a wálaszt! exc 400ról mit gondolsz?jobb endurozni wele?wagy wmit tudsz róla mondani?
Viszont ön majd a Csolnoki nyíltnapra lejöhetne!
MOSTANÁBAN főleg csak olvasgatok, nincs időm írkálni
téged vártalak
És te? Amúgy hella
temeg micsinász itt?
2001 ben újították fel utoljára
Barátom intézte a cégénél a saját kontójára Suzuki márka képviseletnél dolgozik mint motorszerelö.
hello
oké, köszönöm! elvileg igy csináltam, de nem tetszett neki....na majd holnap megnézem
Mindenki fiatalít álltalában, nade nem 8-10 évet! Ez kb 1984-es lehet!
Aha! És hol lehet ennyire jó áron hozzájutni a cuccokhoz? Nekem k5 RMZ250 van.
Cső,
jel a földre és a a kerékre, egy teljes fordulatnyit tolod, jel a földre, bringa félretol. A földön lévő két jel távolságát leméred és mm-ben beírod.
ennyi.
szntem az rm se 2003as, de ott már talán kisebbet kamuzik......
Mert egy motorozhatatlan dög egy szar szinte beállíthatatlan futómüvel rendelkező motor.Na ezért is kapni fogok
Azért cseréltünk csak egy szelepet ,mert a többi jó volt meg lett mérve az új és a régiek is azon a méreten voltak és csak egy volt beverődve miután kicseréltük egyből vissza állt a gyári szelep hézag. Ez azt jelenti, hogy a szelepfészek sincs még beverődve gyári állapotú a hengerfej.A szelep titán .A tömités 6000ft volt talp töm meg hengerfej töm. a dugó 29000 a vez lánc 7800ft az egy szelep meg 13000ft volt és ebböl jött még 10% kedvezmény.
okés, köszi!
valószínü a kerék kerületét kell megadni mm-ben
megyek is jó8
azt nem tudom kiszámolni
egy méter alatt eltelt idő