Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja...harisnyát, vagy mi...
Egy modernebb technika képes századokat javítani a köridőn, egy jó motoros meg fél percet
az ilyen esetekre szokták venni azt a háló féleséget nem?
amíg nem profi versenyszintem nyomod a dolgot addig csak gicss a forditott teló és nincs is rá szüksége az embernek.
Erre gondoltál nem?
Elvileg a teló egy vastagabb és egy vékonyabb csőből áll, ami egymásba csúszik. A hagyományosnál felül van a vékonyabb cső, a fordítottnál meg a vastagabb, ezért elvileg kedvezőbb a merevsége.
Ami baj viszont, hogy míg a belső, vékonyabb csövet a hagyományosnál védi a fenti "harmónikagumi", és magasan van, a talajtól messze van, addig a fordítottnál csak egy műanyag idom-lemez takarja, felverődő kövek, odaragadt agyagos sár összekarcolhatja a krómozást, megeszi a szimmeringet blabla.

Nem fogalmazok valami szakszerűen, de nem is ez a szakmám.
mondjuk nekem sm re szerintem jobb lenne, meg hátra valami faszányos központi
jah én azt hittem, hogy sokkal jobb a fordított teló , de nem baj akkor is azt szeretnék bele tenni
Van, akinek jobban tetszik, az tény, de érezni nem fogod a különbséget.
Crosspályán én ezzel a 90-es CR-rel zötyögök, haverom meg egy 86-os, hagyományos telós, hátul dobfékes 250-sel, és nekem 2:02 egy kör, neki meg 1:45
na nebasszáfel dejóneked
renecám
jóvolna nekem is...
ha lenne sosem adnám el, anyyit költöttem még rá de akkor énis tennék bele forditott telót meg még soksok mindent...
jah, sajna
nagyon rá vagyok cuppanva erre a "fordított teló" témára
nekem rendszámos a motorom, úgyhogy ilyenbe nem kezdenék bele
Miért akarod kicsierélni?
végig sima telóval adták ki őket,
csak azt az új olasz faszomságot gyártják forditottal de annak köze nincs a régi crm hez
a blokkhoz hál' istennek még hozzá se nyúltam!
még kifogástalanul műxik addig nem!
én is úgy gondoltam, hogy a kifliket is cserélni kell, csak, hogy egyáltalán egyezik-e a méret?
nem nsr hondáé csak ugyanazt rakták mindakettőbe de más a váltó meg a főtengely és 90es cr vázba van az egész
itt egy hausz fabroik forditott telós:
Na, a baloldali pont egy 1990-es, ilyenem van eladó.
(ezekhez is lehet viszonylag olcsón világításszettet kapni, és akkor kész a hardenduro)
Nana...a CRM-ek másak. A blokkja is az NSR-Hondáé, ha jól tudom, és a CRM-eket egész valami 97-ig vagy hogy hagyományos telókkal adták ki.
Ha maga a motor hagyományos telós, abba a kormánykiflikbe nem megy bele a fordított, mert felül értelemszerűen sokkal vastagabb. Viszont ha veszel rá kompletten 2 fordított telót kiflikkel együtt, ki lehet cserélni az elejét.

A hírdetésekben eddig a very best az egy 95-ös Kawa KX volt, e-hátul dobfékkel, léghűtéssel
KUPLUNGOt nem csináltál még? amugy nemmegy bele csak ha befogót is cserélsz vagymiafaszta amugy bele lehet nézdcsak:
szerinted beletudnám tuszkolni az ilyen évjáratú telókat a CRM-be?


nemrég láttam az egyik oldalon, hogy hagyományos telóval odaírja a srác, hogy '95-ös
már majdnem írtam neki egy mailt, hogy ne b****a már át ennyire magát
segitsetek de azonnal
kuplungban vannak a vasak amik a lamellák között vannak na én most cserélem a lamellát de nem jegyeztem meg hogy hol volt az egyik vas ami külömbözik a többitől.
itt a rajzon 7-essel jelöli a manual de nekem van egy ugyanojan csak ijen tányéros mintha laprúgó lenne vagy én nemtom . szerintetek az hová kell
Persze.
1990-ben jelent meg az első fordított teleszkópos CR, a 89-es még hagyományos. Viszont a gyári teleszkóppár nem volt olyan jól állítható, meg a szárain megkopott a króm, és megette a szimmeringet, ezért az én gépembe már 91/93-as telókat vettem kb. egy hónapja, amikbe Gyálon egy kawa-szervízes ismerős olajat és szimmeringeket cserélt.
(jellemző egyébként, mennyire összevissza szerepelnek az eladó krosszmotorokon az évjáratok a hírdetésekben, ronggyá röhögöm magam, ha végignézem a képesmotort )