Elvileg a teló egy vastagabb és egy vékonyabb csőből áll, ami egymásba csúszik. A hagyományosnál felül van a vékonyabb cső, a fordítottnál meg a vastagabb, ezért elvileg kedvezőbb a merevsége.
Ami baj viszont, hogy míg a belső, vékonyabb csövet a hagyományosnál védi a fenti "harmónikagumi", és magasan van, a talajtól messze van, addig a fordítottnál csak egy műanyag idom-lemez takarja, felverődő kövek, odaragadt agyagos sár összekarcolhatja a krómozást, megeszi a szimmeringet blabla.
Nem fogalmazok valami szakszerűen, de nem is ez a szakmám.
Van, akinek jobban tetszik, az tény, de érezni nem fogod a különbséget.
Crosspályán én ezzel a 90-es CR-rel zötyögök, haverom meg egy 86-os, hagyományos telós, hátul dobfékes 250-sel, és nekem 2:02 egy kör, neki meg 1:45
na nebasszáfel dejóneked
renecám
jóvolna nekem is...
ha lenne sosem adnám el, anyyit költöttem még rá de akkor énis tennék bele forditott telót meg még soksok mindent...
Nana...a CRM-ek másak. A blokkja is az NSR-Hondáé, ha jól tudom, és a CRM-eket egész valami 97-ig vagy hogy hagyományos telókkal adták ki.
Ha maga a motor hagyományos telós, abba a kormánykiflikbe nem megy bele a fordított, mert felül értelemszerűen sokkal vastagabb. Viszont ha veszel rá kompletten 2 fordított telót kiflikkel együtt, ki lehet cserélni az elejét.
A hírdetésekben eddig a very best az egy 95-ös Kawa KX volt, e-hátul dobfékkel, léghűtéssel
szerinted beletudnám tuszkolni az ilyen évjáratú telókat a CRM-be?
nemrég láttam az egyik oldalon, hogy hagyományos telóval odaírja a srác, hogy '95-ös
már majdnem írtam neki egy mailt, hogy ne b****a már át ennyire magát
segitsetek de azonnal
kuplungban vannak a vasak amik a lamellák között vannak na én most cserélem a lamellát de nem jegyeztem meg hogy hol volt az egyik vas ami külömbözik a többitől.
itt a rajzon 7-essel jelöli a manual de nekem van egy ugyanojan csak ijen tányéros mintha laprúgó lenne vagy én nemtom . szerintetek az hová kell
Persze.
1990-ben jelent meg az első fordított teleszkópos CR, a 89-es még hagyományos. Viszont a gyári teleszkóppár nem volt olyan jól állítható, meg a szárain megkopott a króm, és megette a szimmeringet, ezért az én gépembe már 91/93-as telókat vettem kb. egy hónapja, amikbe Gyálon egy kawa-szervízes ismerős olajat és szimmeringeket cserélt.
(jellemző egyébként, mennyire összevissza szerepelnek az eladó krosszmotorokon az évjáratok a hírdetésekben, ronggyá röhögöm magam, ha végignézem a képesmotort )
Erre gondoltál nem?
Ami baj viszont, hogy míg a belső, vékonyabb csövet a hagyományosnál védi a fenti "harmónikagumi", és magasan van, a talajtól messze van, addig a fordítottnál csak egy műanyag idom-lemez takarja, felverődő kövek, odaragadt agyagos sár összekarcolhatja a krómozást, megeszi a szimmeringet blabla.
Nem fogalmazok valami szakszerűen, de nem is ez a szakmám.
Crosspályán én ezzel a 90-es CR-rel zötyögök, haverom meg egy 86-os, hagyományos telós, hátul dobfékes 250-sel, és nekem 2:02 egy kör, neki meg 1:45
renecám
jóvolna nekem is...
ha lenne sosem adnám el, anyyit költöttem még rá de akkor énis tennék bele forditott telót meg még soksok mindent...
csak azt az új olasz faszomságot gyártják forditottal de annak köze nincs a régi crm hez
még kifogástalanul műxik addig nem!
itt egy hausz fabroik forditott telós:
(ezekhez is lehet viszonylag olcsón világításszettet kapni, és akkor kész a hardenduro)
Ha maga a motor hagyományos telós, abba a kormánykiflikbe nem megy bele a fordított, mert felül értelemszerűen sokkal vastagabb. Viszont ha veszel rá kompletten 2 fordított telót kiflikkel együtt, ki lehet cserélni az elejét.
A hírdetésekben eddig a very best az egy 95-ös Kawa KX volt, e-hátul dobfékkel, léghűtéssel
nemrég láttam az egyik oldalon, hogy hagyományos telóval odaírja a srác, hogy '95-ös
már majdnem írtam neki egy mailt, hogy ne b****a már át ennyire magát
kuplungban vannak a vasak amik a lamellák között vannak na én most cserélem a lamellát de nem jegyeztem meg hogy hol volt az egyik vas ami külömbözik a többitől.
itt a rajzon 7-essel jelöli a manual de nekem van egy ugyanojan csak ijen tányéros mintha laprúgó lenne vagy én nemtom . szerintetek az hová kell
1990-ben jelent meg az első fordított teleszkópos CR, a 89-es még hagyományos. Viszont a gyári teleszkóppár nem volt olyan jól állítható, meg a szárain megkopott a króm, és megette a szimmeringet, ezért az én gépembe már 91/93-as telókat vettem kb. egy hónapja, amikbe Gyálon egy kawa-szervízes ismerős olajat és szimmeringeket cserélt.
(jellemző egyébként, mennyire összevissza szerepelnek az eladó krosszmotorokon az évjáratok a hírdetésekben, ronggyá röhögöm magam, ha végignézem a képesmotort