Nem tudom szerintem jobb a nagyobbal kezdeni a kicsivel nagyon tudni kell, hogy jól is menjél vele. Ha valaki nagyon béna, akkor a 25 is sok neki. De ha már látott motort akkor 250 nem lehet gond
Azért ne mondd már hogy ugyanaz a terhelés amikor egy enduronak odahúzol és szépen egyenletesen megindul meg mikor egy 2T krossznak húzol egy ugyanolyat és először nem történik semmi aztán mikor átfordul a kipufogóvezérlés egyszercsak elindul, az ember meg nem győz kapaszkodni bele mint egy kullancs hogy le ne maradjon...
Anno én is szimszonos rigás korszakban estem legtöbbet .Azóta hálaistennek elég ritkán ,csak el ne kiabáljam. Ja az első kawámmal egykerekezni gyakoroltam azzal én is vágtam magam hanyatt . Hol máshol mint a betonon.
3 jelentkező volt, de csak cserélni akartak 125-re az nekem nem igazán kell. Nincs pénzük az embereknek én azt látom. Szaré húgyért meg nem adom oda , inkább megmarad jó lesz a gyereknek ha nem megy el.
Én estem már le motorról - nem is egyszer...igaz, ilyenkor mindig kb. 50°-os szögben emelkedett alattunk a talaj ...bár asszem egy feleilyen erős motorral is ugyanígy jártam volna
mindig ez a lebasz a hátáról,meg hanyattbasz szöveg...
én egyszer sem estem hátra semmilyen motorral...csak egy dt80 al egykerék közben...de akkor is talpra érkeztem
megvolt a nyaralás?
motorod elment már?
de magamban a köbcentire gondoltam hogy kicsi
én egyszer sem estem hátra semmilyen motorral...csak egy dt80 al egykerék közben...de akkor is talpra érkeztem