Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes...a gyári mekkora? (valami 240 rémlik )
4 dugós, na ja. Gyárilag 2...
Vas már SM szetted?Neked kellet a CR-be
300/320mm mivel általában ezek vannak az SMeken(4dugos nyereggel)
Na, ez nyomós érv.
Mi az a tárcsaméret, ami a gyári féknyereggel együtt elbírja a fékezéseket aszfalton?
Felmelegedet az olaj beeset a kar füstölt az egész nyereg,és nem szar olajjal/betéttel
Elnyalja a betétet?
Szia(sztok)Kell a nagytárcsához másik fék is mert a crossfék hamar elmelexik föleg sok intenziv lassitás után(szó szerint elfogy )
Az emberiség hosszú évekig megvolt rádiótelefon és színesTV nélkül.
Én így vagyok a nagy tárcsával, mivel nincs kedvem a fékátalakítót szerelgetni mindig fel-le, ezért ki se próbálom inkább, jó nekem így boldog tudatlanságban, nem vagyok elkényeztetve

(megnéztem a neten pár képet, elég sok SM Cr-be tesznek 50-es supermoto kerekeit)
Nah meek mert munka van
2t powa irány a fűnyírás


wiszlát!
ugyanaz a fékem csak a tárcsa cserélődik
de hogy foghatna ugyanúgy egy kistárcsa mege gy nagy
jó jó a kistárcsa is de ha megszokod a nagyot kínszenvedés a kicsi...
megéri az a nagy
persze, hogy jobban fog a nagy tárcsával, naná. Ha meg ahhoz vagy szokva, utána gyengébb lehet a cross, de azért ennyire nem halálos a különbség, neked valami baj lehet a crossos fékrendszereddel...
mert szar a féked a crosskerékben
nekem olyat fog a fékem ezekkel a kopott betétekkel is hogy csak na
ja hogy a tengely átmérő kompenzálására kell anyyi távtartó!
nekem véknyak a tengelyeim szerintem pont ojan mint az MX-é
a féket meg te hidd el nekem hogy a nagytárcsa 1000x jobb mert tom hogyha kicserélem a krosszekerekeket neki meek a keritésnek ha előtte a 320as tárcsa volt bent az sm szettel .
Van a kerék, benne a gyári tengely. A tengelyre kell két távtartógyűrű a kerék és a teleszkópszárak közé, meg még kettő, ami a vékonyabb tengelyt hézagolja ki, azaz felbővíti a vastagabb tengely átmérőjére. Biztos meg lehet csinálni egy-egy darabból is, és akkor 4 kell.
Én megnéztem belepróbálva a kerekeket, jól mutat vele a CR, nem olyan kicsik. Hozzánéztem próbaképpen egy Husaberg 4T SM kerekeit, azok ormótlannak tűntek benne
A fékkel kapcsolatban: Ha rendes betét van benne, meg friss olaj, elég a gyári féktárcsa, hidd el, 80-nál még állóra tudom blokkolni az első kereket. Kicsit nagyobb erő kell hozzá, de nem vagyok én versenyző, hogy ezen múljon.
miért kéne 8 távtartó? nem csak 4?
azt megoldom hát az öntöttnél is megoldottam,
de én nem tenném be ijen motor kerekeit, mert azért ez kismotor, vagyhát én nemtom, de amugy a nagytárcsa nagyon sokat számít mert sokkal jobb a fék.
Végülis ez belemenne a tiédbe is, csak esztergályossal csináltatni kell hozzá másik 8db távtartót (kb. 2 üveg sör, vagy 2ezer Ft, attól függ, mennyire részeg).
Ezek Aprilia MX50 kerekei, pályagumikkal szerelten, lánckerékkel, féktárcsával, komplett. Plusz egy első-hátsó gumi tartalékba (80-90%-osak).
Ennek a kerekei: http://img276.imageshack.us/im...
De én nem kértem ekkora bazi féktárcsát rá, jó a gyári CR-é is, és akkor nem kell átalakító a féknyereghez.
én azon agyalok eladom a cross szettet meg az öntött smet és az árából venék egy fűzöttet.
Hát persze...de akkor a CR nem eladó, mert 150-ért nem éri meg, viszont a kerékszettet odaadom 150-ért neked. Sőt, mivel igen kedves barátom vagy, 140-ért is!
az igen
mebnyibe lett a kerék?
az teszi ki akkor a motor értékének a felét nem ?
Itt lakom Kakucs mellett. Gondoltam kijárok oda néha pályázni egyet.
Namost a cbf nem oda való, meg a szívem szakadna meg, ha elfektetném.
A CR adott volt, csak nem bütykös gumikkal
Úgyhogy szereztem bele szééép küllős kerekeket pályagumikkal.
nekem nemkell
enyém is eladó
de minek neked abba sm cucc?
Na, most beszéltem telefonon a sráccal, aki farag nekem supermoto-szettet a CR-be.
Már azt hittem elfelejtett.
Jövő hétre jön meg rá a lánckerék csak, ezért lapított.
Most, hogy eladom a motort. Faja.

SM-szettel együtt 300ezer
nekünk van 2 CBR de azok 110 lovasak. Régebben kerestünk (8évig) CBR vagy CBF blokkot mert nem lehetett levizsgáztatni a CBRT mert USA-ból hozta unokatesóm
ugyhogy vettünk egy másik vázat blokkostul forgalmival...
genyó magyar rendszer...
Jó kérdés, nem tudom. Azt olvastam már, hogy valamelyik CBR motorját fojtogatták le a CBF-be, meg hogy a németek meg angolok előszeretettel bütykölik vissza a CBF motorját, így 78 ló helyett 110-120-at hoznak ki belőle, de nekem a 78 is elég, éljen az élettartam és a fogyasztás

a cbf 600 ba nem ugyanaz a PC4 tipusjelű blokk van mint a CBR 600 ban?