Sziasztok
Szeretném a segítségeteket kérni. Egy Suzuki GSXR 750-es ben cseréltem a telószimeringeket tegnap, és sajnos megint folyik az olaj, nem szűnt meg a probléma. Ráadásul még nem is mentem vele csak kézzel rugóztattam meg az elejét, tehát terhelést nem kapott. Lehet hogy azzal rontottam el hogy nem jó olajat raktam bele, 10w-es Mol olaj került bele, a hátoldalán nem volt feltüntetve hogy motorkerékpárba is használható,de elvileg hidraulika olaj. A telószimering Kyoto márkájú, előző 400-asomban is az volt azzal fosta az olajat, az Athena szimering amit utóljára tettem bele az király volt.Sajnos ebben a méretben 41*54*11-ben ismét Kyoto márkát kaptam. A mocc egy 1993-as GSXR 750 WP, teljesen sérülésmentes, karcmentesek a telószárak és az egész teló sérülésmentes, ismertem a gazdáját ez a motor 1999óta garázsban állt és nem használták. Légyszives segítsetek mi lehet a probléma, talán Athena szimering kellene bele vagy valami jobb olaj? Bocs hogy nem jó fórumba írtam de ez a probléma sztem márkafüggetlen, és látom elég aktív a fórum. Pls gyorsan valami helpet dobjatok. (ja a telót csakis hozzá való szerszámmal csináltam van szimering beütő is)
Van mi épitettük,nem rég lett huzva,szombaton még tuti volt,ilyenkor nagyon jo szokott lenni,nyáron meg tiszta foso homok.A Borkáék is tartanak itt edzést,és sokan ismerik.Az edzéseket nem a pályán tartják hanem kijelölnek helyeket,van még 2-3 kis pálya ahol lehet gyakorolni a rumplikat és a mély fordulokat,ja meg van egy nagy domb ahol a fel-lemenetett lehet gyakorolni,ugyhogy király. Gyere probáld ki
Szeretném a segítségeteket kérni. Egy Suzuki GSXR 750-es ben cseréltem a telószimeringeket tegnap, és sajnos megint folyik az olaj, nem szűnt meg a probléma. Ráadásul még nem is mentem vele csak kézzel rugóztattam meg az elejét, tehát terhelést nem kapott. Lehet hogy azzal rontottam el hogy nem jó olajat raktam bele, 10w-es Mol olaj került bele, a hátoldalán nem volt feltüntetve hogy motorkerékpárba is használható,de elvileg hidraulika olaj. A telószimering Kyoto márkájú, előző 400-asomban is az volt azzal fosta az olajat, az Athena szimering amit utóljára tettem bele az király volt.Sajnos ebben a méretben 41*54*11-ben ismét Kyoto márkát kaptam. A mocc egy 1993-as GSXR 750 WP, teljesen sérülésmentes, karcmentesek a telószárak és az egész teló sérülésmentes, ismertem a gazdáját ez a motor 1999óta garázsban állt és nem használták. Légyszives segítsetek mi lehet a probléma, talán Athena szimering kellene bele vagy valami jobb olaj? Bocs hogy nem jó fórumba írtam de ez a probléma sztem márkafüggetlen, és látom elég aktív a fórum. Pls gyorsan valami helpet dobjatok. (ja a telót csakis hozzá való szerszámmal csináltam van szimering beütő is)
ferihegyre jársz még egyáltalán?
Használt 18"as cross gumi érdekelne!
béla
mi újság? lábad? helyrejött már?