Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2évig aktivan versenyeztem vele dugocserén kivül semmi baja nem volt a tavaji (2008) évadot megis nyertem!
Persze mert olcsó hozzá az alkatrész.Csak győzd kivárni mire megjön hozzá amit rendelsz.
Milyen érdekes?
A Tm a király bármitis mondtok!
Ez teljesen normális dolog.
30óránként dugót, és szelepeket cserélsz?
Dulai! Csak az igazat mond.Többet volt a motorod szétszedve mint egybe.
Váltsál licencet szombat 15ó tápióbicske műv.ház. És nyomjúk együtt!
Ez mindig érdekelt, hogy a 125 miért gyenge sokaknak úgy lehet vele menni kb mint egy 450nel..... csak hát ha nem koppan a gázkar akkor ugye vissza kell válltani...Kacsa(Firtosvári)cséven úgy megy a 125tel mint mások a 450nel...akkor most hogyisvanez
remélhetőleg a 2009-es évad nekemis szerencsésebb lessz!
Három éve 30ó-ként szelepek és dugó csere semmi más
Szeretnék mert 2008-ban alig jutottam ki pályára.
170 üzemóra és a blokk bontatlanul! A hondán hány üó-náltört szét a dugó?
dulai miota van rmz-d volt neked vele valami gondod?
Igen lehetséges.
250-en is gondolkodtam már sokat.
125 cross volt de az túl kicsi endurozni, nehéz vagyok hozzá és ha leesik a fordulat akkor hamar vége tud lenni.
Egy dombon meg elindulni vele, hát...
Viszont pályán meg szeretem. KTM tesztnapon az SX 150 tetszett a legjobban. De a 300 EXC is jó volt.

Egy 250 cross sokkal jobban ugrik mint egy 250 enduro?
De úgy is kérdezhetném hogy az enduro sokkal lomhább mint a cross?
A honda szar, a kivéj a menő és a legjobb.
Na mennyit?
Nagyon elvesztél! Idén motorozunk együtt ? Igaz nekem suzuki-m van Karcsi.
Dulai majd elmeséli,hogy mennyit szerelte az rmz-t.
dulai42 fogjunk össze hogy az rmz a legjobb!
Miért nem?
A husaberg a legjobb, és kuss