Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem,most a levet szűri össze asszonnyával Nem ad neki 5 ezret
jajj ronis és amire nagyon figyelj a légszűrőt mikor teszed a helyére .. a belsejére figyelj szokd meg mert eleinte furcsa tud lenni...ellenőrizd le mikor beteszed ..tudom hogy nem vagy faasz de ennél szokták úgy felrakni hogy beszarsz...de értelemszerű amúgy..






5000 FT
nem mindnél baszakodott...ennél pont igen..de cserélhető a bendix és néha dekli le és kitisztít beken olajoz stb.....az szokott lenni a baj ,hogy nem csapódik ki a bendix a lendülettől...amúgy újabbakon javítva minden oké...de maradt ez a bendix...
amúgy hasznos dolog bármennyire nem is gondolnád...láttam én már a nagy endurósokat beszámíttatni ezt a szettet a fönökömnél majd később mikor rájöttek mi ez visszavenni...de mindegy csak próbáld meg mielőtt leveszed...pont ez meg a sztender nem túl haszontalan...
viszont amit tennék rá és mindenkinek felszereltem az a hűtőventillátorszett ...az komoly cucc ...és akkor hardozhacc egyhelyben nyugodtan kedbedre ..nem fog elolvadni a gyertya ...
kapcsolót meg ne levedd hanem fordítsd meg hogy hüvelykujjadnál legyen a leállítógomb...azt nem értem , hogy nem látja a labanc ennyi év után hogy kétkezes mint a régi kvarcóra...

amúgy jó motor ez nagyon majd meglátod.....nagyon jó vezetni.... kívánom , hogy sikersztori legyen...
figyeltem ezt én is ec rajtnál hogy előtte próbálta azt hiszem Alma,nem indult neki és rugta!
lehet ott is csak a szabadon futó baszakszik mint 530 nál szokott!
a 300-ra ha csak ránézek a berugo karra máris megy,
amugymeg ugyse műkszik egyiken se mert egy konstrukcios baromság, már uj korában szarok, hol megy hol nem , de inkább nem....
azért az ön indítót csak hagynám,mikor lógsz lefelé a motorról csak odanyulsz és visz is tovább,azért eddig én is csak berugtam minden motorom de ami igaz az igaz jó az ha van..
mondjuk menekülni kell nyomod és megy
NA,én meg még a krosszra is feltettem Még tükröt is,hogy lássam a diliket
önindito, akksi, kapcsolok, oldalsztender ,hátso lámpa egyébb ilyen marhaságok azonnal lekerülnek rola.

felesleges kacatok..
azt hittem gyorsba el adtad és kellett másik,jó lesz az csak jót hallani róluk meg az ön indító azért nem egy hátrány.
sok siker hozzá,és akár be is vehetünk vihetünk az erdőbe
megvan ,elado lesz mindjárt , jol szolgált, baja nem volt sose,
remélem ez is legalább olyan jol fog szolgálni.
tudom hogy kell csináltam már párszor a gasgas- rezokon, azt nem tudtam ezen holvan , kössz az infot..
jaja

szóval fogok egy ilyen dobot...vegyfilccel húzok rá 4 csíkot az oldalára jel gyanánt ....általába a hegesztési varratok meghosszabítása amik nem körbe mennek ...és körbevágom flexel a körbevarrást (a varrat közepét) és utána kinyitom a bundáját kitépem a katalizátort ...mert annak van pereme és egy varrással van az egész összetéve....szóval kiszaggatom vágom tépem belőle úgy hogy a kéménydob ne sérüljön egyedül nagyon...és összeheftintem a jeleknél és körbevarrom...és meg köszörülöm lamellás koronggal... ha sietsz és szrencséd van mert jó pozícijába vágtad akkor 35 perc ha nem akkor egy óra...és kész...felszereled és gooo
na megyek tescoba..majd jövök
sziasztöök!

Jön a tavasz? Ronis besárgult!
GG al mi lett?
akkor ha jol vágom , és látom ott van benne a második katalizátor ahol a legvastagabb...
oké,köszi,majd nyomasztalak...
jövő héten megmondom..majd baszogassál el ne felejtsem...
Hi Zoozee!
Érdekelne,hogy nálatok mennyibe kerülne a 2011 es 300 exc?
Ja,és Ronis azt mondta,hogy dobd hozzá az ő kedvezményét is...
vagyis inkább osszál mint szorozzál...
Köszi
reklámozlak mindenütt..de ebbe történetesen nincs benne a kezem...
na itt vagyok de csak pár percre mert kell mennem elfele...

bótba pénztkölteni ...a nincsből...
Te a cross countrys szlovákok nagyon beindultak,tán nincs benne a kezed? Me,ha nincs ,az baj
Az nem csípi,semmi bajom vele A WP csípi
mér bííííííhavasi van rajta ?