Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na és ezeket a blokkfél kivételével mind cserélni kell plussz dugó hajtókar meg ennél a blokknál a szelepeket is...fasza ..na ez a drága ...

egy hinson kosárral megelőzhető eme esemény...200 euro környékén...

és a sok cucc meg meló van vagy 2000 euro a szerencsétlenebbik esetben...a szerencsésebben meg 1500
készülődjél mert most rakjuk mxtibi motorját össze szépre és ledobáljuk a bágerbe mindenhonnan....dél felé megyünk ki...gyere te is ...
na ilyesmi bajok vannak minden kosárral..és nagy kárt okoz....kb 20 óra elintéződik..és ennek folyományaként minden megy a levesbe...mert olajpumpafogaskereket viszi magával aztán megy blokk is kukába ...főtengely.. dugó vezérlés ,hengerfej...stb...nagy a baj...sok sok pénz....
nagyon tanulom a film készítést,fotó gyártást
gondoltam hogy arrol van szo.
ja benne nagyfogaskerékbe ...és csillapitja a rángatódzást....tudod ilyen gumimenesztő...hasonló mód mint az utcai mociknál a lánckerék kerékagy között...

találtam adatkábelt ...mindjárt nézhetsz képeket
azaz.

amugy ez a gumibaka kosárban van,háturu?
lehet ő is ktm szerelő
szoktuk cserélni mi is a gumikat mint a disznó...bár nagyban függ a pilótától is....

de ezt a kuplungkosarat 20 óra alatt én vidéki gyengénlátó is leszaggatom róla...
kecskeméti ktm szerelő srác is ezt mondta , sxf 450 csak hinson kosáral. amugy szétszáll hamar

mondjuk ő még emlitett valami 20 oránként ajánlott gumibak cseréket is.
ááá nem ..majd meglátod ha lesz blútúsz....aztán elsírod magad
Na nálunk pontosan ilyen az 5 fő! Csak minket krumpilövő góbrisoknak szoktak hívni a többiek!
jajj erről tudnék írni én is egy könyvet a válogatott kifogásokból...


de mi csak halacskáscsoki tagokkal telefonozgatunk azok meg nem kifogásosak...ha mondják akkor jönnek pontosan tele tankkal jó motorral felöltözve rutinosan nem hagyva otthon semmit ...full profin adják elő...no nyávogás... és estig vannak vagy amíg életben vannak...eccere megyün jövünk együtt sírunk együtt nevetünk.......és mindegy az indulástól már az életük se számít....szóval normálisak...
szerinted nem para az az sxs? tulságosan tuningos egyedi benne minden...

ahogy elnéztem még a blokk is ilyen durvább öntvény, de tuning benne a főtengely, a hajtokar a dugo,,, a kűlső cuccokrol ne is beszéljünk.

mondjuk szép paripa.
Na meg a mér erre megyünk,nagy a por,úú de nagy a sár,csúszik a csizmám,szar a gumi. Aztán mikor mondom neki hogy akkor mond merre menjünk,szétteszi a kezét és néz bután!
de nincs benne a hinson kosár márpedig azt mondják a szakértők hogy anélkül nem szabad sxf-et nyelezni..

te hallottad már ezt a sztorit?
nem nagy meló mert konkrétan egy műszak kb....ha van minden

blokk fullra szétszed és összerak...
szintén zenész..

és akkor az egy ora után mennem kell haza mert megyűnk köszönteni, meg ellik a macskám, lefőtt az ebéd, ésatöbbi ésatöbb
hát hallod nem tudom van -emost azonnaliban...
de este lehet megmondom....

drága a váltócsere....
amúgy nem panaszkodnak a négyre komoly pilóták is azt sztárolják inkább....

nyélrevágják és csak a 3-mat 4-et tiporják oda vissza azon a motoron...

de ti újat választottatok..abba van fünf gang getribe
Nem a percdíjakkal van a baj,hanem meguntam hogy össze-vissza telefonálgattam mindenkit,aztán csak a kifogásokat hallottam. Hát hívogassa őket a faszom!
és még egy kérdés., szerinted mekkora melo bele rakni abba az sxs-be egy 5.-et? nagy melo sok pénz ?
te zéé ugy néz ki megyűnk holnap a motorért van polcon hinson kosár bele? azonnaliban?
drága percdíjak miatt nem motoroznak ma páran ...kibaszott telefonos cégek ...adhatnának kedvezményt az endurósoknak