Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most második berúgókarszimmering 100ft mert olajszivárgás volt ...de a második ott is luxus volt mert azthittem onnan könnyezik most a nagydeklitömítés helyett elsőre..
jáájj köszönöm mégegyszer kollégádtól barátodtól ebédmeghívást...
gyári dugó meg hakjtókar kicsit drágább azért ...azt teszek bele hogy ismét sokáig menjen....szelepek fillérek bele...komplett huszonezer a 4 ...de látod az enyémet 5 éves lesz ...nem sűrűn kell csereberélni... eddig blokkból egy gyertyát vettem ki 292 óránál 3000 ft de működik fasza tartalékba hordom...a többi az luxus költés volt a blokkra mert 2szer letörtem a kisdeklit sziklával 12000/alkalom....meg egyszer cseréltem 530 üzemóránál a nagydekli tömítést 3000 mert egyik pillanatról a másikra átszakadt ...két lánckerékszimmering abból is egyszer egy drótot tekertem föl azmiatt kellett ..200 forint/db..olyan 6 max. 8 szor állítottam szelepet ...1000 km-enként szigorúan olajcsere természetesen motorex....légszűrő tiszta mindíg...
és látod mit tud most közel 570 óránál..pöcc röff indul nem füstöl megy mint a barom...

és hozzáteszem nem volt kímélve soha...mert szanaszéjjel forgatom..kétüteműek elbújhatnak a faszba fordulatba mikor a bágerbe kínlódunk

annyi ami változott, hogy terepáttétellel 14:48-cal 169- et ment max.betonon újkorában most meg 162 nél nem tudom jobban erőltetni ..esetleg ha nem lapos gumikkal próbálnám ..de újkorában is lapossal ütöttem...

ebbe az a jó hogy párévig semmi aztán 200 forint azt megint van 5 éved ...úgyhogy nem túl drága...

ami több költség vele az az olajcsere az ugye szűrőkkel nekem most 7000 kb...
szóval kéttével se lenne ..volt olcsóbb az élet...sőt...
ott is kell jó drága olaj meg a benzin kétszerannyi ...úgyhogy olaj is több ...dugócsere meg lett volna háromszor ezalattmeg egy hajtókar biztos....

úgyhogy én nem osztom teljes mértékben ezt a kétütem ingyen van hülyeséget....
jo volt tegnap az ebéd..

kérdeztem fönöködtöl az átlátszo hibás tankot hogy hallottam emlités ügyileg van valahol fetrengőben egy olyan,
azt mondta rá az az új fajtáé, a 2011-esé.
szoval nem jo rá.

lehet megyünk vissza hétfőn is , motorért.
néztem pinkmotorsnál hajtókart 50valamennyi, dugattyút 50valamennyi,vezérműláncot14 körül szelepeket nemtudom hogy miylen időközönként szokták de arról nem is talátma árat de gondolom az se kevés pénz
ja akkor rosszul emléksztem
enyémbe 17 lesz most...


Hagyjuk inkább, én ehhez már fáradt vagyok...
azt olvastama hirdetésbe h 12000km van benne ez valós? mert ha jól emlékszem a tiedben több mitn 20van és nem lett tiedhez hozzá nyúlva semmihez ezekbe miylen időközönként kell cserlni a dolgokat? meg mit?
hát nem rossz motor n.laci vette újonnan és adta el fricinek három éve kb...aki óvatos duhaj és vigyáz rá és alig megy vele...szóval hibátlan 525 exc papíros 2004 es...jó szőrbe...új akksija van ..ennyi amit tudni lehet róla...költségmentes motor ....csak menni kéne vele....nem fog szétdőlni egyből....ja papíros....
na de ő mit tesz be a nagy kalapba ő csak folyamatosan kivesz amit én-te befizetsz
interspár
oké mert ha oda mentek akkor elkérném a mocidat 1körre meg kéne dumálni arról az 525ösről amit laci mondott mesélhetnétek arról a motorról
hát nem tudom pontosan de ha felhívsz akkortájt megmondom majd
Semmi extra nincs a motorozásban, "csak " kibaszott jó helyeken jár...
http://youtu.be/DpM8en6PiSc
báger?
bizony bizony ...valamikor 11- dél felé
szeva holnap mentek motorzani?
lóestét !
Nem azért mert különb, hanem mivel az állam a munkáltatója, így logikusan ő is fizeti ki a munkájával kapcsolatos iskoláztatását...ennyi erővel a Suzuki is miért küldi el az alkalmazottait akármilyen képzésre, hiszen az pénzbe kerül, amit a végén úgyis te meg én fizetünk ki amikor autót veszünk...
hova?
Köszi,szerinted? Ha most beteszem mi ment el pár nap alatt kiszaladsz a világból
Leszünk vagy sokan