Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémnek semmi baja nem volt,aztán egyszer csak elmúlt a harmadik! Szétszedte a zoli,aztán kicserélt benne egy szatyor alkatrészt!
kettesben sexelünk az erdőben plyn-plyn és szutyaberg.

tegnap este még a felhőszakadás elött vittem egy kört az itteni kispályámon, a végén azt mondta ez az állat hogy ide költözik hozzám ,mert uristen de jo hogy a háztol 1 percre ilyen extrém pálya van, majdnem elélvezett szegényke...
szeva,

csinos cucc, amugy hamár KTM kicsit szoljunk rola hogy van baj a váltojukkal nem ritkán. sajnos.
neked nem hatsebességes a plyn plyned ? mert írod hogy kettesbe mentek
plyn-plyn , ez jo már olyan hello kittys.
Reggelt! Tavaly az enyém így nézett ki! Mákom volt,hogy nem kapta fel a váltó,mert akkor lett volna egy rianás a blokkon!
menjél motorozni.

én ma megyek nagyot motorozni, itt van Viktor haverom nyaral családostul , szegedi, ő szokta vinni a turákat románba,
na ma végig szaladom vele kettesben az összes szemétláda sziklás bakonyi helyet, baglyassal inditunk, utána lehet bekostolunk a hires burokba.
nekünk öregebbeknek muszáj felvilágosítanunk a fiatalokat , hogy tudják mivele egykerekeznek...


szewa bálintgazda ...mizu ? kitolod ma a plyn plyn-t ? (plyn plyn szlovákul gas gas )
szeva Zéé

látom te is leirtad
ja jó reggeltet...nem tudom mi legyen ma motorozással kapcsolatban....kéne menni süt a nap 8 ágra ..jó a levegő...tegnapelőtt szakadt az eső ..úgyhogy por sincs ..talajviszonyok kíválóak....és múlt héten nem voltam motorozni úgyhogy hiányzik is ...
reggeli anyagismeret oránkat halloták, olvasták.
nem nem,

a felületi edzés, vagy betét edzés , nem sporolásbol jön elő ahogy te gondolod

pont olyanra KELL hogy csinálják ,igy tud az agyag belül rugalmas és szivos maradni !

ha telibe edzenék akkor ugy törne mint az üveg, ahol az adott alkatrész anyaga kap dinamikus igénybevételt ott SOHA nem edzenek telibe
ha az egész olyanformán edzett lenne mint gondoltad akkor ridegek lennének és elpattannának fél óra alatt ...viszont kopás nem lenne látható rajtuk..szóval sajnos ez egy szükséges kompromisszum áldozat a rugalmasság kontra kopásállóság oltárán....

mondjuk kicsit jobbra azért megtudnák csinálni de akkor az már régiblokkos exc lenne ...vagy gazdaságtalan..
Az nagy cumi . Én eddig azt hittem, hogy az ilyen fogaskerekeknek nem csak a felszíne edzett, hanem az egész. Azért van eszük a gyáraknak, hogy sok mindent "gazdaságosra" terveznek, hogy a k.. anyjukat .
lepattogott az edzett felület
mi történt a kapcsolókörmökkel? letörtek?
a következő motor vagy csopper lesz vagy 2 ütemű mese nincs ezt nem fehér embernek találták ki ! az a vicc az egészben hogy február elején amikor összeállt, a váltót szemrevételeztük SEMMI felületi sérülést nem láttunk rajta erre múlthéten 1300 km után a kapcsolókörmök bemondták az unalmast és rávették a hozzájuk tartozó léptetővillát is ,hogy basszanak ki velem ! sebaj ez egy versenymotor az egyik szemem sír a másik meg kopog
najó estét. gurultunk ma is nagyokat,képek a supermotoban ott volt a Zsembery is, beszélgettünk vele 1-2 szót,a mocskos ktmekről
tényleg jó... kurvaanyjukat
cirka 130 ezer
most költöttem rá 300e-t ..... tudtam valami még hiányzik !
5 db vátócspágy hf tömítés + talptömítés
ja nekem modod
25 ezer darbjuk és kell 3 + 1 léptetővilla +az 1-es fogaskeréken agyalok hogy mi legyen vele