Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jáájj

de azért megoldható...a fogaskerekek nem lesznek olcsók...

adhatnák olcsóbban a szarokat hozzájuk ...
még több kedve lenne az embereknek motorozni
köszi általában kérdeztem csk amúgy pl wr 450 mivel pont 1 hete ellet meg 2 , 3 fokozat
c3 mindegyik ...1500-2500 ft darabja a gyári csapágyaknak ..egyedül a húzótengelyen a lánckeréknél van spéci csapágy ami drága kb. 10 ezer ...de az nem véletlen drágább.. az hengergörgős sok görgős stb...amit azhelyett veszel az kevesebb görgős esetleg gyengébb bulgár csapágy de az is 6-7 ezer...


ja és most egy exc -céről beszélgettünk..

milyenbe kéne ?
üdv !

zoozee a vátóban milyen csapágyakat használnak c3 ,c4 ..... stb
ronis ez nem akar össze jönni átnéztem a karbit a szinten is állítottam de egyszerűen nem akar röfögni rendesen a franc tudja mi a gáz
ha bontott cuccokból csinálja meg
az nem fasza, cirka 2 kilo.
multkor KTmaki ajánlgatta neked ha jol emlékszem, vagy nem?

neten rá tudsz keresni, komolyabb szinesfém telepeken lehet rendelni, de csak táblában az meg arany ár, plusz egy örök lakás.

nekem jo barátom adott, de asszem neki sincs már.
Semmi különös, átugrott a vezérlés, kopott dugó+ hajtókar. Nem indult.
mi baja sxf-nek?
hát menjél már be ahova mondtuk..minden nap ott mész el előtte
Ronis vagy bárki aki tud hol lehet almg4 lemezt kapni? 5-6 mm es kellene
.... ott van a Gabaly kxf-jén is a bazi nagy hűtőborda..az feltűnő...
héé és ha nem lesz jó az sxf akkor nem is lesz vezető? intézkedj Kadi! most végeztem a készületekkel,tele a tank...csak menni kell!
Ok. Köszi
nem.

én ugy szoktam csinálni hogy veszek olyan méretü vizcsővet autosboltban ami oda kell, a gyárit nem vágom meg, mert télen kiveszem azokat az alu patronokat és vissza dobom a gyári csővet..

hidegben nem jo ha tulhütött, .
Szasz
Egyenlőre most szedi szétfele a gépet, mert nem indul.

1 óra kb, és lesz eredmény.
ok. Köszi.

Márhogy vágjam el a vízcsövet, és oda tegyek be közbetétnek egy esztergált hűtőbetétet?
amugymeg jo reggelt.
rakjál a vizcsőbe beépitett esztergált alu hűtő bordát, mindkét oldalra, plussz egy akármilyen tartályba dugd bele a tulfolyo csővedet, hogy ne a főldre folyon a fagyállo, a sapka oda-vissza dolgozik, vissza is fogja szivni a cuccot ahogy hűl..
szewasztok
remélem arra tévedünk holnap
még átpattintom a kerekeket,meg az áttételt,egy kis kopás elleni védelemmel felszerelem a gépet,futó szerzés,felpakolás és várom a reggelt
ok.

Pár óra és körbetelefonálom a helyi erőket.

Bár igaz, hogy kellemes melegnek nézünk elébe.

A múlt héten kár, hogy nem voltál, olyan helyen voltunk beragadva, hogy a helikopteres ismerősön törtem a fejem.

Favágással tudtunk kitörni a fogságból, + 4 ember egy motor. Mindez egy eső utáni hegyi patakban.

Volt olyan pillanat amikor kibírtam röhögés nélkül.
érdekes ez a kérdés...nem is tudtam,hogy a tied krosszmotor...inkább robogó azzal a kuplunggal
inkább tárgyald le a dolgot,hogy fixen tudjam,hova is megyünk... am jönne Jaksi is
Dörzsölt endurósok!

Ilyen nyári meleghez mit szólnak a gyári crossmotorok, az erdei enduróhoz?

Lehet menni nyugodtan néha megállva, vagy ne erőltessük nyári melegben?