Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálunk most töltött csirek szag terjeng...
mindig is a mi időnk van,

aki azt mondja nincs az hazudik, vagy azabajteam tag..
Lassan jön a mi időnk!
Muszáj volt szaglásznom,mert ilyen szag terjengett az egész hálóba,pedig nyitva volt az ablak!
esik az eső,mondjuk éjjel nem zavar
ha én azt elmondom,mennyit adok el belőle hanyadtvágod magad,mindenkinek az kell
mondtam én azt hogy jó
akkóóó ne szaglászd
Tegnap bekente az asszony a krémeddel a hátamat meg a vállamat. Úgy csípte a nyakamat,majdnem befostam! Amúgy nagyon jó,csak kibaszott büdös!
hahóóó
Hol?
vegyél gg ec 250-300at néha ki leeht fogni iylen 2-300 ezerért
Szabo Csabit megtalálod bent a Hungaroring motoros iskolában, ha még létezik az a cég, nem tudom..

mondjuk az ő épitett szekere bent van több mint 1 milkában...
'92 - '98 közötti komplett vázakat néztem, amiből csak a blokk volt kimentve.
70 - 150 ezer között adják őket, plusz a blokk bele 50-100 között lenne.
Tudom hogy valakinek ez vicces összeg, de állt már 500ezrem 5 éves krosszmotorban, és szinte nem is mertem sokat használni, meg főleg erdőre mezőre kivinni, mert az üzemóra meg ketyegett.
Szóval ezért kéne egy "ütni-vágni" való motor, ami nem üzemórás, viszont könnyű és fordulékony, meg hosszú a rugóútja.
Van aki szerint hülyeség, de én látok benne fantáziát.

Meglátjuk hogy sikerül...

Üdv.!
Köszi a bíztatást! :-)
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...

Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.

Köszi, üdv.!
Köszi a bíztatást! :-)
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...

Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.

Köszi, üdv.!
ismerek egy ilyen srácot aki ilyen motor farago művész, szerintem sokan ismerik itt is a Csabi-t..

na neki van ilyen szana szét faragott krosszvázban 250-es léghütéses 4t blokk, szerintem bent van már vagy 1 milkában a motor, és egy kacat, de ő szereti, mi meg a Csabit kedveljük ezért em mondjuk neki hogy egy szar...

ez igy nem igaz, szoktuk neki mondani..
jo reggelt emberök..
Hello!

Igen, arra kaptam fel a fejem... Akkor ez nem is igazán enduro? Motoprofi.com -on 17 cm rugóutat írtak az elejére, hát az nagyon kevés a krossz/endurok 30 centijéhez képest. Meg ha amúgy is sz*r a konstrukció, akkor inkább hagyom az egészet...
Valójában nekem endurora lenne szükségem, mert a krosszt csak ritkán használnám ki. Viszont néhanapján jó lenne krosszpályára vinni, a közelben van pár amatőr pálya, néhány ugratóval, meg mandínerrel. De csak hobbista vagyok, ezért nem vagyok hajlandó fenntartani egy üzemórás gépet.
Honda XR 400 - az lenne az ideális átmenet, csak sajnos azokat elég drágán adják, vagy pedig leharcolva olcsón.
Amire még gondoltam, hogy egy krossz vázba dobok egy nem üzemórás 4T blokkot(250-400ccm közöttit, quad vagy enduro) és akkor lesz egy könnyű, fordulékony, strapabíró mocim, ami úgymond "igénytelen" meg nem üzemórás.

Blokk nélküli krossz vázat nem tudsz esetleg? :-)

porpaczi@freemail.hu -ra is írhatsz ha van valami konkrét.

Köszi, üdv.!
amugy gondolom arra izgultál rá ami itt van fent az oldalon 160.ezerért...

mondjuk ennyi pénzért tul sok jora ne számits....
a pampera egy ilyen kacat futoművel gyártott utcai motor, krossz pályát felejtsd el vele...

az EC a jo gasgas-bol bár krosszpályát az sem birja olyan puha az eleje mint egy kokadt fa...sz...

mondjuk endurora meg pont olyan kell, amugy szétverné a kezedet.
Hello mindenki!

GasGas Pampera 250 -et jó áron tudnék venni.
Mit kell tudni a típusról?
Eddig Yamaha Yz-m, Tm Mx-em, és egy Suzuki Rm-em volt, a GasGas-t nem ismerem.
Mennyire jó enduro ez? Krosszpályára néha-néha ki lehetne vinni?
porpaczi@freemail.hu -ra írjatok légyszi, vagy választ erre a hozzászólásra!

Köszi előre is!
Köszi Ronis! Akkor du megnézem, hogy bugyog-e a víz levett sapkánál....ha igen, akkor hengerfejtömítéscsere...ha nem, akkor várom a további lehetséges javaslatokat...
a kérdésedre a válasz : nem valoszinű...

főleg hogy még ventillátor is van rajta,és megáltál sokszor visszahűteni, de persze ez csak puszta interneten keresztüli találgatás...
célszerű megkeresni a valodi hiba forrást.

ha a hengerfej vetemedik azt a fém élvonalzo azonnal megmutatja, amugy egy sikba köszörülés nem egy nagy történet, célszerü megcsináltatni szakműhelyben.
de egy lyukas hűtő vagy vízvízcső csak a víz eltűnését indokolná - és nem adna okot a fulladásra...nem?

amúgy a sztorihoz hozzátartozik, hogy az ez előtti motorozáskor egy párszor felforrt a vizem, mert a sapka megadta magát és elengedte a nyomást. De van ventim és haza tudtam vele jönni, kb 10x álltam meg visszahűteni. Azonnal vettem rá új sapit és feltöltöttem a rendszert. A hengerfej elmehet attól, ha párszor felforr a víz?