'92 - '98 közötti komplett vázakat néztem, amiből csak a blokk volt kimentve.
70 - 150 ezer között adják őket, plusz a blokk bele 50-100 között lenne.
Tudom hogy valakinek ez vicces összeg, de állt már 500ezrem 5 éves krosszmotorban, és szinte nem is mertem sokat használni, meg főleg erdőre mezőre kivinni, mert az üzemóra meg ketyegett.
Szóval ezért kéne egy "ütni-vágni" való motor, ami nem üzemórás, viszont könnyű és fordulékony, meg hosszú a rugóútja.
Van aki szerint hülyeség, de én látok benne fantáziát.
Köszi a bíztatást! :-)
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...
Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.
Köszi a bíztatást! :-)
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...
Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.
ismerek egy ilyen srácot aki ilyen motor farago művész, szerintem sokan ismerik itt is a Csabi-t..
na neki van ilyen szana szét faragott krosszvázban 250-es léghütéses 4t blokk, szerintem bent van már vagy 1 milkában a motor, és egy kacat, de ő szereti, mi meg a Csabit kedveljük ezért em mondjuk neki hogy egy szar...
Igen, arra kaptam fel a fejem... Akkor ez nem is igazán enduro? Motoprofi.com -on 17 cm rugóutat írtak az elejére, hát az nagyon kevés a krossz/endurok 30 centijéhez képest. Meg ha amúgy is sz*r a konstrukció, akkor inkább hagyom az egészet...
Valójában nekem endurora lenne szükségem, mert a krosszt csak ritkán használnám ki. Viszont néhanapján jó lenne krosszpályára vinni, a közelben van pár amatőr pálya, néhány ugratóval, meg mandínerrel. De csak hobbista vagyok, ezért nem vagyok hajlandó fenntartani egy üzemórás gépet.
Honda XR 400 - az lenne az ideális átmenet, csak sajnos azokat elég drágán adják, vagy pedig leharcolva olcsón.
Amire még gondoltam, hogy egy krossz vázba dobok egy nem üzemórás 4T blokkot(250-400ccm közöttit, quad vagy enduro) és akkor lesz egy könnyű, fordulékony, strapabíró mocim, ami úgymond "igénytelen" meg nem üzemórás.
Blokk nélküli krossz vázat nem tudsz esetleg? :-)
porpaczi@freemail.hu -ra is írhatsz ha van valami konkrét.
GasGas Pampera 250 -et jó áron tudnék venni.
Mit kell tudni a típusról?
Eddig Yamaha Yz-m, Tm Mx-em, és egy Suzuki Rm-em volt, a GasGas-t nem ismerem.
Mennyire jó enduro ez? Krosszpályára néha-néha ki lehetne vinni?
porpaczi@freemail.hu -ra írjatok légyszi, vagy választ erre a hozzászólásra!
Köszi Ronis! Akkor du megnézem, hogy bugyog-e a víz levett sapkánál....ha igen, akkor hengerfejtömítéscsere...ha nem, akkor várom a további lehetséges javaslatokat...
főleg hogy még ventillátor is van rajta,és megáltál sokszor visszahűteni, de persze ez csak puszta interneten keresztüli találgatás...
célszerű megkeresni a valodi hiba forrást.
ha a hengerfej vetemedik azt a fém élvonalzo azonnal megmutatja, amugy egy sikba köszörülés nem egy nagy történet, célszerü megcsináltatni szakműhelyben.
de egy lyukas hűtő vagy vízvízcső csak a víz eltűnését indokolná - és nem adna okot a fulladásra...nem?
amúgy a sztorihoz hozzátartozik, hogy az ez előtti motorozáskor egy párszor felforrt a vizem, mert a sapka megadta magát és elengedte a nyomást. De van ventim és haza tudtam vele jönni, kb 10x álltam meg visszahűteni. Azonnal vettem rá új sapit és feltöltöttem a rendszert. A hengerfej elmehet attól, ha párszor felforr a víz?
aki azt mondja nincs az hazudik, vagy azabajteam tag..
akkóóó ne szaglászd
mondjuk az ő épitett szekere bent van több mint 1 milkában...
70 - 150 ezer között adják őket, plusz a blokk bele 50-100 között lenne.
Tudom hogy valakinek ez vicces összeg, de állt már 500ezrem 5 éves krosszmotorban, és szinte nem is mertem sokat használni, meg főleg erdőre mezőre kivinni, mert az üzemóra meg ketyegett.
Szóval ezért kéne egy "ütni-vágni" való motor, ami nem üzemórás, viszont könnyű és fordulékony, meg hosszú a rugóútja.
Van aki szerint hülyeség, de én látok benne fantáziát.
Meglátjuk hogy sikerül...
Üdv.!
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...
Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.
Köszi, üdv.!
Én kb. 200 ezres összköltséggel számolok, plusz még max. 50, ha lánc, vagy gumi, vagy ilyesmi dolog kell hozzá.
Ez a Csabi amúgy online ember, meg lehet találni itt a Sportmotoron, vagy személyes ismerősöd?
Pár dologról szívesen megkérdezném, vagy legalább a kevemet elvehetné ettől az egésztől...
Ha van msn címe vagy sportmotoros profilja, akkor szívesen várnám azokat.
Köszi, üdv.!
na neki van ilyen szana szét faragott krosszvázban 250-es léghütéses 4t blokk, szerintem bent van már vagy 1 milkában a motor,
ez igy nem igaz, szoktuk neki mondani..
Igen, arra kaptam fel a fejem... Akkor ez nem is igazán enduro? Motoprofi.com -on 17 cm rugóutat írtak az elejére, hát az nagyon kevés a krossz/endurok 30 centijéhez képest. Meg ha amúgy is sz*r a konstrukció, akkor inkább hagyom az egészet...
Valójában nekem endurora lenne szükségem, mert a krosszt csak ritkán használnám ki. Viszont néhanapján jó lenne krosszpályára vinni, a közelben van pár amatőr pálya, néhány ugratóval, meg mandínerrel. De csak hobbista vagyok, ezért nem vagyok hajlandó fenntartani egy üzemórás gépet.
Honda XR 400 - az lenne az ideális átmenet, csak sajnos azokat elég drágán adják, vagy pedig leharcolva olcsón.
Amire még gondoltam, hogy egy krossz vázba dobok egy nem üzemórás 4T blokkot(250-400ccm közöttit, quad vagy enduro) és akkor lesz egy könnyű, fordulékony, strapabíró mocim, ami úgymond "igénytelen" meg nem üzemórás.
Blokk nélküli krossz vázat nem tudsz esetleg? :-)
porpaczi@freemail.hu -ra is írhatsz ha van valami konkrét.
Köszi, üdv.!
mondjuk ennyi pénzért tul sok jora ne számits....
az EC a jo gasgas-bol bár krosszpályát az sem birja olyan puha az eleje mint egy kokadt fa...sz...
mondjuk endurora meg pont olyan kell, amugy szétverné a kezedet.
GasGas Pampera 250 -et jó áron tudnék venni.
Mit kell tudni a típusról?
Eddig Yamaha Yz-m, Tm Mx-em, és egy Suzuki Rm-em volt, a GasGas-t nem ismerem.
Mennyire jó enduro ez? Krosszpályára néha-néha ki lehetne vinni?
porpaczi@freemail.hu -ra írjatok légyszi, vagy választ erre a hozzászólásra!
Köszi előre is!
főleg hogy még ventillátor is van rajta,és megáltál sokszor visszahűteni, de persze ez csak puszta interneten keresztüli találgatás...
célszerű megkeresni a valodi hiba forrást.
ha a hengerfej vetemedik azt a fém élvonalzo azonnal megmutatja, amugy egy sikba köszörülés nem egy nagy történet, célszerü megcsináltatni szakműhelyben.
amúgy a sztorihoz hozzátartozik, hogy az ez előtti motorozáskor egy párszor felforrt a vizem, mert a sapka megadta magát és elengedte a nyomást. De van ventim és haza tudtam vele jönni, kb 10x álltam meg visszahűteni. Azonnal vettem rá új sapit és feltöltöttem a rendszert. A hengerfej elmehet attól, ha párszor felforr a víz?