Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nem toltam már 3 hete egy métert sem majd a héten megyek minden nap egész nap és behozom a lemaradást
Jó motorozást nektek nem nagyon tudok menni,
a motort hegeszteni is csak úgy tudtam vinni, hogy kivettem az elejét komplett meg a hátsó lengőkart is ki kellett, hogy beférjen a kocsiba.
dew.
ez naon komoly!
igazi gladiátormotorod van.
bár ezzel a súly többlettel már 4t d is lehetne nem ? ulehet kettő is:-))
ezzel mehetel a ...külföldre is.


egyébként wicket félretéve. tök profi ,de aluból kb 1/4 akkora a súlya és akkor is elég erős lesz.

rikizuzda.
csak összejön az a menet?
remélem is.
Igen, háborúra, széjjel kaparom a héten a köveket , szabin vagyok
Sajna ki van kopva a berúgóm és csörög rajta, azért van ott, jól gondolod.
1 hely neked még fenntartva!
te az egyik képen a rezora piros szilo van kenve? az azért van hogy ne rezonáljon a berúgokar?
Szia Dew!
Remélem jól vagy, és tolod a kemény részeket:)
Ha minden jól megy most megyünk csütörtökön ismét Székelyföldre, Robival gyakorolgatni kicsit
látom te is világháborúra készülsz :D
Köszönöm a rezo védelem alap ötletét
Első változatnak ez lett a végeredmény, nem akartam savállóból mert kurva drága és ki tudja mi lesz belőle, maradt 5x30-as acél(S285)
Egy a baja, kurva nehéz és buktatja a motor elejét, hozzá kell még szokni vagy majd könnyíteni rajta...egy tuti, a rezo így nemigen fog behorpadni Már fejben megvan a V2, hol lehetne jobban megoldani, de tippek jöhetnek!
estét.
üdv
itt minden változatlan...beköszöntött a monszun
Jó estét az uraknak, hölgyeknek!
Látom semmi nem változott, minden a régi,
van aki megjárta külföldet,
de a lényeg, hogy a motor megy.
ennek se füle se farka.

nem jött ki amit akartam mon-dani.
2 pros hegyi hajtás van a pirelli scorpionban. ennek egysorban vannak a bütykei. tolt is mocskossul mindenhol...kivéve a patakban ahogy vizes fát látott egyből besírt ...sztrálykolt és megvárta szine hogy kivegyem a kétcentis vizes kis ágakat alóla
ennek a pirellinek az egysorban vannak a bütykei,4cm es sorközzel megáldott gumi olyat tisztul a gurulókavicsos talajban- brutáljó-.
a vizes fákon kívül. mert úgy tűneik az anyaga egy kutyaszar +még a bütykök is leszakadtak az oldaláról
szóval ilyan nagytávközös egysoros bütykű gumit nézelődök.
metzeller mc5
mitasz c-18, c-20
kenda k770
de ezek szerint a kenda...kilőve
nálatok mennyi eső esett?

erre az endurógumira már nem vagyok úgy rázummolva mint eddig.
az mc 4 az jobb mint a sixdays és magasaabak a bütykök is. ill 19ben is jó ballonos. jobban is fogott a sziklákon ill a vizes faágakon a patakokba. kopi? hát azokkal a gázokkla a hogy én verettem a biharba ...az csoda hogy egy bütyök sem szakadt le pedig a végére már bediszkult az a gyam és olyan lehetetlen patakfeljárókban ruggattam...ááá az már kissé beteges volt.

vizesben az mc6 is jó de olyan kemény az a gumi mint a beton+ virslis ennek ellenére a vizes szikla ill gyökereket is szereti de soha többet mert betn kemény már 0,3 bárral is + nem egy terülős fajta . az mc 5 öt fogom legközelebb kipraúbálni mert ez a mostani pirelli skorpion midsoft- ha az anyaga nem ilyen gatya akkor ez egy bevált dolog. egy sorban az össszes bütyök és úgy tol felfelé eddig a mislen-szarkrossz volt és ahhoz képest ez a fás gyökeresbe is lyaú. mondjuk kéken a patakban 3 szor meg kellett állni mert elkapirgáltam két vizes faágon... ott reszeltem mint valami i-dióda:-))
hál istennek még mindég esik- ha igy halad akkor szombatra jó lesz a talaj, de nagyon
ef-07 van itthon meg használtam is már ,szerintem jo gumi, kicsit többet bir mint a sixdays, amugy tökre ugyan annak a koppintása,

mondjuk kicsit drága valami 15 környéke, annyiért meg már van sixdays is és ha már fim-es az tutti jobb.

probáld ki az ef 05-öt addig ugyse tudod meg milyen.
enduro fim 19 colos 130 széles:
kenda.
http://motoinvest.hu/termek.ph...

mitasz.
http://
teszt.gumaker.hu/index....


tessék. 19 colra kettő gyártótól is van fim gumi.
de mennyit birnak?
az ef 5 mitaszról jót hallottam.
Viktor az Állat, mondtam már neked azért hivják ugy mert Kenda hajadra gumi... occso de legalább szart se ér és nem kopik...

amugy mesélj milyen fim-es gumit ismersz 19-esben..
hétvégi tapasztalat.
pirelli scorkion 110/90 19 ess gumi.
4 db krosszpálya -en mis kemény talajjal +2b hegyi motorozás a gumibarát hegyen -nem sziklás mocsok! és az oldalsó bütykökből már 3 bd hiányzik kilátszik a szövet ill az összes bütyok oldalt le van töredezve tőből egy erősebb krosszpályán szerintem 3 kör után nem lenne oldalt egy bütyök sem.
ezekután nem mondja senki hogy a mitasz c-18 nem jó gumi.
vagy mondja?
kenda gumi?
k 772 vagy a k 770 vagy a 19 colosban a fimes gumilya... tapasztalatok?
hály.
esett az eső. most is esik.
hál istennek
már nagyon vártam.

legalább nem lesz olyan könnyű a zarándoklás.-))

már untam hogy a függőleges sziklafalak sem elég meredekek:-))
a sárba legalább lehet gyagyagázokkla menni sőt az azt fogja kívánni:-))

rikizuzda. valszeg megyek ki de csak egy napra szombaton... talán.
erre véletlen sem szerveznék távolról senkit. mert közelről sem biztos az a távoli szombat v vasárnap.
reggelt.
Persze persze! furcsa módon,nekem csak a gyárig visz az utam,meg vissza!
Az sem rossz, én meg antik alkoholista vagyok.
jobbulást biztos az osztály talin
amugy szép szines volt a mezőny, nem csak narancs country, tele volt japo motorokkal is, de abbol is ilyen crf-x meg kxf, lámpás kacatok.