Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feri semmi csak duma van! De kapót még egy esélyt hogy bizonyítson de a centi lassan lefogy Eurot áááá ha azt küldené legalább amit megrendel az ember már az is jó volna! Igen kellet komplett kuplung
Hipmann nem.pöcsöl. profi. Komplett kuplungot vettél? Feri kuldte a 200 eurot? Vagy ott mire jutottal?
Ausztria
Beta alkatrészek Ausztrália! 2 nap alatt !
Más téma de itt egy videó, a Magyarország egyik, ha nem a legnagyobb bodybuilderéről. Azt hogy kihez szerettem volna hasonlítani azt rátok bízom.
Hát aki kéri a pofont annak adni kell
Pedig egy páran vannak még ebben a kis országban, akik többet tettek le arra az asztalkára, vajon ő is tudja ezt? :)
Ne reménykedj. Visszajön mégtöbb vidivel, még annál is több hazugsággal, amit a saját érveivel lehet cáfolni és újra és újra aláztatja magát.
Érvekkel sikerült elkergetni! ! !
A ktm 300 exc 12 es modell is ugymond szeria valtoztatas volt es azt kell mondjam egy igazan jo motor volt,jo persze akkor nem injektort valtoztatta,hanem onindito meg tarsai,es a 12 esen is az onindito meg minden ment rendesen,meg Elodnel is is jol mukodott miutan eladtam.Az ujabb motorokkal en azt erzem,hogy egyre faszabb motorozni,fel ulsz es egesz nap lehet vele menni annelkul hogyajronmen lennel vagy crossfittbajnok,es elvezetesen lehet veluk motorozni egy bizonyos pontig.Mikor kezd a pirula elgurulni,es akarsz vadulni meg csontolni a gazt akkor van az ember bajba mert a futomu mar nem arra van kitalalva,de igy elmotorozni a haverokkal,kis kocsma meg feljarozas oda szerintem tokeletes...es maga az egesz motor erre van kitalalva.Nekem azzala boszme nagy nyomatekkal is bajom volt alapon,mert ugye jo eros,de annyira eros,hogy mindig a kuplungot piszkalni kelett es mindig ha akartal gyorsitani akkor bele kelett maszni a kuplungba es cselezni meg nagyon ugyes lenni,mert nem indult meg a motor ahogy kelett,szarul gyorsuult egy jo meredeken,es en ugy erzem ezt a tpi be vlamilyen szinten az allando jobb egesnek koszonhetoen egy jobb gazreagalasu precizebb szegeret faragtak...majd a motorozasok utan masat mondok,de igy a kis motorozasok alatt a motor szepen megy,nem kopog nem csorog..
Jaja igy van..a 17 esre sem kelett semmi,meg egy alatet semes ez a lenyeg az uj motorba!
Az a poen nem.kell hozza venni semmit. Esetleg ha leszaggat valamit rola a motoros. Nem.kell uj.kuplung. valto stb... Ez a lenyeg. Megy es mükszik.
Marketing, üzletpolitika, alkatrészellátás! Na ez a 3 dolog amiben ma a KTM-et 1 gyártó sem éri utol, hát még te is kapol hozzá mindent pedig itt úgy lett beállítva te a Jetivel laksz a világvégén 1 barlangba.
Minden szart kapni romiba vagy 3 helyrol is,es ha nincs hoznak par napon belol..erzekelo,injektor benyapumpa ugyan az a szarok mindt a 350 eseknel,cakkra ugyan az a befecsegok is,benyapumpa is,soot a ktm oninditoja ami ugye szar szerinted az cakkompakk cikkszamostol ugyan az mindt a 100 bol 100 at indito betanak...es en bevallom magyaran a faszom tele volt a sok csavargatassal es karbizassal,mert sosem ment jol a motor,,..vagy horkolt es nem ment vagy mindt egy penge idegbeteg ugy ment,,igaz mindig kellett valamerre varialni,meg is volt a maga szepsege,de a tpi-ben annyiba jobb ,hogy sima az erzekelok ezt meg oldjak...,nem kell sokat varni es a kitesztelt terkepeket kiadjak ,es dusabbak lesznek a motorok es ..stb stb.
Amugy a bajok nem ott kezdodnek,hogy onindito meg karbi,meg injektor meg benyapumpa,hanem szar membran,szar hengerfely magassag...squish,power kipuffogo gazok aramlasa,a leomlok es a gaz aramlasanak egyenletlensege,levegoszegeny ugymond bebugyulalt motor ami fuldoklik ,uzemanyag ellatas problema amit nyulpetemnyi szurokkel teleraknak stb stb..Tudom,es meg vannak paran kik tudjak,hogy a ktm-et a gyar az euros normkank megfeleloen csinalja meg es nem egy profi rajder szerint akinek versenyre kell legyen fel epitve a motor ahol a sok kicsi sokra megy alapon mindent megcsinalnak szakik ahogy a nagykonyv irja..kivetik az ilyen bohocoknak mindt 95% motorosnak,felulnek gyari sztokkos motorra es azt mondjak 2 kor utan meg a haver lattan hogy hat egy igazi szar,egy igazi mocsok..persze,hogy az,siman egy uj selejtnek mondhtani,de ha tudod mikor miert es mit matatni csinalni,meg segitenek is a dolgok kivitelezesebe es fejlesztesebe akkor egy igazan jo gepet lehet faragni..
Nem akarom eggyik gyartot se dicserni,mert mind el akarja adni a mocskait,de ezek mind..sherko,huski,beta,ktm,gasgas mind egy halom penzert egy halom szart adnak ki,szar motorokkal es szar futomuvel,es ha valaki azt hiszi,hogy a nagymenok gyari motorokkal mennek azok igazan naivok..
Na de en es meg paran hobbi szintre jot tudunk faragni,mokolni a motorokbol a hetkoznapi motorozashoz.Leszarom,hogy Jhonny vagy Jaro mivel megy vagy Roman vagy Billi s tarsai..eskuszom ha ezek mind 4 T vel mennenek az iden allitom,hogy a motorosok 50 % 4T re eskudne es azzal menne,mindt a juhok a pasztor utan...vagyis aki ezt csinalja az trendi motoros...nekem mehetnek barmivel,en egyenlore maradok a 2T technikanal es meg probaljuk elvezni a motorozast.
Jójó. De mikor en par mondatban leirtam a tpi s tapasztalataim a hard enduroba . Te rogton letiltottal es egy okadek iromanyt kerekitettel rolam. Plusz. Segiteni robaltam egy baratodnak kijonni osztrakba .elozni. Fix helye volt. "Fel volt mar véve."..hogy boldoguljon. Azota itt dolgozna. Erre te szemet modon azt irod en osszebaratkozok barataiddal es ellened beszelem oket. Na ennek örömére nem johetett ide a baratod. Ugy voltam.vele segitsd akkor te ha igymegy. Azota motorja sincs mar. Pedig rendes tag. Mindegy. Beszelsz hulyesegeket az a lenyeg. Fujod az igazad. A barataid amugy nem.ismerem. nem egyfele jarunk . Nincs is ra igeny.üdv.
Jajajjjjj megy a szàjkarate.....
Abban mondjuk egyet értek a többiekkel, hogy a márka imidzsét igen csak rontja, ha ócsárolod a többi gyártót. Lehetne ezt szolidan is. Neked is jobb lenne. Még több motor menne el.
Még a Beta kplungjáról írhatnál pár szót, ami érdekes lehet, mert elég sok embernek leégett. Köztük neked is többször. Neved egyébként tényleg van, rengeteg embert visszatart a környezetemben hogy Betát vegyen.
Régebben írtál róla sokat, hogy milyen ember aki más márkát próbál lejáratni. Már nem emlékszem hogy milyen jelzőket használtál, de gondolom már nem érvényesek
Szia! Van igazság sok abban amit írsz, de TE talán nem az anyagi haszonszerzés érdekében készíted a videóidat-írogatsz ide, hát dehogynem! Emlékszel nem is olyan rég épp valamelyik megmondósban amit ide linkeltél pont a méretekről esett szó (alacsony súlypont-lábtartó stb.) ekkor kicsit kíváncsi lettem és kértem pár méretet. Na és láss csodát pont egyeztek a 2014KTM-el. Arról még sosem hallottalak beszélni, hogy a nagy Bmárka idomjai porcelánból vannak, ami lehet olcsóbb mint a KTM de azért mivel enduro minden menet után valamit cserélni az azért éves szinten nem kevés! Ettől függetlenül lehet jó motor a BETA, de szerintem amíg csak 1 emberen és kapcsolaton múlik az alkatrész beszerzés ITTHON addig nem lesz itt nagy áttörés bár neked ez lehet elég. Az jó meglátás volt, hogy kihasználtad az ismertségedet-ismeretségedet és belevágtál, de azt nem látod be az itteni ténykedéseddel már többet ártasz a márkának mint használsz! úi. E pár mondatot nem az irigység ihlette!!!
Ha áll még az áprilisi akció, amit akartál szervezni, én elmegyek megpróbálni a beta-t. Mert most már annyira mondod mennyire király a 300rr, hogy kíváncsi vagyok rá én mit érzek. Mert végül is az a lényeg, hogy neked jön be, nem az amit más mond.
Az a külömbség.......egy jó motorozàst napokig emlegetsz.. egy jó repülést....évekig... Sok feltételnek kell egy időben összejönni,hogy kialakuljon az a labilitàs amire nekünk szükség van. Ha esett az eső,és màsnap süt a nap....az màr garantàlt jó motorozàs lesz...
Jó videó, biztosan király lehet, de a tájat elnézve azért itt lehetne motorozni is jókat!!!