Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elektronikával fillérekből megoldható a rendszer bízzunk a mérnökök tudásában,hogy elég olaj jut a csapágyazás és a hengerfal kenésére.
Műemlék. Le lesz betonozva. Tudod ez ott van az erdő kapujában :D
Plusz egy deci vízzel meg 20 gramm alumíniummal tönkre is vágod a KTM 3 éves fejlesztését amiben 120 grammot le tudott faragni a blokk tömegéből
Majd most hétvégén. Üzemanyag fogy...37 KM 2.5 ÜZEM Ó 4.5L. OLAJ FOGY MINIMÀLIS. Kis fordulaton mentem....Többnyire.
"Az S3 STARS HEAD hengerfej előnye, hogy több hűtőfolyadék befogadására képes, ami a megnövelt anyagvastagsággal együtt hatékonyabb hűtést biztosít, és javítja a motor teljesítményét alacsony fordulaton. Használatával elkerülhető az öntvény hengerfejekre jellemző helyenkénti túlmelegedés. A különböző betétek lehetőséget adnak a motor kompresszió tökéletes beállítására." Ez mind jól hangzik, csak azért érdeklődöm.
Mi a célod? Attól függ, hogy ér e valamit.
Volt hegyi próba?
Ha nincs ott a fa, vajon mennyire töri össze magát az ürge?
Most komolyan visszavittétek?
Van bárkinek itt tapasztalata S3 hengerfejjel kapcsolatban? Szimpla szokásos parasztvakítás, vagy valóban ér valamit?
És a benzinhez mennyi olaj fogy?
Köszi. Persze csak a tényeket. Semmi szépítés. Holnap lemérem mi maradt a tankba,mert gyanus hogy keveset fogyaszt.
Írj tárgyilagosan és őszintén!
Gratulálok az új vashoz!
Jó lehet dobozból összerakni egy bringát (én kosárból szoktam ).
Szerintem kiköltöznék a garázsba vagy két napra!
Írjál Sanya ! Ritkán olvashat az ember ennyire elfogulatlan beszámolót, talán Zsírferi ilyen még. Viccet félretéve, tényleg írj és gratulálok.
Írhatok még sràcok?? Ha sok vagyok àllisatok le. Szóval : olyan a kis betàm....mint amikor a gsxr 1000 blokkjàt ami 190 le belerakjàk egy naked bike ba és 150 re lefojtjàk. A beta az alapjàrattól a tetjéig egyenletesen tol .Olyan mint a 4 T csak nincs benne szelep,meg vez lànc stb. Ezzel nem 30 óràt menni egy év alatt....
Nem azt irtam hogy nem kell kenni!
Merd meg a tengelyed atmerojet es a csapagy belso atmerojet. Megerted sztem miert irtam
Feltorekvo motorgyarnak illik alaposnak lenni.
Csak azért raktam fek a képet,mert összeraktam pàr új micit, de ilyen gondosan bekent csapàgyakat nem igen làttam. Ez amúgy jellemző az egész összerakàsra, a himbarendszertől a kormànyig.......
Meg kell kenni egesz hosszan a tengelyt de kar ujnyi vastagon,mert a tenkely mikor megy at a csapagyakon es a tavtartokon akkor 99% letolja magarol...csak finoman vekonyan egesz hosszba es ugy is sokat legyur.
KisFás feljáró. Elneveztük. Alacsony fák vannak a tetején, kavicsos részen.
Mentem 37 km a lőtéren. Itt van minden....3db cross pàlya ugratók ,erdős rész,csiki csuki,veretős, gumi,szikla,beton gyűrü. Minden. Jeles. Alig vàrom a hegyet... Az az igazi próba. De nyugodt vagyok,mert űbet kiràly... Nekem Tervezték,nem kérdés.
Neked adom....ha jössz a versenyre. Megvolt a bejàtatàs.Ú de jó....
Nem adod el ezt a lanckereket? Regota akarok csinalni egy lanckerek falióràt. Ez tok jo lenne .
Na aztan ennek a rengeteg zsirnak nincs ertelme, de a gazda biztosan nyugodtan alszik
Az a teli lanckerek meg nem egy szepsegdijas
Ennek a feljàrónak van neve??