Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán csak annyi hogy én speciel a lakkbenzin helyett brigéciolt használok. Meg nem árt kicsapkodni a szűrőt amikor vízzel mosod.... Ja és még egy ötlet, csak bentről kifelé öblíteni( slagolni). Valamint a légszűrő alatt is ki szoktam zsírozni vékonyan(!)a komplett szívótorkot. Kb ennyi....
Még nem olvastam sehol sem, de nekem bevállt a lakk benzin, a motul légszűrő olaj kioldására a szivacsból.

1. Lakkbenzin
2. Levegővel kifúj
3. Víz
4. Cillit bang
5. Víz
6. Száradás
7. Tiszta vödörbe olaj
8. Bele a légszűrő
9. Kicsavar
10. Tömítő felületre zsír

Vélemény?
Aosem értettem ezt a légszűrő mizériát.. Az hogy tiszta, leápolt szűrő legyen a motorban legalább annyira fontos mint a benzin... Aki ezt a sportot válassza tisztában kell lennie vele hogy a hobbival eltöltött idő jelentős része a karbantartással,javítással megy el. Akinek ez nem így van az meg fizesse meg az árát. Nem feltétlenül pénzben,de idegeskedéssel,szopással mindenképp.
A műtős sapka nagy találmány, pár éve azt használjuk, rentgeteget megfog.
Vki hármat húz rá, de szerintem az már faszság.
nekem csak 3 volt mindig
most az lc4hez is ennyi van aztán amikor retkes vagy száraz bedobom egy kekszes vödörbe, aztán amikor ott van mind a 3 akkor mosás
Aki utal legszurot pucolni annak javaslom az alabbit mert en ezzel a modszerrel legsurubben is csak 8 motorozasonkent kell hogy legszurot pucoljak, de ha paras nedves az ido akkor akar 16 motorozast is meguszok pucolas nelkul:

szoval a titok, hogy motorvasarlas utan rogton vettem meg
plussz 7db legszurot
Sziasztok még mindig érdekelne 2012ec 300 gas gas hoz balos hűtő,bontottan ha valakinek van akko írjon.Gerecsénél csak új van csillagászati áron.
Köszi. Már alig vàrom a következő alkalmat. Régebben 2 3 hét utàn éreztem ilyet. Új seprű...jól seper...
Jo kis motor es ami ennelb is fontosabb hogy neked nagyon tetszik.

Sok uzemorat vele
Az idomszettről jut eszembe..Tegnap 180fokba visszahajlította egy fa az első sàrvédőt.. Semmi baja. A fekete előtt egy kicsit kihalvànyult.
szubjektív véleményem, hogy ezt a motorosok 70% tudja, de csak jól kevesebb % "tartja be" ...
Köszi a beszámolót!

Jó motorozást kívánok hozzá!

Van egy rossz hírem, szerintem lesz még azon sok esztétikai hiba, főleg, ha tényleg hosszú időre vetted,
gondolom nem akarsz havonta idomszettet meg rezot venni rá.
felrakja a tartalékot és a következő alkalommal azt is odaveri...
szerintem a tartalék rezo árából inkább rakjon fel rezovédőt, a tartalékot meg majd megveszi ha annyira összeütötte, hogy javíthatatlan.
Hasonló a humorunk, te is egy állat vagy!
Majdnem leestem a székről, amikor olvastam... :D
Összekevered. Nem öreg krosszokon volt, hanem régebbi kazánok bekötésein.
Egy baj van azért a Betàval. Az asszonykàm féktékeny. Érzi,hogy szerelmes vagyok.... 23 év utàn, először.
Mondom....Nem az extrem részen vertem össze. Nem is tudom hol. Nem figyeletem...és ennyi.
Anno az oreg krosszgepeknel volt ilyen rezo elvezetes, pl ktm mx 250 vagy a regebbi japok...
Nem tul elonyos
Igen, össze fogom verni.
Köszi a kielégítő választ.
Ja igen, a kesz hengerperselyeknel a pozicionalas a kulcs es nem egyszeru, erdemes jeloleseket akar szerszamot kesziteni ehhez.
Krom: az olajmegtarto kepesseggel vannak gondok. Illetve a feluletrol konnyebben levalik,mint a nicasil. Regebben hasznaltak (sok gond volt vele, levalas) illetve kisebb kerti gepeknel meg neha latni.
Egy valamirevalo ontvenypersely megfeleloen kimunkalva sokkal tobbet(megbizhatobb) er illetve egy tores eseten furhato.
A nicasil azert jo mert gyorsan es olcsobban gyarthato,mint a persely illetve a hoatadasa miatt nem erzekeny annyira a bemelegitesre
Nem azt irtad hogy nem kell ra vigyazni mert ugy àll? Ugy össze fogod verni azt a gizda furujat ahogy elővan irva.
És mivel ez itt tulajdonképp a gas gas fórum, érdeklődnék hogy nincs e véletlenül valakinél egy FS 450 tápszivattyú 05 évjárat utáni gas hoz. Köszi...
Elbeszélünk egymás mellett.... A wisecoval tudtommal az a " baj" hogy tiszta méretre van felszedve az ablakolása. Ezért körülményesebb a behelyezése mint annak a hüvelynek amit a helyén igazítanak az eredeti henger felömlöihez vagy a kipuablakokhoz. Megint csak mondom hogy tudtommal.egyébként kézzel fogható infóm nincs, sem az ismerettségi körömben se volt próbálkozás ennek a gyártónak ilyen alkatrészével. Dugattyújukat Én használtam, azzal elégedett voltam. Leszámítva azt hogy méreteiben precíz volt de a megmunkálás nekem nem tetszett..pl csapszegfuratánál látszott a marófej nyoma, a dugó belseje épp hogy nem volt sorjás ( kis túlzással) olyan éles volt hogy vágott...ilyenek. De egyéb negatívumot nem tudok rá mondani.

Viszont én is kérdeznék....a keménycrómos hüvely...hallottál ilyenről,vagy szerinted van benne ráció?