Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

es te egy furcsa stílusu kereskedotol vennel akarmit is? mert en nem az fix.
Szerintem akarkivel.motorozol es eltorik a labad segit! Szar ha nem igy van.
Kicsit sincs igazad, haragszom rá. Együtt motoroztunk eltört a lábam. Megígérte, de nem jött be a kórházba. Később születésnapom volt arra is ígérte eljön, a telefont se vette fel. Nem védem egyáltalán, nem is régóta ismerem. Amikor baj volt akkor segített: hívta a terepjárós barátját, egyébként mentőhelikopter kellett volna.
Van egy furcsa stílusa de a motor maga rendben van. Amit árul szerintem műszakilag jó, azt mondja később vissza is veszi.
Ez már rég Beta fórum lehetne.
Nagyon jól látod.
Különös figyelmet fordít a szerelmed, más márkák lejáratására, így előfordul hogy a vonat vissza felé jön. Az igazi vicc az egészben az, hogy saját videóival lehet lebuktatni, ezt a madarat.
Ez egy probléma a megosztó személyiségű emberrel, hatással van a "környezetére" is.
Ebből kiindulva szerintem lehet több olyan ember az országban, aki vett volna/venne BETA-t, ha ő nem lenne BETA tulaj/kereskedő

már lehet MAdrián is régen BETA tulaj lenne
Nem akarom védeni, de amikor én mentem a motorjával mindig indult. Ha az emberrel van bajotok ne a motort bántsátok!
Ebben a videóban mutatja meg Ferenc testvérünk (Münchausen) hogy miért jó ha van berúgókar a motoron. Itt fordult elő az a történelmi pillanat, hogy a Beta csak rúgásra indult. Ja hogy az újakon nincs berúgó.. http://youtu.be/fREVGzKY4pc
Ennyi Beta...a digóknál sincs...
Jól pörög az üzlet Feri
Marmint kinek? En siman elfelejtem
Az új Beta-t hasonlítja a régi motorokhoz. Jó hogy nincs gond 1-2 éves kevés üzemórás blokkal.
mert az mindig jól indul anélkül is gondolom ez a válasz.
Egyébként ezekne ka 250eknek és 310eknek tényleg egy hulladék az önindítójuk
" sajna no berugo kar " A betán sincs berúgókar, azt meg sztárolod miatta.
emlékeztető Feri:#5514702

Legalább nézz rá mielőtt elküldöd.
Nem egy precíz, megbízható jellemre vall, de hagy csalódjak
Tehát lègkalapács.
Hozzáteszem régen amikor volt rajta rendszám sokat jártam vele utcán is, meg mindig lábon mentünk pályára - simán kibírható volt. A testtartás nyilván kényelmes egy supermotón/endurón, de fotel ülést és sima karaktert ne várj egy alapvetően sportcélú motortól!
Csak pályán supermotózok - ott nem számít a komfort. Vibráció elég erős -kurvára rezonál - a tájat is remegve látod ha ráülsz - nem vicc. Fordulat függvényében ez nyilván jobb-roszabb.

Ha gondolod és érdekel az enyémet kipróbálhatod, csak hogy valós képed is legyen.

Az előttem szólóhoz: hogy sokáig tart az alkatrész beszerzés az a régi képviseletre volt igaz. A Maurergéptől minden megvolt pár nap alatt.

Ne mond már, hogy csúnya!
Úgy érzem szereted a kihivásokat...Ha van pénzed...azt veszel amit akarsz..van választék böven...igaz...ami jó..az drágább is...Nem akarlak megbántani...de ez a motor ahogy kinéz..az borzasztó...és nehéz beszerezni ha kell valami hozzá...arról...hogy esetleg mikor jön meg a cucc...ne is bszéljünk...Plusz..nem egy keresett tipus...ez majd eladásnál biztos nem lesz egyszerü.. Ha egy 4T-t fel kell ujitani...az elég zsebbe nyúlós...Ha megbeomlik a blokk..azt nem akarod megtudni...az mibe kerül.....Tényleg nem fikázni akartam...ez csak az én véleményem..Remélem segitettem...
Ha te supermotózol vele,akkor feltètelezem,hogy van valami komfortja a gèpnek.
Vibráció mekkora?
Az meg van.
Gyatra angol nyelvű keresőre küld.
Nem boldogultam vele.
No de akkor szemèlyesen ha megkeresem a cèget,akkor van minden,egy tízèves mocihoz?