Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt önindító gondom a 2018 Gasgas 300-al, de az önindító kábelok cseréjével megoldódott. Gyárilag túl vékonyak...
Tudtok valami egyszeru linket ahol a dakart latni?
Nabazze. Dekar hogy egybol beindittam. Picsaba.
Szia!

Köszönöm a részletes választ!
A motorral egyébként összességében én is elégedett vagyok.
Az enyém is hasonót produķál, mint a tied, 6-7 fok fölött feltöltött akksival azért már át bírta fordítani és el is indult.
A Li - ion akksinak egyébként köztudott h. kell a "melegítés" (rövid inďítás után 10 s szünet): így tudja elméletileg leadni a teljes indítóáramot. Ráadásul az akksi teljesítményét a gyártó elvileg -5 fokig garantálja - ez lehet a kamu.
A gyár egyébként azzal már elismerte a hibáját, hogy a 2018-as alkatrészlistájába már az erősebb akksit írja (hjtz7s-fpz-wi) ugyanakkor a motort meg a kisebb teljesítmenyű akksival (hjtz5s-fp-swi) kaptam meg.
Remélem az akksi csere mindent megold, de azért először megvárom a hivatalos választ (ha lesz) mielőtt bármit tennék. Pár hét múlva okosabbak leszünk ! (Gerecséék is jeleztek a gyárnak + kutatják a megoldást)
Jelezz majd légyszíves h. a tietekkel mi lett! Én is írok ha van fejlemény!

Üdv!
Gondolj el egy átlagos esetet. Nem villamosmérnök vásárló, nincs baráti cseredarab a kísérletekhez, a Gerecséék gyors-szervize egész-napos autós távolságra és kb 20ezer ft alapköltségbe kerül. És megtudja a tulajdonos, hogy a gyár majd a 2019-es modellen már javítja a problémát. A 2018-as valahánymilliós motorját meg meg kell korbácsolni.-az lehet, hogy segít.
Szia!

Két új '18-as EC300-at vettünk barátommal Májusban. A szezonban jelemző volt, hogy a barátom motorja nem mindig indúlt könnyedén. Míg az enyém az első fordulat után beíndúlt, neki volt, hogy rugásra sem, csak tolásra. Mivel itt volt az én működő motorom, erről át raktuk a gyújtás elektronikát, kapott egy másik (nem új) sido akksit, gyertyát, de nem segített. Villamos mérnök vagyok ezt azért írom, hogy van rá látásom arra hogy miért ráz a gyertya kábel, vagy épp miért nem.
Elősször azt állapítottam, meg hogy indítozáskor a mérések alapján a indító motornál 1V a feszültség esés különbség az én és az ő motorja közt. Meg mértem indítózáskor a relén+kábeleken eső feszültséget azonos volt. Viszont az akksi kapcsainál is ott volt a feszültség különbség az én motorom aksijához képest.
Ez lehet az akksi gyártási minőségi szórása, a forgattyús rész magasabb mechanikai ellenállása (kompresszió), az indító motor menet zárlata.
A probléma akkor lett megfoghatatlan, amikor rugsra sem indúlt. Ilyenkor ugye rendelkezésre áll minden akksi fesz a gyujtás elektronikának. Tehát az előzőek nem hibásak, vagy nem jelentenek akadályt az indításhoz.
Viszont ott a főtengely mágnes lendkeréknél lévő gyujtás töltő tekercs és a gyújtó trafó, mindkettő lehet menet zárlatos. Gyors szervíz alkalmával cseréltek a Gerecséék trafót és minden mozdíthatót.
Mivel nem született megoldás, gariba meg kapja a motor a '19-es változat kábel korbácsát és elektronikáját. Jövőhét szerdára visszük a motort aztán majd szólnak. Az akksi még kérdéses.

Hozzá kell tennem, hogy 24.én 1 hónap állás után az én pöcre induló motorom sem indult egyszerűen. A gond ott volt, hogy nem bírta átfordítani az indító motor. (Amíg hetente jártunk, mindig elsőre indult). Ez lehet a megnövekedett forgattyús mechanika surlódása, meg hogy a LI-ION akksiban , valamijen vegyi folyamat kapcsán ha meg terheled, és ezt ismétled, akkor az ismétléseknél már kisebb lesz a belső ellenállása. Amúgy 4 próbálkozás után beindult a motor önindítóval.

Amúgy a '19-es motor sűrítését is lejjebb vitték az égéstér modosításával, ami meg könnyíti az indítást, és elmondás szerint növeli a nyomatékot.

Vékony jég, hogy kinek mi a véleménye egy ilyen esetben, vagyhogy mi az ami konstrukciós hiba, és gariba javítandó. Az akksi valszeg ebben a rendszerben határon van az erejével. Hogy most, akkor, minden eladott motorban cseréljék, ki nagyobbra, azt nem tudom megitélni. Főleg, hogy amúgy elégedett vagyok a motorral, és az akksi beszerzési áron a gyárnak sem egy olcsó mulatság. Remélem válaszolnak neked, és akkor megtudjuk a GasGas álláspontját, hiszen ez a döntő.
Szia!

Megkérdezhetem, hogy milyen probléma volt a Gas-sal? Garanciában, ingyen cserélik? Nekem így a hidegben az indítás (önindítóval) vált problémássá, úgy néz ki az akksi teljesítménye miatt, ami a 2019-es modellbe már erősebb (kb. dupla indítóáram). A Gerecsével én is beszéltem beszerzési áron ajánlották az akksit. A gyárnak meg írtam elsején egy mail-t, amire még azóta sem kaptam választ. Én úgy gondolom h. legalább egy éven belül (2018.05 vásárlás) illene a gyárnak ezeket a dolgokat ingyen, garanciába megoldani. Kutya kötelességük egy ilyen eltervezést helyrehozni - úgyhogy kíváncsian várom a végkifejletet. Remélem nem volt alaptalan a márkába vetett bizalom........
Nyár elején lenne aktuális a vásárlás.Csak gondoltam érdeklödök a tipusról 1kicsit :)
Annó ezt próbálhattam ki,amikor még megvolt a drz-m.Hát nagy élmény volt :)
Köszönöm válaszod.
Ha a kornyekemen lenne akkor szolj es segitek, megyek megnezem
Ez szep! Ritka az ilyen.
Neki van egy patika állapotú eladó, ha még megvan.. Kérdezd meg ha gondolod..
https://www.facebook.com/fekete.zsolt.16
Létezik azért még ami egyben is van!
Egy ilyen évj motornak màr legalàbb 5 gazdàja volt. Csak azt nézd ami a szemed előtt van. Kopó alkatrészek jó ha még elmennek, mert erre is annyiba kerül a gumi lànc fékbetét,mint az 1 évesre,csak arra szivesn dobja rà az ember a pénzt. Mókolàs ne legyen,tulaj szimpi legyen. Nézd meg milyen olajat hasznàlt. Kuplung jó legyen ,mert az sok pénz. Az a szerencse,hogy egy ilyen motort azért a töbség mindig karban tartotta,mert a maga idelyébe ez volt a csúcs, és még mindig sok élményt tud adni...
Sziasztok!
KTM EXC300 vagy 250 vásárlásán gondolkozom,évjárat 2004-2007közt.
1-2 infót szivesen vennék erröl a tipusról,gondolok itt pl.: a tipushibákra(ha van)általános tapasztalatokra,vásárláskor mire érdemes feltétlen oda figyelni a kopó alkatrészeken kivül(gumi/fék/láncszett)?Milyen áttétellel érdemes használni?Milyen hátsó gumi méret az ideális rá stb stb.
Válaszaitokat elöre is köszönöm ;)
Még annyi, hogy sokan használják, és van élő fóruma, ami jól jöhet ha kérdésed van.

http://www.gasgasrider.org/for...
Első kérdés, hogy szeretnél e 2T-t (ennek eldöntéséhez ismerned kell a mai 2t nyomaték karakterisztikát (teszt)).

Hogy miben jobb azt így brossurából összehasonlítani nem igazán tudom. Lentebb is írja valaki, hogy a 250 Sherco, milyen pozitív meglepetést okozott, úgy hogy nem volt best buy a paramétereket illetően. Én nem ültem sok típuson. Azt tapasztaltam, hogy a 4t Enduro Krossz használat mellett a gáz könnyebben adagolható. A 2T-ben több a móka faktor. ;)

A forgalmazó nagyon segítőkész. Folyamatban van garanciális probléma rendezése, és azt tapasztalom, hogy rajta vannak, hogy megoldjak. Ami fontos, hogy gyári támogatással fő egységet cserélnek. Ez jól mutatja a GasGas korrekt hozzá állását is.

http://www.gerecsemotor.hu
A Gas-Gas mivel-miben jobb?
Szia!

2.1mFt-ert 2019-es GasGas ec300 rangert-t tudsz venni számlával. Bár véleményem szerint a 200ccm 2t jobb választás lehet hobbira.
https://gasgas.com/en/enduro/5...

3 év garanciaát érvényesíteni azért érdekes lenne ebben a hobbyban. Ezzel szkeptikus vagyok.
Elírtam:96,3
Lényegében úgy látom ez husqvarna, valamelyest alakítottak a blokkján, de ezért az árért vállalható, ami szerintem versenyképes mivel jelenleg a legolcsóbb valamire való enduro. 3 év gari, alkatrész van hozzá, ha az alkatrész árak is a motor árának a színvonalához igazodnak akkor még olcsón fent is tartható. Bár az ülés magasság 93,6 cm. lehetne kicsit kevesebb. Ha emberi idő lesz megnézem élőben én is kíváncsi vagyok rá. Itt a mesterek belenézhetnek kicsit, van pár érdekes dolog azért: http://www.motofun.lt/image/da...
1.890.000 forint.
HeliCoilt neki! M5 csavarok. Okosan kell nyomatekra huzni, aztan nincs gond veluk. Sufni szerelgetes oli meg ezeket, es ez nem csak erre igaz
"Ez a pálya..ennek a motornak volt kitalálva..." Vicc volt Laci ne ugorj rá.. Olyan dolgokon amiben benne van a "ha" szó, kár is gondolkodni. Inkább megmondhatnád a jövő heti lottószámokat, ha már így benne vagy, 70-80000 ezer kilóméterrel.