Szerintem az olaj kezdi elveszíteni a viszkozitását, ˝síkosságát˝, és ezért kezd tapadni-akadni a váltó.
aztán egy másik fórumon érdekeseket olvastam nem eredeti olajokról, olyan ember írta aki motorokat is szerel és komolyabban benne van az alkatrészek beszerzésében. Akkor vált világossá miért lehetett az eltérő tapasztalat...
Vigyázni kell nagyon, nem lehet tudni mi van a festék alatt!
amit a dudagomb csinál azzal meg nem tudok mit kezdeni
Így is szép.
régebben te is tankot kerestél... én meg nem értettem, meg most sem értem a mai jobbnál jobb festék anyagok és javítási technológiák mellett, minek másik tank...
nem olcsóbb az tuti!
Abból nem lehet baj.
Nekem nem szakmám a motorszerelés és csak olyan dolgokhoz szólok hozzá ami velem vagy ismerős motoros barátaimmal előfordult és esetleg lehetett okulni belőle.
A váltó megfelelő pontos működése a kuplungszerkezetől is nagyban függ, gondolom ez lehet a megoldás...