Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy random találat, tessenek szétnézni az urak, Alin nem ritka, hogy másik eladónál 10 helyett csak 4 euró +1.5 a posta. ;)
Gondolom, pár éve is előtte "még működő" járműhöz kellett volna .
Ez IS egy olyan eszköz, aminek a legjobb tulajdonsága, ha nincs rá szükség.
ÉN rendelek is egyet, biztos ami tuti alapon.
Most csak mukodo jarmuveim vannak.
Amugy nem ker enni, lehet egYet beszerzek.
Mea culpa, most jött elő a téma :D
Még keríthetsz egyet, elég hasznos jószág.
Hat, mondhattad volna par evvel korabban is, hogy letezik ilyen eszkoz.
Üzemanyag szivattyú esetleg? Mire odaér a segítség a bikázáshoz, kihűl és megint működik - ez mondjuk rímelne a problémára.
A szikra meglétét kéne ellenőrizni a hiba jelentkezésekor, ha a gyújtás megvan, akkor 100% üzemanyag a baj.

Ez egy okos kis eszköz, csak oda kell érinteni a gyújtókábelhez pl. indítózáskor. Ha gyújt a trafó és az ECU, akkor villan. Ha gyújt, de nem indul be... akkor esélyesen az üzemanyag ellátás a baj. Ha nem is gyújt, akkor a fent nevezett alkatrészek lesznek a ludasak, konkrétan a vezérlő gyanús, hiszen két trafód van (1 + 4 henger valamint 2 + 3 henger osztozik egy-egy trafón) és hogy egyszerre dögöljön meg a két trafó, az ritka.

https://www.aliexpress.com/i/1...
Sziasztok!
(PC41 600-as Hornet 2008)
Olyasmi gondom akadt, hogy 3x is megállt alattam a darázs. Először, félreálltam egy kicsit, motor leáll és elindulni már nem tudtam, az önindító tekert, majd addig-addig próbálkoztam amíg gyújtásom se volt.. bikázással sikerült elindulni, gondoltam akksi hiba, vettem egy másikat, mentem is vele 3-400km-t. A második pedig álltam a pirosnál, el akartam indulni és megállt a motor, nem lefulladtam, egyszerűen megállt, LED-ek/kijelzők pislákoltak majd kialudtak. Bikázással sikerült elindulnom megint. Itt már gyanakodtam a fesz szabályzóra hogy nincs töltésem, vettem egy másikat azzal javult a helyzet, volt/van is töltésem, vagyis úgy néz ki! Ezt azért mondom, mert a harmadik eset szintén az volt hogy álltam a pirosnál és hallom a motoron alapjáraton, hogy "gyengül", adtam egy kis gázt és nem igazán akart felmenni, majd megállt a motor, olyan mintha megint eltűnt volna belőle az energia az akksiból.. bikázással megint sikerült elindítanom (harmadik megállás előtt kb 30km-rel egy szerelő nézte a fesz szabályzót és mondta hogy a kábelek picit meg vannak törve de az érintkezés folyamatos, csatlakozó oxidált volt azt letakarította és azt mondta minden okés) Ezek szerint nem, mivel megálltam megint.. Nem tudom már mi lehet a gond, de félek így motorozni hogy "arra várok" mikor áll le megint.. Tippek, tanácsok esetleg valakitől hogy mi lehet a probléma? Biztosíték? Generátor?
Köszönöm szépen előre is!
(Hosszú lett bocsi, de csak így tudtam elmondani pontosan mi a helyzet :D )
Pillanatnyi megoldásnak alkalmaztam,de azóta tényleg jó.
Nincs ezzel baj, fonok. Ha jo, akkor jo, halasztottad a cseret egy idore, de a csere elkerulhetlen lesz hamarosan.
A jeladó réz érintkezője rugós. Tehát amikor már nem érintkezik, akkor már annyi elkopott belőle, hogy a rugó sem képes annyira kinyomni, hogy legyen kontakt.
Én 4 éve reszeltem,és azóta jó!
Nekem is ugyanez a bajom. Azaz néha villan fel csak melegen.
Akkor a tied olcsóbb, mint az enyém :D
4.108,- még most is a gyári az OEM-en.
Szóval tényleg nem éri meg a kendácsolás.
Én kevesebbre emlékezem, de most már kíváncsivá tettél, megnézem.
Persze, itt a réz alátét faragása meg a hegy felforrasztása csak kendács. Valami 7000 forint körüli összeg rémlik, nem egy ökör ára.
Ennyire nem merültem bele, azt értettem, hogy üresben testre kerül az a vezeték, ha elkopik nem ér el valamit - ezek szerint azt a dudort. Először gondolkodtam én is barkácson, de láttam az OEM-en az árát, annyiért meg nem barkácsolok. Pláne, hogy a lehetőségeim határáig szeretem a gyári megoldásokat, ez meg azért a határon belül volt.
Aha, jellemzően oda teszik. A váltótengelynél van a kapcsolóhenger, ami a villákat húzkodja. Azon szokott lenni egy dudor, ami hozzáér ennek a réz hegyéhez és akkor testel.
Nekem úgy jelentkezett, hogy üresbe raktam, kihajtottam az oldalsztendert (nem is néztem a visszajelzőt) és leállt a motor, mi a k.anyád??
Aztán meglett, még a gyári pikula sem volt drága, asszem a kihajtástengely és a váltókar között volt a Kawán.
Stimm, én is így jártam, 60 ezer alatt elfogyott, már csak pislogott a lámpa.
Szerintem a hegye kopott el, mint anno nekem a régi Kawán. Mellette az új.
A valtokar tengelye korul nezelodj a lanckerek tajekan.
Egy ilyen lof_szt keress.
Szia! Nekem ugyanez a problémám van. Hol találom ezt az érzékelőt? 2004-es CBF 600 sa.