Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól mondja úram
Hóuun van még a tasz

Ha jól esik döntse, ha meg nem akkor irány a fagyizó
lehet barki faszagyerek ha egyszer, csak egyszer rosszkor nem adja ki es kicsuszik egy kis homokon vagy akarmin es a szembejovo auto telibebassza, aztan majd meselheted a toloszekbol mekkora faszagyerek voltal a majrecsik nelkul.... Azzal meg ne jojjon senki hogy csak palyan donti lapra. Sose tortenjen meg kivanom, kanyarodj a felni peremen csak gondolkozzunk kicsit, a balesetek legalabb fele a tulvallalasbol keletkezik.
Szerintem is kurvara unalmas ez a ki a nagyobb fasza gyerek. Azert raktam fel a kepeket, mert a gumikrol beszeltunk. Nem azert, hogy arcozzak vele, hogy van vagy nincsen majrecsik...

Amugy most indulok motorozni...
Engem a mellettünk praktizáló alkoholos termékek kimérésére szakosodott műintézmény kemény törzsmagjára emlékeztet.
Ott nyáron egész nap irtó hangosan ecsetelik ki milyen sokat dolgozott.
Pont mint itt hogy ki mekkorát dönt.
Messze még a tavasz, sz.tem szórakoztató
Panigalen mivan te szerencsétlen :D nem mondtak meg h nagyobb gumi egyenlő a nagyobb tapadási felülettel? mivel magasabb mint a gyári méret ezért változik a villaszög és az utánfutás. Következésképpen ugyan úgy fog furduln.

Pont leszarom h ki mivel és h nem tud kanyarodni. Topák..
egyre szanalmasabb ez a faszmeregetos tema....
Magyarul alacsony kanyarbemeneti sebesseg es utana ha mazli van elfordul a juzer oszt csumagaz meg lapon.
Ettol ilyen a gumi.
Ez olyan elsobalozos dolog.
Én ennél mélyebbre nem tudtam menni a hondával, egyszerűen nem mertem tovább.
Féktáv... fékkel kell méjrehúzni a motort és akkor elfogy az eleje is :)
200as gumi nincsen egyetlen normalis szupersport motoron sem. Sokan a 190est sem szeretik, mert nem fordul ugy, mint a keskenyebb 180as. Az 1000+ ccm Hayabusa, meg Zzr1400, meg ezek meg nem szupersport motorok.

Ha olyan kurva jo lenne a 200as gumi, akkor azzal szerelnek az osszes CBRt, R1et, stb. Erdekes, hogy a 200 loeros uj motorokhoz is eleg a 190es gumi.

16,5 collt nem akarsz veletlenul!? Mondjuk mar az is kihaloban van...
Itt látszik hogy csak osztod az észt de tapasztalat nulla. Szerinted egy /60-as slickel hogy lehet fordulni? Elmondom h meglehetősen jól...
200as slick a TLre?! Biztos jol fordul... Meselj meg!
Mit nem ertesz ezen?! Elso kerekrol is lottem kepet. Akinek ott nincsen majreja, annak mar a karcos a bukogombaja...

Hatul meg nincsen majre, mert a maxra dontom. Jobban nem tudom, mert elfogy a labtarto.
Perse mert olyankor leer az oldalidomod is
Es akkor az ilyen szol meg engem h nem tudok motorozni :D. Ekkora majré a 200/60-as slickemen nincs pedig csak szerpentineztem vele 12 fokban :D
Kuplungot csak indulasnal hasznalok meg varosban

En akkor is ugy vélem hohy 60ezer km után nem csúszhat meg a kuplungja, pláne egy hondának, egy ilyen kaliberü hondának.
Nem, meg hatul is ket tarcsafekem van... egyes, leulhetsz.

Euroring volt 2x az iden nyaron.
Balra nem megy annyira döntögetés?. Melyik ringen voltál?
Nem rossz, hasznalhato. De utassal porgetve volt par alkalom, amikor megcsuszott a kuplung, ha valtaskor csumagazzal inditottam az uj fokozatot.

Miutan megvettem mar a szettet tavaly, tavasszal berakatom majd.
Nekem fura a 60ezernel lamella csere... sőt lehetetlennek tartom, az sv-mben is volt 40ezer km es nyoma nem volt kopásnak, persze más az egész motor, de akkor is. Hihetetlen szamomra hogy 60ezernel lamella szettcsere.
Kb ebben is annyi van. De nem az elso tulaja vagyok, igy barmennyi lehet benne.

Amugy mondta Bubus is, hogy kb 60e km korul szokott a kuplung elkopni.

A vezermulancot nem tudom, csak gondolom, hogy lassan cseres. Majd kiderul, ha Bubus szetkapta. Potyara nem csereltetem ki nyilvan.
Te es ebbe a motorba mennyi km van ? Én 55000km-re aldtam el, hibátlan volt a kuplungja, minimális kopás, soha meg nem csúszott.