Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár sorral lejjebb sportos vezetéshez akartatok gumit. Kifejtettem a véleményemet, bocs, de én sportos vezetés alatt mást gondoltam
Apádnak kellett volna valami jóféle gumi.
Ja szóval még 160-al se mentek lapon.
Akkor tényleg nem kell neked sportgumi.
Olyat énis tettem csak nekem a kipufogó megúszta.
Akkorát burítottam, hogy fennakadt a motor a kipuffkönyékbe
Amúgy ideje lenne befejezni ezt a kurva nagy arcoskodást, hogy ki milyen kibaszottul gyorsan megy kanyarban. A lófaszt sem érdekli, hogy mekkora májerek vagytok. Nem érdekel senkit sem ebben a topicban, hogy a sok 1000-res, meg Busa 3000 alatt megeszi a gumit. Ez az ő bajuk; a Hornet szerencsére nem ilyen.

Nem mindenki Rossi, meg nem mindenki megy minden kanyarban lapon 160-nal. Egy normális Hornet-esnek elmegy egy átlagos sportgumi 10e km-t, ha nem megy sokat pályázni. Ebből kellene kiindulni a gumi választásakor.

Mellesleg a SuperCorsa, meg a Racetec nem átlagos sportgumi, A Rosso 3 es a Sportec viszont az.
Igen, egy 60-100 ezer km-t futott K5 ezer biztosan sosem menni tönkre
Na ja,csak több idom és blokk fogy mint bárkinek a földkerekségen.
A K5 1000 legalább blokkban birná az annyira nemis über időt.
Amúgy a P.ringen legalább a határ volt túl kicsi vagy te voltál túl menőmanó............boccs menőjanó?
És még főtengelyes sem lesz!
A szétpimpelt póniban az a lényeg, hogy azzal is tudok überidőket menni a Tescoig
Azé leaglább ne egy Én kicsi pónimmá pimpelt hoki TL-re vernéd magad.
Rendes sportoló nem fittnesz mosott töltötkáposzta mint te legalább egy K5 ezerre verné magát.
Ez nem érdekli a TLjankó féléket, mert ők Rossi tempót mennek teljes biztonsággal bármilyen útszakaszon. Az a lényeg, hogy versenygumija legyen 2 bar alatt és akkor mehet ész nélkül, mert a jó gumi és a tudása megvédi minden bajtól. Ennek hangot is ad, ezzel szétoffva a Honda témát.
Te kis butus
Ne száguldozzunk olyan beláthatatlan helyen ahol esély van rá, hogy az ember elé kanyarodik egy teherautó.
A suzukidnak csálén van a hátsó kereke, azért eszi a gumit annyira. Meg nem ártana néha fújni bele, hogy ne 1,5 BAR-on közlekedjél a teszkóba szatyorral.
Tempós kanyarvétellel addig nincs gond, míg kanyarban, bedöntött motorral nem kell nagyot fékezni valami miatt.
Munkatársam egy tempós kanyarvételnél vesztette életét, amikor egy teherautó kikanyarodott elé a beláthatatlan kanyar közepén.
Vagy elég ha fel van hordva föld, homok, törmelék, zúzott kő, olaj, hűtővíz, stb... Ha határon motorozol és nincs vagy csak kevés a biztonsági tartalék, akkor nagyobb eséllyel lesz özvegy a feleséged.
Gyanítom hogy a ábtartó lejjebb van ezken mint bármin amit ismersz.
Inkább csak fele időben cipelte kanyarról kanyarra azt a holtsúlyt amit jelentett a motor.
Szerencsés ember
ugyan... 2,2-2,4es nyomáson lehet bármilyen aszfalt
Jó hát supercorsa az kanyarról kanyarra láthatóan fogy
Bár ismerek olyat aki egy pályázott szpercorsa szettet rakott fel és azzal is 6000et ment, de nem kel félni, hagyott tartalékot minden kanyarban
Nekem a supercorsa, és racetech rr 2-3000-et szokott bírni. Elől olyan 5-6-ot. Szerintem komoly terhelést kap a gumi pusztán attól is, hogy gyorsan vesszük a kanyart kellően rücskös aszfalton. Bár lehet a Hornet futóműve nem enged olyan dolgokat, mint kanyart gyorsan venni
Ne hasonlítsd a tl-t a hornethez :D A tl-sv eszi a gumit a kigyorsításon, a hornetben meg magas fordulaton jön a nyomaték, az kevésbé terheli a gumit.
A powerpure nekem is elment 10ezer felett egy pályanappal is, igaz hogy ebből volt egy 3000kmes túra ahol a közepe is fogyott.
És ha egyszerűen úgy helyezed a lábad a lábtartón, hogy ne karcolja a betont az orra, a több tízezres szett vétele helyett?
Ti tényleg nem tudtok vezetni, de nagyon okosakat írtok. 10-20ezret elmenni egy sportgumival háát. Ha nem kopik el 3-4000 alatt a sportuma széle, akkor nincs kanyartempótok ami indokolná a használatát. Jó nektek a talicskakerék is
A hatso fekmunkahenger aljan van egy csavar, azzal lehet allitani rajta. Ha ott a vegpontba ertel, akkor ennyit lehetett allitani.

Tapasztalatbol mondom, hogy celszerubb a labtartot megemelni inkabb egy sport szettel. Ekkor nem karcolja a cipod orra a betont, ha sportosan mesz, a fek is jo lesz.