Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a sisakon a legjobb, pontosan azt nézheted vissza, amit Te is láttál (első kép).
A második képen mellhámmal raktam fel, itt már több látszik a motorból, kevesebb a környezetből.
A harmadik képen egy konzolos megoldás látható, plexivel sz@r.
Jó megoldás még a "ram mount", azt bárhogy beállíthatod.
Mijazakupplungg?
Nagyon szívesen ha gondolod... szevasz Cefi!
Hát igen, egy zsiráfon én is kiprobálnám azt a gyorsváltót
Jóúú aazz a csavaros doboz

Bár nem is tudom h vezettem e már hidros kuplungosat, talán egy vfr 800-at az mint ha olyan lenne bár nagy különbség nem volt

Bár amúgy is fakezü vagyok
Tetszett a gyorsváltó anno mind2ő bimmeren amit kipróbálhattam. Látod a kis sz@ros 50 lovason még lamellakészletet is cserélnem kell mert elkopott ráadásul típushibája is.
Amúgy 60Le mert ugye 44Kw. Labancokhoz átszoktunk menni gurulni...
Minek húzigáljátok szegény kuplungot
1be kuplung azt csóki, 3000 alatt meg könnyen vissza is lehet váltani, nyekkenés nélkül

Ennyém 2 újjal is könnyü, de probáltam olyan darazsat amit 4 újjal is alig lehetett

Szomszéd nőjét, azt kő markolászni
Érdekes hogy a bmw meg tudta csinálni az s1000 blokkot úgy hogy 1ujjal be lehet húzni a kuplungot és bowdenes. Durva mi? Vagy az a gáz hogy a ducati egy 50loeros motornal ezt csak hidrossal tudta megoldani ?

Érdekes. Ha nem muszáj nem kell a hidros kuplung, több alkatrész, több meghibásodási lehetőség. Ritka de mi van ha eldurran a munkahenger és te épp 3 országgal arébb vagy? Jó tudom te nem mesz külföldre... Egy plusz bowden belső és egy kis pöcök 500forint és bárhol elfér a motoron, szakad, 10perc es mehetsz tovább...
Nem kell. Üljön fel egy nem bowdenesre azt tudja a különbséget!
Mutasd meg egy masik motorosnak, akinek Hornete van. Ha ki van zarva a hiba, bowden-szorulas, stb, akkor javaslom az edzest...
Durva, de igaz.
Bowdenes kuplung na ez a nem gyenge...
Állj neki a kezedet edzeni a markolás erősségére! És egy idő múlva megszokod! Ne a rugókat cserélgesd nem azok erősek , Te vagy gyenge!!
Vagy hidros. Vagy jol megtervezett attetel. Van sok varia. A "sport" karoknak mashol hat az erovanal es az erokar igy lehet hogy konnyebb azzal behuzni a kuplungot.
cbarna, köszönöm a kimerítő választ. :) ha a dekninél a bowden végénél lévő rugót cserélem "gyengébbre"??
A behuzas ereje tobb dologtol fugg. A bowden surlodasatol, a bowden vegen levo rugo erossegetol, illetve a kuplungtarcsakat osszenyomo 4db benti rugotol.

Utobbin mulik a legtobb. Ha gyenge, akkor csuszik a kuplung nagy terhelesnel. Ha eros, akkor pedig nehez behuzni a kart.

A holtjatek allitasaval a karnak azt az allasat lehet allitani, hogy mennyire behuzott allapotban kezdjen a kuplung kiemelni. Ha laza a bowden, akkor mondjuk felig behuzott karnal fog a kuplung. Ha feszes a bowden, akkor kis elmozditasra reagal mar a kuplung.

Erdemben csak a bowdent, azaz a holtjatekot tudod allitani, a tobbi parameter adott. Ha nagyon nem tetszik a kar allasa, akkor vehetsz utolagos, "sport" karokat a motorra. Ezekbol van hosszabb, rovidebb valtozat attol fuggoen, hogy hany ujjra akarsz kart venni. Van, aki 2 ujjal fekez, van, aki 4-gyel - mindenkinek olyan hosszu kar kell, ami stimmel.

A rovidebb karnal kisebb a forgatonyomatek, ergo erosebben kell erzetre behuzni a kuplungot, feket, mert nem tudsz kijjebb rafogni a tobbi ujjaddal.

A kuplung ereje akkor sem lesz sokkal masabb, ha kart cserelsz, mert a kupluntarcsakat azonos erovel fogja akkor is osszenyomni a 4 db benti rugo.

Minel erosebb egg motor, annal erosebb kuplung kell, hogy a tarcsak ne porogjenek el egymason. A kuplung anyaga, kialakitasaban lehet kulonbseg, de gyengebb erot kivano kuplung nem igen van a 100+ LEs mezonyben.
Nézz körül a videóim között
srácok, a kuplungkaron csak a holtjátékot lehet állítani? A feszességet/távolságot nem? Kicsit erősnek találom a behúzását/visszarugózását, és csöppet lehetne közelebb is.... Nincs valami nagy kezem. Kormánymerevítőről valakinek valami tapasztalata/véleménye?
Mi a típusa ha lehet tudni szép a képe.
Mindenhól más. Nekem az első telón van a legjobb. Nekem a sisakon nem igazán stabíl a kép nagy sebességnél, illetve össze-vissza jár a fejem. Plussz még amit forgolódok.
Igen.
Tankon van?
Nekem így van felrakva.
A Jezuska hozott egy akciokamerat. Ami jo dolog, de most meg jobban zavar a rossz ido es a motorozas hianya.

Hova erdemes amugy rakni ezeket? A sisakra vagy a kormanyra? Vagy mindenki mashova teszi?
Természetesen müszakira a gyári legyen rajta
Nálunk se szabad, mégis 10ből 4en nem legális dobot használnak! Sztem az enyém még killerel is hangosabb, de E jeles! Ha ésszel használod nem hiszem h baj lenne! Aztán h nálatok h viszonyulnak hozzá, azt te tudhatod!
Van a mivv-nek double gun kip.ja az is hasonló mint az akra!

U.i. gravirozás csodákra képes
Ja meg amúgy 260 font. Viszont van arrow exhaust : "Road approved Dark Line aluminium silencer (no baffle) to fit original pipes (retains cat.)" ez 240 és road legal