Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs elindítva hátsó emelőn.
Nehogy hempergés legyen a játék vége!
Az egyik szemem sír, a másik üveg. Egy szimering a háromból volt a ludas de megnyugtatott szerelőm, hogy ez már nemfog de van még kettő. A motor marad kiváló állapotban van, ha megy akkor a helyére szintén Ducati...
Most olyat jáccunk, hogy On-Off gázkarállás gyakorlása.
Az angol jobb és szebb.
Műtéten esett át a drága. Jó sokáig várt rá Pityu, de most már boldogság van. Nem kell tartalék olajat cipelni, meg rongyokat.
Betétet használ vagy gyógyszeres kezelést? Esetleg intim tornával győzte le?
Kigyógyult közben az inkontinenciájából.
Jovanna, egy japánnak elnézem ha spórol a hengerek számával
Má nem csepeg sehol egyenlőre te izé!
Erdemes megnezni, hogy egy MT09 mire kepes 3 hengerrel. Szenzacios a motor:-)
úgy nem is kéne, minyimum 10lityi olaj-al, no akkor elgondolkoznék

Meg volt a kis karika, hááát a jó isten megbaccaaa azt a rízs zabáló köcsögöt, aki kb 800méteren át nyomta azt a szájbavert ablakmosót
Mert hiába maradtam le, az az istenért is beterített, elözni nem tudtam.
Sorompónál meg elküldtem a faxba, csak mivel nem értek mandarinul, hagytam a pibe
Ehhez nem értek de ugye konkrétan a Hornet míg gyártódott az ugye "komp endre".
Az angolok, meg a kutatásaik. Jó ha tudod, sor4 és a tank oldalán csirkeszarny figyel, ezek a JÓ MOTOR ismertetőjének. A 3 max a villanyszerelesben menő, ha a fázisok számáról van szó. A Triumph is csak azért 3hengeres, mert az angolok állandóan különcködnek. Lásd:tea tejjel, jobbkormányos autó, rántott csoki és sör áfonyaszörppel...
Csak a topcase maradt meg. A koffereket tartoval elvitte a motor uj gazdaja.
Nem ajándékba adom bammeg!
Lehet az év üzlete lesz
De mivel még messze van a 22óra, így megyek egy kis karikára
Meee élvezem én a fullánkossal is
Na akkor felültetlek majd a csíkosra is azért...
Muszály közbevágnod ott még nem tartok
Hiszed vagy sem, de még azzal is kacérkodok
Meg tetszik is
És melyik kézzel törlöd ki
Inkább nem mondom, hogy hol tronolok éppen
Mire eme szavakat elolvasod, már túl vagyok rajta
Egy angol közvélemény kutatás szerint a MOTOR soros 3 hengeres 765 köbcenti meg csupasz így nincs kérdés.
Idomoshornetem meg mindig is meglesz.
Micsoda kicsapongások bár jobb mint a picsakongás!
majd meglássuk
=re fingom sincs, hogy mire cserélném, már ha cserélném. Annyira imádom ezt a kis dögöt hogy nem biztos hogy megtudnék tőle válni, csak 2 motor meg már luxus

Új VFR 800X ami nagyon bejön, na meg az ezres Gsx-s, de mivel tudom hogy nagy távokat úgy se mennék, még a 750 K8 gixer-el szemezgetek, csak hát az meg kényelmetlen
Tudom ezek közül mind1ik más kategória, majd idővel eldöntöm melyik irányba mozdulnék...
Ja tudjuk szutyukiba.