Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom ezt hogy tudtad elintézni, de klassz dolog.
Vizsgán nekem már azon is tanakodtak, hogy a gépem kinézetre cbr 1000F, a forgalmiban cb 1000 f szerepel (ilyen meg ugye nem is létezik), az ő rendszerükben is csak cb 1000 meg cbr 1000 f van. Majdnem újra kellett forgalmiztatnom. Nem tudom tulajváltásnál az eredetiségvizsgán ez hogyhogy nem bukott ki? (Megjegyzem még rá is kérdeztem mikor vizsgálták, hogy ez akkor milyen motor cb vagy cbr?)... de végül is egy kis hatásszünet után átengedték a motort a műszakin a multkor.
Nincs motorszám csak kód azaz SC09E
140ért majdnem komplett motor volt
hmmm... kb 60ezer az átírás plusz a blokkcsere lepapírozása, az összesen valamivel több mint 200 körül jutok akkor egy blokkhoz, eléggé határeset. Ennyiből aszem fel is tudnám a sajátját újítani.

Másik: mi is az a motorkódos megoldás nálad? Még nem hallottam erről.
140e ért láttam papiros gépet itt a sportmotoron donornak hibátlan motorral( amúgy meg lehet bundázni,hogy motorkodos legyen mint nekem )
Felötlött bennem: ha blokkcserére adnám a fejem mert tönkremegy és nem érdemes javítani, lehet-e kapni és kb mennyibe kerülhet egy működőképes cbr1000f-es blokk (SC24-es)?
Valakinek van erről infója?
A lista alapján az enyém:
Blokk: UK (H) 1987-es (SC21)
Váz: (L) 1990-es

Mondtam én, hogy öszvér egy motorom van.:) Sajnos ezt az eladó nem mesélte... BIZTOS nem tudta. ;) (ÉN meg balek módon benéztem vételkor.)

Hétvégén előkotortam az MZ-t, azt szereltem 2 napig. (Vagy 4-5 éve nem ment csak néha beindítottam.) Az a hülye ökörszarv kormány (amit a képen láttok a profilomban) leszed elhajít, eredetit visszarak, első kerék le, átnéz, fel, első tárcsa fék szét kitakarít átnéz, vissza, új aksi be, hátsó kerék ki, fék átnéz vissza, előgyújtás állít, megszakító hézag állít, gyertyacsere, porlasztó szétszed kiganéz, vissza, porlasztó beállít (ez vagy 20-szor), már csak egy alapos mosás kell neki, de már nincs erőm... végül vizsgakész lett... be is jelentem a következő hétre. (Pótjárműnek városba tökéletes lesz, ha már fizetem a dolgait rendesen.)

Gondoltam nem árt egy kis tréning a nagygép eljövendő téli buherálása előtt.
Megnéztem a gumit a Hondán: az első és a hátsó is cserés, amúgy Metzeller Steel Radial van rajta.
Enyém szintén UK, váz '89-es, blokk '91-es.
Sőt '89-ben forgalomba is helyezték itthon. Mit meg nem adnék, ha láthatnám zsír ujjonnan...
Ennyi van a könyvben az enyém UK 1990 alváz szerint
Alváz szám
1987 CBR1000F-H* SC211*HA001003 to 004975
1988 CBR1000F-J* SC211* JA100001 to 100722
1989 No model produced
1990 CBR1000F-L SC241*LM000001 on
1991 CBR1000F-M SC241*MM100001 on MM100341
1992 No model produced
1993 CBR1000F-P Details not available
1994 CBR1000F-R Details not available
1995 CBR1000F-S Details not available
1996 CBR1000F-T Details not available
US CBR1000F (hurricane*) California model
1987 CBR1000F-H* SC21E-2000064 to 2014846
1988 CBR1000F-J* SC21E-2102301 to 2104018
1989 No model produced
1990 CBR1000F-L SC24E-2000001 on
1991 CBR1000F-M SC24E-2100001 to 2101985
1992 No model produced
1993 CBR1000F-P Details not available
1994 CBR1000F-R Details not available
1995 CBR1000F-S Details not available
1996 CBR1000F-T Details not available
US CBR1000F(hurricane*)49-state model
1987 CBR1000F-H* SC21E-2000041 to 2016805
1988 CBR1000F-J* SC21E-2100001 to 2103504
1989 No model produced
1990 CBR 1000F-L SC24E-2000001 on
1991 CBR1000F-M SC24E-2100001 to 2101985
1992 No model produced
1993 CBR1000F-P Detalis not available
1994 CBR1000F-R Detalis not available
1995 CBR1000F-S Detalis not available
1996 CBR1000F-T Detalis not available
Alváz szám
1987 CBR1000F-H* SC210*HA001001 to 004855
1988 CBR1000F-J* SC210*JA100001 to 100480
1989 no model produced
1990 CBR1000F-L SC240*LM000001 on
1991 CBR1000F-M SC240*MM100001 to MM101643
1992 No model produced
1993 CBR1000F-P Details not available
1994 CBR1000F-R Details not available
1995 CBR1000F-S Details not available
1996 CBR1000F-T Details not available
UK CBR1000F

Motorszám
1987 CBR1000F-H SC21E-2000033 to 2017564
1988 CBR1000F-J SC21E-2105332 to 2114793
1989 CBR1000F-K SC09E-2000035-on
1990 CBR1000F-L SC09E-2100696 to 2106547
1991 CBR1000F-M SC09E-2200803 to2205358
1992 CBR1000F-N Not available
1993 CBR1000F-P SC09E 2400017 to 2403062
1994 CBR1000F-R SC09E 2500179 to 2503368
1995 CBR1000F-S SC24E-2600529 on
1996 CBR1000F-T SC24E-2700001 on
Alváz szám
1987 CBR1000F-H SC21-2000021 to 2012950
1988 CBR1000F-J SC21-2100856 to 2110310
1989 CBR1000F-K SC24-2000028 on
1990 CBR1000F-L SC24-2100706 to 2402908
1991 CBR1000F-M SC24-2200765 to 2205070
1992 CBR1000F-N Not available
1993 CBR1000F-P SC24-2400033 to 2402908
1994 CBR1000F-R SC24-2500177 to 2502859
1995 CBR1000F-S SC24-2600420 on
1996 CBR1000F-T SC24A-TM000001 on
Üdv. Fórumozók ha valakit érdekel van egy 1000f be való telószár párom , f3 as csizmákkal de külön is eladók csizma nélkül.
Holnap le irom az alvázszámokat,motorszámokat,hogy melyik évjárat,tipus,EU,GB,USA, kinek milyen motorja van
Lehet majd csemegézni
Hali!

Hétvége nekem jó.
A számom: O670három1háromhathétOhat.
Estefelé csörgess meg és megbeszéljük.
Tike a karbi bizniszt mikor tudnánk összehozni?Mert csak nézegetem az új kéményt,de nem tudok menni a mozdonnyal:)
Köszi az infót!Ha ezt előbb tudom nem vettem volna meg:(
Üdv
Karbi téma
1000,H,J,K,L,M,N modell ivelt(1987-1992)
1000,R,R,S,T (1993-1996)
tehát a dualos az egyenes
Fogadni merek hogy roadtec z6-od van én azzal meg akartam dögleni egyszer, a metzellernek a rennsport volt az utolsó valamire való gumija a számomra! Én tudok újat michelin power race 180 ast 23 ért ha érdekel bár elég kopós gumi .bridgestone bt 14 battlax is jó lehet ha találsz.Ha találsz mégis valamit a gumisnál rakd félre aztán tárgyaljuk meg azért mondom mert 7 évig voltam gumis egy műhelyben így konyítok valamicskét hozzá.
Kösz a linket, jó kiindulási alap. Van Szolnokon egy normális motorosbolt, ahol lehet gumikat is venni. Megnézem mit kínálnak, azután feltúrom a netet és meglátjuk. (Még életemben nem vettem gumit ilyen nagy motorra.) Most Metzeller 170/60 r17 van fent de néha araszolt rendesen a hátulja(szerintem indokolatlanul), nem bízom a tapadásában, valami más márkát szeretnék kipróbálni.
E zt nézd meg,érdemes szerintem,tavaly jött be ez a típus tehát nem öreg és jókat írtak róla nagyon a motorrevü nagy gumitesztjén is http://www.kepesmotor.hu/sport...
Jó hogy mondod a gumit, ez lett volna a következő kérdésem, milyet ajánlotok túra célra, de megelőztél.
Gyűjtöm az infót a télre, hogy tavasszal már csak a motorozás maradjon.
Én hegesztettem hozzá a csövet,mert a gyári összekötőt már csak rezezni lehetett úgy porrá volt rohadva.Kicsit meguntam,hogy minden évben hegeszteni kell.Mitsubishi csövekből hoztam össze(csak japán anyag:)).Az index nem fehér,hanem füst színű.Tutilámpás sráctól rendeltem,amúgy kb. ennyit lehet kapni a vashoz.Suzukihoz van minden b....ák meg.
Ki lehet fogni jó használt gumikat itt is a hirdetésekben hogyha 180 as hátsót könnyebben találsz akkor az is jó hozzá bár a gyár 170 et ír neki de a felni elég széles a nyolcvanashoz is .michelin pilot road-ot (nem 2 ct)tudom ajánlani ha túrásabbat akarsz ,ha sportosat akkor pirelli corsa 3 jó választás lehet.