Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilván lehet kapni kifejezetten ilyen akkukhoz is töltőt, ahogy minden más fajtához is. Ha motorban van ez az akku, akkor viszont kb soha nem kell tölteni hálózatról. Nekem szeptembertől márciusig állt a motor benne a kis akkuval, pöccröff indult.
Én Li-Ion akku cellákkal próbálkoztam, párhuzamos-soros kötéssel, és nem jött be!
Viszont roppant kíváncsi vagyok, melyik az, amelyikkel igen?! Mert ahogy látom azt, hogy - litium ion - legalább háromféle litiumot is tartalmazó akkura használják.
Mérget veszek rá, hogy az összesben pont ugyan az az a123-as cella van, amit linkeltem lejjebb, csak a dobozolásban van különbség.
Egyebkent ha valakinek kerdese van a lithium Iron akksikkal kapcsolatban hivjon fel. Szivesen elmagyarazom a technologiat. Szemelyesen beszelgettem a Shorai Akkuk a Ballistic Akkuk a Battery tender akkuk es a Bikemaster Akkuk kepviseloivel.
Egyebkent ne vitatkozzatok az ion es iron neveken hiszen a bikemaster a ballistic oldalon is keverik.
Az EarthX akkuk kepviselojevel egeszen hosszan beszelgettem. Csinos csajszi nevadabol aki eltoltott12 napot pesten veletlenul es igencsak jol erezte magat. Az oldalon el lehet olvasni a tajekoztatot akar lehet hasznalni a google forditot es radasul jokat lehet nevetni.
Nekem masodik eve van lithium iron akku a motoromba. Soha de soha tobbet nem veszek savas akkut!
Semmilyen atalakitast nem kell csinalni a motor elektromos rendszereben. Okos toltovel azaz ami figyeli a toltottseget siman lehet tolteni.
Litium vas foszfát
A123systems.com oldalon lehet találsz róla infót ha érdekel. Mondjuk ott is litium ion-nak is mondják de ez más mint a hagyományos li-ion cellák. Direkt nagy teljesítményre van kitalálva, ezért alkalmas indítóakkunak is. Használja is több gyártó több éves garival. Ha nem működne nem árulnák sztem.
Ezzel? Pont ezzel? Mármint ilyen A123-as lifepo4 cellákkal? anr26650-el?? Mert én csak li-ion akkut olvasok, ami nem ugyan az. Nekem a pályagépben miért nem ment tönkre az alatt a 10-12 pályanap alatt? Meg akkor hogy vállalhat a gyártó 3 év garit rá, ha ennyire szar lenne? Nem érné meg nekik az állandó reklamáció miatt. Szóval érted mi a bajom!? Én nem értek így a litiumos aksikhoz, mint te, de furcsálom a dolgot a leírtak miatt. Esküszöm ha beszarik az akksim a motorba ilyet fogok betenni a helyére és megírom meddig bírja.
A Boeing 787-es lítium-ion aksijai is kigyulladtak. Ha egy 100 milliárd $-os cégnek gondjai vannak vele, akkor lehet nem olyan egyszerű mint hittük. Ráadásul egy repülőben valszeg 100x komolyabb teszteket toltak még se derült ki időben.
- LiFePO4- Ez nem Li -Ion akku, hanem valami más. Litium -vas polimer valami; Csak rendelik és nem tudják mi van a kezükben! .
Olvasd el a cikket amit linkeltem! Én fél évig kísérleteztem ezzel az akkuval ! A negyedik cella meghibásodásáig még reménykedtem.
Hát nemtom.
Ezt csak azért linkelem mert magyarul van leírás.
talán az egyik legnevesebb ilyen akkukat gyártó cég
Én itt sem olvastam olyat, hogy át kéne alakítani a töltésrendszert. Gondolod ennyi pénzért egy ilyen cég (meg van még több hasonló) elkövetné azt a hibát, hogy nem írják oda h különleges töltő kell hozzá ezzel kockáztatva h tönkremennek az akksik? Ha kellene biztos árulnának is, de nem árulnak csak hálózati töltőket, motorba valót nem. Szóval kicsit kételkedve fogadom, amit írsz a töltésről. Lehet sima litium ionos akkura igaz, de ez nem az.
Mert balfaszok! Egyszer vesz az illető, és miután befürdik vele, többet a lábát nem teszi feléjük! Pedig ha egyszer felhomályosítanák a proletárt, később is vevőjük lenne! De ahhoz kellene sütnivaló és 100 feletti IQ, és nem 60 körüli.
Mert qrva jó akku! Flexet akarom mondani sarokcsiszolót is készítettek már hozzá, mert vezeték nélkül lehet vele dolgozni.
Belinkeltem előbb, hogy miért problémás ez a rohadék litium-ion akku. Nem úgy van, hogy betesszük oszt jóvan! Még a kettős feszültség stabilizátor sem jó hozzá, mert programozottan kell tölteni. Kísérleteztem vele én is de egy kalap szr az egész . Nem jó hozzá az a kibebafelmegelátrá Wartburg fesszab!
Hát ez az akkumlátoros kérdés...
A minap halllottam, hogy annyira korszerűek lettünk, hogy nem lehet ám csak úgy akkumlátort ide-oda rakosgatni
Valami genya csippel vannak felszerelve és az adott járműhöz számítógép segítségével adoptálni kell mint a gyereket vagy mia szar
Állítólag nem lehet ezt csak cserélgetni csak úgy szabadon a jóisten f@szához is laptop kell Ilyenkor sírom vissza a wartburgos időket, ott ha rakta az ember befelé az akksit aszt ha a polaritást nem cserélte fe meg még az önindító is működött révbe ért...
Én hiszek neked. De akkor miért árulja sok cég az lifepo4-es cellákból álló "versenyakku"-t a mktorokhoz méregdrágán mindenféle elektronika nélkül? És sehol nem írják h kellene kiegészítő elektronika, azt írják betehető a gyári ólomakku helyére. Másfél évet pályáztam ilyen akkuval, semmilyen gondom nem volt vele.
Te, hallod, nézd már meg mit linkeltem. A cég honlapját, annak főoldalát, ahol vettem az ÚJ anr26650m1a tipusú cellát és velük köttettem össze a régi 3-al, amik jók voltak. Még azt is leírtam h elsőre elcseszte az ürge, ki kellett javíttatnom. Ha akarod kérdezd meg őket. Rohadtul tudlak sajnálni, ha ezt nem hiszed el.
Ha ez így van, akkor nem kellene forgalmaznia egy hozzá nem értő embernek, aki azt mondta hogy simán beszerelhető egy pályamotorba, és nem kell hozzá semmi kiegészítő kütyü! De tudom most jön megint a magyarázat hogy Ő.......!
Pörög, de üresben!
Egyébként a képen LI-ION akkukat látni, és ezekhez külön integrált áramkörös processzoros töltő kell, mert szabályozott töltést igényelnek. Járműbe csak speciális felszereléssel tehetők!

http://www.anico.hu/anico.php?...
Na legalább itt pörög a topik
Te, higgadj már le! A képen a bolt reklámja van.
Csináltad itt 1 nagy szart, látod megint hazudsz, a képen 5 cella van, az enyém pedig 4 cellás, és az én celláim zöldek, és nem kékek mint a képen! Látod ezért utálom a hazug .... embereket, és aki a másikat hülyének nézi a saját maga filléres anyagi haszonszerzése érdekében!