Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hja, ilyet már én is megfigyeltem, hogy a színek eltérnek a gyáritól, de ez igazából tényleg csak akkor lehet esetleg zavaró, ha egymás mellett áll úgy két motor, ahogy írtad, amúgy sztem nem gáz.
Mondjuk ebből nem is volt gyári repsolos, de nekem tetszett így, csak a tankot is le kellett volna fényeztetni, bár hamar elütöttek vele úgyis.:(
http://higany4819.fw.hu/kepek/...
http://higany4819.fw.hu/kepek/...
ordasRR!

Látom már lefutott az "idom téma", DE.......! Nekem gyári repsolom van, a múltkor mellém állt egy kínai idomos. Na akkor látod a különséget!!! A sárga a kínain inkább vöröses árnyalatú, ami nagyon bántja a szemet. Ha adhatok egy jó tanácsot csatlakozva az előttem szólókhoz nyugodtan vedd meg a kínait (ha nincs gyári bontottan), de NE REPSOLT, mert ha valakinek van viszonyítási alapja, akkor feltűnő a különbség. Viszont nagyon sok, menő, viszonylag egyedi fényezésűt lehet venni, én a helyedben azt erőltetném. Ja és még valami. Ha jól tudom egy sc57 REPSOL oldalidom (gyári fénnyel és matricával) kb. 250.000 Ft/db a szalonban. Fele anniból komplett idomgarnitúát veszel.
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy mit mutat akkor a motor ha nyomva tartom a reset gombot és gyújtásra teszem az össz km számláló villog 0 és a benne lévő össz km közt! Ott hibakódot mutatna, ha lenne benne esetleg?

Tegnap tankolás után mentünk egy kört, aztán az egyik pihenő után elindulást követő pár méteren kigyulladt a piros visszajelző majd fi a műszerfalon, félreálltam gyújtás le, majd vissza és semmi hiba, mehettünk tovább! Ma is mentem vele kíváncsiságképp, de semmi.....minden oke!
2 éve van nálam sose csinált ilyet még, amúgy meg semmi változást nem lehetett a motoron érezni! Szerintetek?
Neked 1000 rr-ed van?Miért kell rá másik idom?
Hát igen ennyi így ahogy irtátok. Attól függetlenül azert ilyen drágák az idomok mert eszméletlen nagy adó vám van rá ami eredeti japánból jön. Én meg merem kockáztatni, hogy a 40% a az minimum adó és vám adja . Sajnos ez van.:/
Na jó, de az mennyibe kerül? Horror. Csak a komplett fényezés 100-120ezer alsó hangon (mint egy komplett kínai idom). Az idomok még legalább ennyi, de inkább több, ebayen sincs olcsóbban komplett szett. Akkor már bőven 200 felett jársz, de inkább 250 felett. Az meg nem 120e. Ha 4-5 évig jó egy kínai szett, akkor 10 évig jó vagy abból az árból. Addig meg úgyse lesz meg a motor senkinek kb, meg aztán lehet a gyári is el-elhasználódik ennyi idő alatt.
Veszel gyári idomokat, és lefesteted.
https://www.sportmotor.hu/albu...
De tehet mást.
Meg kell venni a használt idomokat, mind1 milyen színben, és le kell festetni normálisan.
Sztem ár/érték arányban ez a legjobb módszer. Pl:
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...
Nekem az első tetszik nagyon és 400 Euro volt a festés. Inkább arra fizetem ki mint a kínai anyagúra...
Meg kell venni Ebay-ről a használtat, mind1 milyen színűben, aztán le kell festetni.
Sztem ár/érték arányban ez a legjobb...
És van tapasztalatod 200ezres kínaival a 100ezressel szemben? Mert simán lehet, hogy ugyan olyan, csak drágábban adják, akkor meg pénzkidobás.
Anno a 900rr-emre vettem ebayről olcsó idomszettet. 1-2 lukat kellett picit módosítani. Első felrakás picit szopós volt, rá kellett alakítani, passzintani a motorra, hogy jól álljanak az idomok nagyjából. Utána már nem volt gond a le és felrakás. Amíg el nem ütöttek, addig hibátlan volt, sajna ez elég hamar bekövetkezett.:(
Haver évekkel ezelőtt rakott 1000rr-re olcsó kínait, mint már írtam, neki elrepedezett mostanra, viszont amikor felrakta full jól nézett ki.
Láttam 600rr-en kínai repsolos idomot. Mondta az illető, hogy jó szopás volt szintén a felrakás, sokat játszott vele, hogy az illesztések jók legyenek, de amikor én láttam a motort, akkor szinte hibátlan volt, messziről nem mondtad meg, hogy az nem gyári, baromi jól nézett ki. Szóval azért fel lehet rakni ezeket normálisan, csak lehet elsőre van vele némi szopás, de ha megcsinálja az ember jól, akkor sztem tök jó az eredmény. Fényezésük tök jó pl.
"Nézegettem az E-bay-en és most már egészen megtévesztő minőségben gyártanak Repsol idomokat."
Az ebay-es képek azért még nem feltétlenül jelentenek garanciát semmire. Tudom, 70 ezertől iindulnak a mindenféle színű szettek, de általánosságban azért látod, még a használtautós képek alapján is ki lehet szúrni, ha egy motoron kínai idomszett van.

A gyári árak viszont meg elhiszem, hogy irrálisak, mert valóban ahogy mondod, 400-500 euro körül mozog 1DB idom, a komplett motort tehát 1.5 millió körül lehetne rendberakni, gyári állapotúra...

Ilyenkor az ember nem tehet mást, mérlegel, mert egy 1-1.3m értékű SC57-re nyilván senki sem fog a motor árával egyező értékű idomszettet venni, be kell vállalni a kínait (abból is inkább a 200 ezreset erőltetni a 70 ezres helyett) .
Köszi. Hàt én kocsit utána néztem itt az eredeti idom áraknak. Hát... Mit mondjak.. Egyszerűen brutális. Egy idom kerül 500-600 € ba.. Hát ez aztán a brutális ár. Ennyi erővel egy komplett idom szett bőven fél millio felett van valahol..
Újat sztem csak szalonból és sztem egy fullos idomszett 300e+ lehet kb. De kérdezz rá.
Vagy marad a bontott, hirdetésekből, bontóból.
Vagy a kínai a kompromisszumokkal, de sztem simán vállalható.
Köszi mindenkinek, gondoltam hogy nem az igazi.
Még egy kérdés, valaki tudna nekem tippet adni hol lehetne érdeklődni gyári idomok után? Tudom horror plusz áfa de úgy mégis hol lehet a legolcsóbban beszerezni?
Köszi.:)
Plusz még hozzátenném, hogy az anyaga is más, merevebb, nem annyira hajlékony, mint a gyári, hamarabb elreped, akár pár év után magától is (haver 1000rr-jén a hasidom első íve végigrepedezett pár év után) ha kicsit feszül, sokat rázkódik. Fényezésük szép. Ahogy le lett írva, annyit ér, amennyibe kerül. Ennek tudatában én pl ha vennék ha kellene max 120-130ezerér.
Szia
Annyit er amennyiert veszed. Nekem egy repsol mintas van fent es kicsit csalé az elso sarvedo, a tankboritas megkezdte a vázat, 1-2lyuk picit odebb volt a resek nem tokeletesek. Ennek ellenere mondjuk 100ezret meger a fenyezett szett.
Sziasztok.
Érdeklődnék van valakinek tapasztalata az utángyártott 1000rr idomokkal kapcsolatban? Nézegettem az E-bay-en és most már egészen megtévesztő minőségben gyártanak Repsol idomokat. A kérdés az, hogy valyon milyen a minősége, illetve az illeszkedése mennyire jo..
Ha valaki jártas benne irja le már a tapasztalatait. Köszönöm mindenki..:)
Sziasztok. Nincs valakinek eladó kuplung olaj tartája?2004-2007évjárat.
Már mint a 954RR-é. Az 1000RR-t nem tudom.
Mint egy asztallap. Szerintem dupla akkora mint a Hondáé.
Na én meg aggodtam itt,hogy városban lámpáknál elég hamar felmegy a víz 98-102 fokig....mondjuk nekem utóbbinál kapcsol a venti,de igy már nyugodt vagyok hogy nem egyedi a dolog,szóval ez így van rendjén.s
Sziasztok!

Nem tud valaki eladóba egy tökéletes SC59-et?
Nincs alulméretezve,csak máshogyan van becsövezve.Nézd meg mondjuk egy 05-ös zx 10-et mekkora a hűtője.
Most hogy így írtad a 126 fokot, akkor már értem hogy miért megy 80 foknál is a venti, csak nem teljes fordulaton, picit alul méretezték a hűtőt nem? Mondjuk ahogy kap egy pici szelet, azonnal visszaáll a rendes hőmérséklet, de én már 112-nél is azon gondolkoztam, hogy kiállok a sorból, azt otthagyom őket!
Még most is az.