Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a fesz szabályzó a bűnös, akkor mindenképp szükségem lenne a tiedre, ha eladó, ha tudsz akkor adj már meg egy elérhetőséget! köszi
Szerintem is feszszabalyozo.
De szerintem ha az akksi 2 polusan nezed, akkor az akksi toltesed is belemered. Tehat ha az akksiban van 13V, a feszszabalyozod meg tolt 11V-ot, akkor is 13V-ot fogsz merni... De valaki szakerto kijavithat, ha tevedtem...

Ha tenyleg feszszabalyozo, akkor van egy pluszom
Bocs! Nem adtam el, de csak komplett szeretném értékesíteni!
Tomcat!

Eladtad az idomokat? ? ? ? ? ?
Akkor nincs töltésed!
Azt hogy tudom megnézni, hogy a feszszab. krepált-e be? Hideg indítás után, alapjáraton 12.46 ot tölt vissza!(remélem jó helyen mértem, a feszmérőt rákötöttem a 2 aksi sarura mikor járt a motor,asszem ilyenkor mérem a visszatöltést),akkor az kevés neki? A másik kérdésem meg hogyha a fesz szabályzó a bűnös, akkor nem kell új aksit vennem, mert ha rádugom a töltőre utána nagyon faszán csinálja a dolgát, ameddig nem indulok el,utána leállítom és már nem indul be!
Van ra esely, hogy a fesszabalyzo vagta haza az akksidat, vagyis a fesszab. krepalt be. Eloszor azt kell megnezned, hogy ne vagj haza meg egy akksit. Gyari akksi 12v, 8.6 Ah-as.

Toltes az akksitol is fugg, nem tudom de szerintem normal 14.4 az jo kiindulasi pont 13.5 alatt az tuti keves.
Sziasztok! Nekem 04-es rr em van és segítséget szeretnék kérni egy kis akkumulátor problémára! A lényeg h szezon vége környékén az akksim teljesen bekrepált(legalábbis nagyon remélem h az akksi), a kérdésem h valaki tudja e milyen paraméterekkel kéne újat vennem? A másik meg hogy alapjáraton mennyi endzsint kell visszatöltenie a drágának? Jah és ha valaki tud konkrét tippet adni h hol tudom beszerezni az akkumulátort budapesten?
Előre is köszi a segítséget!
Ezt most miért írtad nekem?
Szasz, az idomok engem is érdekelnének , főleg a farok!

Komáromi vagyok , nem is lakom messze !
Most vettem egy fÚl uj hayanuzÁt
a kurva anyád
Eladó:
Full titán Sato Racing kipufogó-rendszer!
Szia!
E-mail: fintam@vivamail.hu
Ertem, megirnad az email cimedet, lehet hogy uzletfelekke valunk, ha meg megvan a huto :)
Ertem, megirnad az email cimedet, lehet hogy uzletfelekke valunk, ha meg megvan a huto :)
A kiegyenlítőnek igen. A ventillátor nekem nem volt felszerelve, mivel csak pályán használtam. Holnap megnézem, hogy felszerelhető-e, de szerintem nem!
Szia,
vagyis a HRC huton van felfogatas a kiegyenlito tartalynak es a ventilatornak?
Ja és természetesen sérülésmentes.
A legnagyobb melegekben, amikor mindenki 100 fok felett szívott, nekem max. 78 fokos volt a vizem. Minden a gyári helyekre megy fel, a kiegyenlítőtartály ugyanott marad. Fényképem nincs, de ugyanúgy néz ki, mint a gyári, csak ezüst színű (a csövek csatlakozásait kivéve).
jarnoth at gmail com
Nem hangzik rosszul, tudnal az email cimemre kepet kuldeni rola, mennyivel csokkent az uzemi homerseklet es milyen kiegyenlito tartalyt hasznaltal? Serulesmentes?
Udv
60e a hűtő ára. Gyári HRC, a szükséges HRC vízcsövekkel együtt. 1 szezont használtam és fagyállóval. Az ár fix.
Hallo Tomcat, mit kersz a hutoert?
Boldog új évet srácok,

túl sok már a felesleges cbr 1000 rr cuccom (2004-2007, SC57), nincs mar hely a pinyóban. Tegyetek ajánlatot ha valakinek kell belőlük ez az.

2 hátsó tengely anyával
vízpumpa komplett csövekkel termosztátig
1 pár teló 2007-es
1 pár féknyereg aranyszín, 2007-es
310mm féktárcsák, 2 szett, 0,1mm illetve nem mérhető
2 szett legszűrő mindkét párban kevés km van még szép tiszták belülről
1 szett utaslábtartó
egy komplett hátsó fékrendszer pumpától nyeregig csövekkel
FRS tuning hátsó rugóstag, öhlins rugó, átszelepelt
widebandcommander
arrow lábtartó karbon védővel
és pár plasztik cucc, kipu hővédők, tágulási tartály....

minden alkatrész tökéletes technikai állapotban van. Nem törött motorból származnak.