Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gergővel nem értünk sose egyet!
Ellenkezünk!
Max. kettőt értünk vele,de egyet sose!
Gergővel kell egyetértenem, a "higgadtság"-gal kapcsolatban:) Én is áprilisban vettem, 10+ év kihagyással az új motoromat, 39 éves fejjel. Nos, mit mondjak? 150 km/h alatt állni sem nagyon szeretek, nemhogy menni..:XD A motorozásban nekem pont a sebesség, vagy adott kanyar minél nagyobb sebességgel való bevétele az, ami élvezetet (adrenalintermelés, stb) okoz:) Lehet, azt hiszed, lenyugodtál, de csak azért, mert még nem érezted (vagy csak nagyon régen) a segged alatt a százvalahány paci dübörgését:) Elhiheted, ha ott lesz alattad, te sem fogod kibírni...Ha mégis, akkor tévedtem, de nem ez a jellemző:)

Csak is azért hogy neked jót tegyek! :P
Engedd meg hogy most kuncogjak egy jót. Lehet hogy ezt még elhiszed magadnak. Nincs is ezzel semmi baj. De rettentően kevés olyan motorost ismerek akik már "lehiggadtak". Nem mondom azt hogy nem megfontoltak de ezen szó hallatán nekem mindig valami villanyrobogós tempó és járókeret jut eszembe. Én is le voltam higgadva mindaddig míg a teljesítmény erre kényszerített. Amint volt teljesítmény rögtön megváltozott a világképem. Most sem vagyok veszélyesebb mint korábban de a tempó amit én diktálni tudok (Ami motoros viszonylatban nem valami nagy) az kerekes dobozból (alias autó) felelőtlen és veszélyesnek hat.
A kort pedig hagyjuk. Meglepődnél csak az itt jelenlévő átlagéletkorán. De nem kell messzire mennem az egyik jó cimborám több mint 60 éves John aki leszerelt Angol rendőr és a 848-as Ducival úgy megy hogy alig bírom utolérni. A 40-hez közeledő motorosok maximum átlagkorúnak tekinthetőek. Főleg ekkora vasakon. Itt én vagyok a felháborítóan fiatal pedig még leírni is rossz de lassan közelebb vagyok a 30-hoz mint a 25-höz.
De persze tévedhetek is. Azonban a lehiggadt motorosok általában nem 100 +-os motorokon szoktak ülni
Nem akartak megbántani vele nem ez volt a szándékom amúgy. Szóval ne ám annak vedd.
már vártam
Adatlapoz legyen szíves kitölteni!
Köszi a tanácsot, de már 36 vagyok és ahogy mondod, hiszem, hogy lehiggadtam már annyira, hogy ne okozzon gondot egyből ezzel kezdeni. Viszont mivel építgetni és átfesteni fogom, így nem akarom évente cserélni, mivel sokat fogok rákölteni.
Nem én! Jenni felült mögém! Mondtam lassan ideje lenne fogyóznia!
hát mit tettél szerencsétlen kék bálnával tegnap Milka ?
Nem volt egyszerű!
Két órámba telet a kicserélés!
Egyik másik csapágy kicsit oda lett,de tegnap még hazahozott!
Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mit te csinálsz most hétvégén? Péntek,szombat,vasárnap?
Jah és akinek kedve van ez lesz Szombaton.

Én még tanácstalan vagyok majd meglátjuk hogy megyek e vagy sem. Vannak már tervek de ahogy a vak szokta mondani. Majd meglássuk mi lesz

https://www.sportmotor.hu/esem...
Egy felől üdv neked Defi
Kamikazeman Neked pedig sok sikert és ne hallgass a körülötted szóló hangokra " Első motornak egy ekkorát?" Én is így ültem ekkorára. Csak el kell tudni fogadni hogy az első 1-2-3 évben a motor lesz a főnök nem te. Én elfogadtam és jól el vagyunk így. Amúgy sok sikert a keresgéléshez :-)
Sziasztok
Tibor vagyok, és szeretnék (ismét) csatlakozni hozzátok
Régebben voltam itt, csak elrepült az idő :-)
Sziasztok! Új motoros leszek és első motornak egy XX-et keresek, ha valakinek van eladó, akkor ne tartsa magába. Részemről 1m a felsőhatár, de inkább alatta. Mivel átfogom festeni, így a festett idomokon karcok nem zavarnak, de műszakilag karbantartott, egészséges motor érdekel(nyílván nem egy fék, vagy láncszett csere esedékességre gondolok, ilyen simán belefér). Ha megvettem csatlakozom a fórumhoz aktivitásommal, addig is keresgetek itt vásárlási tanácsokat,gondolom kérdeztek már ilyet itt néhányszor tőletek ezért nem is kérdezem meg 125. alkalommal :-)
Nekem valahonnan nagyon ismerős de most nem ugrik be. Általában mások hangja alapján azonosítok be másokat.

Köszönöm! :)
Őt ismerjük?
Köszönöm srácok mindenkinek.
de íme ez pl 2002-es xx európai verziójának robbantott ábrái mindenféle alkatrész megnevezéssel
http://www.bike-parts-honda.co...
Én ezt használom bár ez a X11-esé de meg van rajta valahol az XX-é is
http://www.bike-parts-honda.co...
Hátsó kerék csapágy : 6304
Lánckerék csapágy : 6305
Szimering a féktárcsa felőli oldalon : 30X52X7
Lánc kerék felől O gyűrű van : 62X9
Lánckerék csapágynál lévő szimmering mérete : 34X62,2X7

Legalábbis az X11-en ezek vannak a szimeringek buzi méretűek de ezeka ,2-es méretű szimeringek szinte beszerzhetetlenek de a Zsolti szomszédom szerint ezeket a tized miliméteres részletek nem sokat számítanak. Én pl szimeringek cseréje nélkül cseréltem csak a csapágyakat. Amúgy nagyon fasza lett :-)