Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első sorban kitakarítanám a karbit mint az állat. Ha utána is fennáll a probléma akkor pedig szivatófedél tömítés, és főtű rugó (jó nagy rugó, ami a karbi tetején lévő fedél óvatos levétele után látható).
Nem, folyamatosan ment van. Ha felhúzom a szívatót, majd egyből visszaengedem, akkor visszaáll kb. a jó fordulatra, de mihelyst csak hozzá érek a gázhoz, már felugrik. És az egészben az a legdühítőbb, hogy kölcsön motor, bátyámé. És pont nálam sz*rik be. Szóval azt mondod, ezek megoldhatják a problémát? Vagy megpróbáljam megpucolni a karbit, hátha?
Mikor megvettem a motorom ez is ezt csinálta. Szétszedtem és kipucoltam ötször a porlasztót, mire rájöttem, hogy a főtűnek a rugója gyengült el, és fönnakad. Nem csinálja neked azt, hogy hosszas alapjáraton való járatás után visszamegy magától rendes értékre az alapjára? Aztán még lehet a szivatófedél tömítése is... Honda kereskedésből a tömítés és rugó együtt volt kb 1000 forint.
Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy ha bemelegszik a motor, akkor felmegy az alapjárat 5-6.000-re. A gáz, szívató nincs felakadva, alapjárat állító csavar teljesen lent van. Mi lehet a probléma? 2006-os a gép.

Köszi!
elkelt
Sziasztok,
eladóvá vált motorom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-786628
4
Kösz, igen, arra gondoltam én is, hogy csak a kulcs skálája indul 28-tól, igazából a köztes osztásokat figyelve lehet alacsonyabbról is indulni.
Szia! Olajleeresztő: 25Nm. Szerintem annyira nem nagy gond a 28 se még. De próbáld meg a 28-tól még kicsit lazábbra állítani, szerintem menni fog a 25 is.
Erősítsd meg légyszi, a német szerelésiből kisakkoztam, hogy az olajleeresztő meghúzási nyomatéka 25 Nm. Na most az egyik kulcsom 28-tól indul, az kb. 10% eltérés. Az már sok, vagy még belefér vajon? Bár egy alumínium alátét is van alatta, úgyhogy először az kezd kilapulni, jól gondolom?
Na ez is megvan, nem volt szívem otthagyni az egyiket 2000-ért.
Aldi-Lidliben is érdemes körbenézni, egyik ismerősöm nemrég vett ott, lemértük nyomatékellenőrző műszerrel, és nagyon pontos volt. A kezed többet csal mint a műszer.
Köszi, valszeg ma este megsasolom ezeket. No és mi a helyzet az útmutatóval? Tudnál küldeni? Illetve még egy eszembe jutott, általában 4-5% a kulcsok pontossága, ezért ha a biztonság kedvéért annyival nagyobb nyomatékkal húzom le, az még gondolom nem gáz. (pl. 59 helyett 62 Nm).
Én USA-ból hoztam Stanley-t, az árára már nem emlékszem de elég húzós volt (másra is használom, nem csak a motoromhoz). kb 10-200Nm-ig fasza.
Szerintem nem rossz a Kinzo, valóban nem a legjobb de nem is az utolsó gagyi kategória. Egy próbát megér. ;) A csavarok nem akkor törnek ha +-1Nm a pontatlanság, ahhoz több kell, valószínűleg ezeknek a nyomatékkulcsoknak bőven megfelel a pontosságuk.
Ja, majd elfelejtettem, 2000/db.
Most találtam egy hirdetést, miszerint "2 db alig használt nyomatékkulcs eladó, Matador 40 cm 50-200Nm, és Kinzo (?cm) 7-200Nm-ig". Vajon befürdök, vagy jó vásár? Nyilván nem márka egyik sem, de ahhoz, hogy másfél-kéthavonta láncfeszességet állítsak, évente 1-2 alkalommal olajat cseréljek, elég lehet.
Üdv! Igen, mivel egy keresztkulccsal húztam le/lazítottam fel négy éven keresztül, nyilván megadta magát. Találtam egy ADW-t és egy Möller-t 5500-6000 körül mindegyik. Jók lehetnek ezek? Neked milyen van és mennyiért vetted? Illetve van kissebb dugód is hozzá a leeresztő csavarhoz, vagy ahhoz van egy kisebb nyomatékkulcsod? (mert ugye a min. nyomatékok is eltérnek, amiket én néztem, azt hiszem 45-210-ig vannak). Továbbá van szerelési útmutatód, amiből az értékeket tudod? Nekem van egy, de németül, jobb lenne egy angol. Üdv: Rob
Na igen...meg gondolom esőben sem az igazi...
Valszeg maradok a gyári méretnél, arra jutottam fontosabb számomra a motorozhatóság, az élvezet, mint az, hogy bután fest a virsligumi...
Én MOTOROZNI szeretek, nem csak A-ból B-be eljutni. Ezzel a gumival ami most fönt van igencsak szűkös határokon belül lehet játszani.
Nekem volt fenn olyan gumi hátul ami igazából előre mutat. :D Sőt a forgásirány sem az igazi volt...

Ennek akkor van jelentősége igazából mikor állsz egy helyben egy meleg nyári napon jár a blokk és egy erősebb fordulaton nekiereszted a lovakat. Mikor egymásnak feszül az aszfalt és a forró gumi, nah ott lehet érdekesség ha fordítva van. De ez csak a nagyobb gépeknél mérvadó. Annyira ne tessék tőle félni.

Az én véleményem az, hogy gyári méretű gumit szerelj a felnire. Nem véletlenül találták azt oda ki.

Nekem először 180-as volt hátul, most visszavettük 160-ra. (gyárira). Fordulékonyabb, jobban dönthető lett tőle.
Bocsánat, 110 es van most rajta...nem tudom miért emlékeztem 130ra. Valszeg az NSR miatt :)
Köszi!

Lenne egy újabb kérdésem...biztos tárgyaltátok már itt párszor....gumikérdés!?
http://www.argep.hu/trend/CONT...
Erről mi a vélemény? Gondot okoz e, hogy első gumiként árulják? Hátulra fel lehet tenni ezt? Azért vetődött fel bennem a kérdés, mert a Conti Go két forgásirányos, aszerint, hogy előre avagy hátra szereled fel...
Esetleg nagyobb gumi? (Ebből a márkából 130-ast már gyártanak hátulra) Most egy 130 as Metzeller van rajta hátul, ami kockásra van koptatva...(még így vettem) Ezzel katasztrófa egyébként közlekedni, viszont nem tudom eldönteni, hogy a mérete , vagy a kopottsága miatt?
Jó áron,nagyon jó állapotban eladó!
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Sziasztok . kiégett a lányom ciberéjén az első izzó és nem fér be a kezem hogy kicseréljem szét kell szedni a fejidomot vagy valaki már cserélt izzót kissebb megbontással tippeket várok vagy ha van valakinek 04-06os szerelési kézikönyve pdfbe elküldhetné . köszi előre is a segitséget
Szia.
Hegesztéssel megoldották, így nem lesz újra szükség, köszönöm!
Szia!

Nekem van egy bal oldali tükörtartó konzolom. Cikkszáma: 53172-KPP-860 Eredeti, bontatlan csomagolásban. Ha érdekel, írj egy e-mailt: ketszeri.mate@gmail.com