Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14-es kerék neki előre azt kész :D én is szerettem de azért most már jó a nagyobb :)
Nekem 2006-os volt. Én is imádtam...
máskérdés, hogy 2012-es évjáratban nem vennék 125-öst. 2005-ös volt nekem, imádtam, karbis volt, az még talán erősebb is egy hangyányit mint az injektoros verzió :)
Hol volt 2002-ben kisCBR? Mert gondolom arra írod...Ja és nyugodtan hasonlíthatjuk a kis "hoki" CBR-hez, mert a blokkjuk ugyanaz. Sőt az új nehezebb is, de ha tévedek, akkor elnézést.
Mindig is utáltam, ha valaki lenéz egy motort. Azt meg be kell látni, hogy ezek nem egy erőgépek,de szerethető motorok, legalábbis én szerettem.
Kis hoki 2002 cbrt ne hasonlítsd már egy 2012 es hez ;)
dombról le, hátszéllel és 20 percig tartott mire elérted
cbr 125 tec : nekem is ilyen mocim van , 133 mentem vele sik úton, imádóm csak az ennyém sárga szürke fényezésű , 2,5 liter és valahol 3,5 liet körül mozog a fogyasztása , olajat 5000 ként cserélek , két személlyel 122 mentem hasalva , és igen enyém is 2012 model
133 mentem hasalva
Sziasztok,

olyan problémám lenne, hogy gázadásra elkezd ciripelő hangot adni motor, de üresben nem hallani és inkább 4, 5, de főleg hatodikban. Teljesítményen semmi változást nem veszek észre. Olajcsere most volt. A ciripelő hang néha erősebb néha alig hallható.
Mi okozhatja ezt?
Hondától tudsz rendelni hozzá,postáznak is
Írj ide mit szeretnél kivagy és hova küldjék,illetve kérsz tőle telefonszámot és megbeszéled vele.
zsolt@honda-szallerbeck.hu
És?
Biztos Svájc? Mert akkor vámot is kell rá fizetni!
Sziasztok,

Most licitáltam svájci oldalon egy 2005-ős CBR 125-re.
Scorpion dob van rajta, Youtuben hallgatva nagyon baba a hangja.
Sajnos elég puritán a motor, natúr fekete az egész. Lehet kapni rá matricaszettet? eBayn se nagyon találtam, hátha ti tudtok valami forrást.
Sajnos tényleg hengerfejes. :(

Tömítést honnan tudok beszerezni jóminőségűt?
Megvoltak az első teszt km-ek a kis CBR-el.... tökéletes! egy dolog kivételével, az első kerékcsapágy cserés...milyet kellene vásárolnom hozzá? Nem találtam sehol infót, a szervizkönyvben sem... (Azt hallottam, hogy motorosboltban drágább, és sima csapágyboltban kellene keresgélnem, viszont oda pedig csak tipusszámmal mehetek) A világítása is nagyon jó, aggódtam mert este járok haza munkából, de nagyon jól be lehet látni az utat vele. Az 55W adja a fényerőt rendesen, még így is, hogy csak az egyik oldal világít :)
H7 55W mind a 2 oldalra de Osram night brakerel még jobban is világít. bár alapból is jobb mindt az elődje amiben 2 izzó egyszerre világít
Köszi :) milyen izzó való bele?
Szépen és jól világít tompítotton csak 1 világít és refin is csak 1 db világít csak ha játszol a refi gombjával pillanatra tudod égetni mnid a kettőt :) magyarul ígyis úgyis félszemű ennek ellenére jól világít.
Sziasztok! A 2009-es CBR-eknek milyen a világítása? Mármint egyszerre ég a két oldali izzó, vagy csak tompítottnál nem ég mindkettő, és távolságinál kellene? Valamint milyen a fényereje? Tapasztalatok éjszaka országúton?
követezőket mindenképp nézd meg járó motornál üzemmeleg állapotban látni e a kiegyenlítő tartájban a bugyogást,folyadék színe nem sötétedett be,nem olajos?
Gyertyakép,kipufogófüst,olaj színe a motorban.Ha nagyon "kotyog,jár a vízpumpa tengelye akkor az ott lévő gumicsőből nem folyik víz?
van skypod?vagy valami elérhetőséged facebook?
Hát egyszerű túlhajtották megfőzték a motort pl vagy egy egyszerűbb dolog elfáradt a tömítés,de akár tőcsavar lazulás is okozhatja és úgy ment tönkre maga a tömítés,én sz.em tömítésed ment tönkre,így ne használd a motort ha eszi a vizet!
Most van 31e km a motorba, 5-6 ezres fordulaton járkálok vele, tehát még szét se nyírom, mitől lehet ilyen baja? Mitől szokott egy cbr hengerfejes lenni?
nagyon egyszerű a dolog feltöltöd a hűtőrendszered aztán járatod a motort üzemmelegig kinyit a termosztát és kiderül az hogy belebugyog e a motor a víztérbe,látod a kiegyenlítőnél ha buborékozik vagy bugyog benne a víz.
kormos lapátból én megintcsak erre tudok következtetni de nézd meg a gyertyaképet,illetve hamár lúd legyen kövér lesd meg nívónál olaj színét csaknem szürkés fehéres trutyis az olajad.
Normál esetben kezdő rublika utáni második rublikáig megy fel a mutató afellett én pl a mutatót félállásba csak hegymenetbe tudtam 1-2esben feltornászni.
Vízpumpának nemhiszem kéne lógásának lennie deha a simmering tönkremegy akkor van egy gumicső le a blokkhoz megy hogy ott távozzon a víz,és ne a blokkba menjen
2esig megy fel 5-10 perc után aztán ott is marad városi tempónál, középig eddig még csak akkor ment fel ha hegyet másztam vele 1 órán át. Vízpumpa szimering nem lehet a baja? Füstölni nem füstöl egyáltalán, teljesítménycsökkenés nincs. Viszont azt észrevettem hogy a vízpumpának vagy egy lógása.