Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elnézésed kérem az előző hangnemért!

A linkelt oldalon bejön egy magyarázat, de onnét se előre, se hátra...
Írj rá hátha megvan neki a hidegindító része
http://aprod.hu/hirdetes/honda...
Tessék ha valóban 2-3 alkatrész ára 20.000 ft akkor enyit megér
Az árakról anyit hogy 1 éve egy olaj leeresztő tömítő alátét ORIGI HONDA tényleg majd 1000 ft volt... ha jól emlékszem de nem minden ilyen horribilisen drága.
Aprod,Vatera,itt érdemes keresgélned szokott bontott cucc lenni cbr 125-höz
Egy próbát megér a karbidhoz lévő alkatrészek végett küldj egy emailt mikre van szükséged neki lehetőleg motor évjárat és pár adatot írj illetve a ha van robbantott ábrád akkor a akár mellékeld neki az adott ábrát illetve cikkszámokat is
Neki írtam én is ez ügyben ha kellet valami és postázták is.
Nem tudom tényleg annyi e a gyári alkatrész az a pár részegység a karbihoz de kicsit sokallom.
Sajnos ha ő is olyan árat ír neked akkor jobb ha vadászol egy bontot karbira(olcsóbban jössz ki hosszú távon cserealkatrészed is lesz hozzá)
Vagy keresel egy nagyon tuti esztergást és kölcsönkérsz valakitől az adott alkatrészeket lemásolásra.
zsolt@honda-szallerbeck.hu
Sajnos nem úgy rakja ki a linket hogy lapoztam de az ECLAIRAGE nevű részegység érdekel téged a kapcsolási rajzból!
Tessék ez konkrétan a hátsó világítás és első kapcsolása:
http://125cbrevolution.free.fr...

http://125cbrevolution.free.fr...
kattints az okéra és utánna betölt és tudsz navigálni is benne és konkrét adott "egységet" megnézni benne mi hogy jön
Koma nyugodjá le
Leírod pontosan mi a bajod nyűgöd a motorral azt meglátjuk mire jutunk de legalább tölts fel képet az adott problémáról az ember láthassa mi a probléma...Van ennél észerűbb digitális kapcsolási rajz is hozzá megsúgom ha megtalálom a weboldalt belinkelem azon egy kezdő is megtalálja a hibát.
Valami talán olasz vagy francia manusz készítette el a digitális kapcsolási rajzát
Szia.

Pontosan zsoltirocky az az ember, akivel erről a témáró tudsz vele beszélni úgy, hogy ő segít a legtöbbet.

Ebben a temaban nala nem ismerek nagyobb tudasu embert itt a motorjaink tekinteteben.

Nekem nemegyszer segitett, s a tanacsai mindig bevaltak. Hozzateszem, ha segitseget kertem vagy infot, o mindig valaszolt.
Javaslom nyugodj meg.
Több segítséget várhatok el magamtól, mint tőled.

Esetleg van itt valaki, akivel normálisan is lehet beszélni?
Írta itt valaki azt szétbarmolod?Sok sikert hozzá van neten gépkönyv,kapcsolási rajz is hameg szaktudásod szerszámod van akkor nem probléma
Nagyon nem szeretem az ilyen egyből nekiesek embereket, mint itt sokan. A merevítő nincs benne, már így vettem. Nem akarom szétbarmolni, ha eddig nem tűnt volna fel. Inkább megmenteni szeretném. Egyébként 38.000km-t futott darab. A tank új rajta, majd fújni kell, mert a másik horpadt volt. Ha erre célzol. Kicsit koszos a kereke, meg kopottak a köpenyek, illetve a hátsó lámpa van elkötve. Amúgy szépen jár, nem csörög, zörög, stb.
Az összekötő vas szerepe a teleszkóp merevítése nem kellene azt kiszerelni onnan...
A motoron látni képről igencsak leharcolt gépről van szó márha így vetted ahogy a képen látni kiváncsi lennék rá menyit futott ez a vasparipa...
Hello!

Március-Április körül szeretnék venni valamilyen 125ccm-es motort és a kis CBR-ről sok jót olvastam meg hallottam.Szval az lenne a kérdésem,hogy szerintetek nem kicsi ez a moci egy 180centis(emellé 85kiló vagyok...) embernek?
Jelenleg szét van kapva a motor. :)

Köszönöm, megnézem!
Ha leveszed a hátsó burkolatot (két ülés le, pár csavar ki, hátsó idom ülések közötti összekötőjének egyik csavarja ki, aztán leemelni az egészet) akkor remekül látszik a kábelezés. A világítás relét még nem kerestem soha de a kismegszakítók csak akkor kapnak áramot ha elfordítod a gyújtáskapcsolót. Ezek meg a
z akku mellett vannak összesen 3 db. Ha nagyon reménytelen akkor csippentsd el hátul a hátsó helyzetjelző + vezetékét és húzz be egy plusz szálat és kösd rá az egyik kismegszakítóra.
Az akkut alapból kikötöttem, nem akarok megrázó élményt. :)
Rendben, valami biztos el lett kötve, csak nem értem, hogy minek. Ezzel is doktorálhatok majd jó pár órát.

Köszi az eddigieket!
Hát akkor ott valami nagyon el van rontva. A kapcsolási rajz amit linkeltél jónak tűnik, ha értesz hozzá valamelyest akkor próbáld meg kijavítani a hibát. Tanácsot nem nagyon tudok adni csak annyit, hogy amíg matatsz addig kösd ki az akkut. Így látatlanban nem tudok mit kezdeni ezzel.
Sziasztok! Eladó egy frissen Németből hozott 2004-es Honda Cbr 125 R. Motorikusan tökéletes állapot, pöcc-röff. Burkolaton látszik h borultak vele de könnyen javítható, festhető. Új fékbetétekkel. 200e Ft, Vaskúton megtekinthető, kipróbálható. E-mail: everafter0717@gmail.com
Úgy értem, hogy ha rajta van az akkun a saru, akkor világít. És nem adok rá gyújtást.
Szia!

Hogy érted, hogy "direktbe kötötte"? Ha gyújtáson van a motor akkor világítania kell az első tompítottnak, és a hátsó helyzetjelzőnek. Ezeknek nem feltétele hogy a motor járjon.
Sziasztok!

Az előzőhöz: kérdeztem a győri márkakereskedést, 20.250Ft lett volna ez a pár apróság. Inkább akkor tartok mindig magamnál egy telefonfogót.

Viszont akadt még egy-két probléma. Az előző tulaj valahogyan direktbe kötötte a hátsó lámpát (az elsőről nem tudok, mert az nincs fent). Na most én arra tippelek, hogy vagy a főrelénél, vagy a világítás relénél kötött el valamit. Csatolok egy képet, ez alapján lenne valami ötletek, hogy hol nézzek még körül? (Kicsit nehéz rajta kiigazodni, nem egésze követi a valóságot.)

A másik: az első sárvédő alatt lévő fém U alakú vas, ami összeköti a két telóhüvelyt, annak mi a szerepe? Gondolom ha nincs, akkor picit megtépi a sárvédőt + külön mozoghat a két teló!?

Előre is köszi a választ! Remélem valamivel okosabb leszek majd.

Üdv.:
Bence
Ez nem egy aprilia?
Eladó Gyönyörűségem munkaszoba kialakítása miatt