Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ez a gond hogy a fene akarja észrevenni.
Beköthetnél egy nyomásmérőt,hogy tudja e prudukálni az előírtat.
Gond meg lesz e ? Csak eszre veszed ha megáll.
Akkor ha leellenőriztem hogy tényleg tölt e az bAC nem lesz gond többet?
Ki akarok zárni mindent ami gondot okozhat,AC új igaz kínai,karbit kipucoltam mert sok a rozsda.
Nem volt kellemes 2 órát várni mentésre mert tekitanknál mintha kifogyott volna a benzin és kaput.
Amennyiben kint van akkor valószínűleg a szívó -nyomó szelep egybenyitásával ,mint a mechanikus ac.

A tankon van egy manuális csap onnan szűrő-ac stb.

http://youtu.be/kiBoQ7GDdF8

Egy membrános vacak amit egy tetoválógépszerű primitív mágneses bizgere mozgat.
Tankba van a szivattyú? Ott szokta a túlnyomást kiengedni,ha nincs gyújtásjel meg nem megy tovább.
Ez ugyan nem,egy fia visszavezető ág nincs.Tank-Szűrő-AC-karbi 3 T elágazással mind a 4-et nyomás alatt tartja oszt csá.
Mondjuk nagy videórajongó vagyok, Mivel az írást még máig nem tudom kibogozni.
A szervízmanuál és RC51 nagyon sokat segített.
Igaz mákostésztát nem tudok enni róla de akar a fene ha működik.
Nyomástartó szelepen keresztül vissza termeli.
Mágus!!
Csak ragadt rád valami a Nagymárustól!
Szép munka!
Valaki esetleg el tudná mondani hogy mi kapcsolja be/ki a benzinszivattyút F3-nál?
Mármint ja gyujtásra rakom nem megy,önindítóra indul de mikor az úszóház televan tűszelep lezár mi állítja le?
Nincs elektromos kapcsolat köztük.
Amúgy bevált az hogy elvittem a karbikat szimmeringeshez és rápróbálva az összes átvezető O gyűrűt kiválasztottuk melyik a jó hozzá.Így 2x15+34 euro helyett 750 forint lett a két vákum összekötőhöz,a nagy csőhöz középre,a benzin T elágazóihoz meg a vízkör elosztóihoz a tömítések.
Mondjuk ezt a vízkört nem igazán tudom minek, a két két karbi közé van beszúrva két két elosztócsőr,at egyikbe bemegy,a másikból azonnal kijön a víz mert vak a karbiban lévő furat majd át a másik elosztóhoz ott is vak furat a karbiba és kijön megy a hűtőkörbe vissza.Mi értelme hogy csak egy-egy ponton a szívócsonknál ér hozzá a víz a karbikhoz azt el nem tudom képzelni.
Na mindegy a karbi lenyomáspróbázva,1,5 órát lógott 10 liter benzinre kötve és nuku szivárgás.
Ha esetleg újra összeállna a nagy csapat, Te és Faterod, akkor részemről egy megrendelés gombot már meg is nyomtam.. :)
...épp szarul raktam fel, meg épp tele van pakolva, ha az enyémre gondolsz.. :)
Hát nyilván nem oldaldobozzal koptatom le a majrécsíkot :D ...de eddig semmi probléma nem volt... A Pécs mellett lakom...a Mecsek köztünk van..és a szerpentinen sosem ért még le a doboz
Egyébként már Faceb-n is megcsodáltam. Ott hátulról elég ijesztő amikor fent vannak a dobozok. Nem ér le egy húzósabb kanyarban?
Az egész konzol összesen 8000Ft-be került... 1000Ft volt a 4 méter 16-os 2mm-s falvastagságú cső...valamint 7000Ft volt a 2 dobozhoz a gyári Givi doboztartó pöcök (amire ráül) és amibe belecsatolódik
Köszi! Faterral dobtuk össze ketten. Nem nagy kunszt...igazából csak amire ráfekszik az a nagyobb kaland. Nekünk nem volt csőhajlítónk...de szépen összehoztuk....
Dipshit tud egy jó szakembert, aki bukócsöveket is csinál.
Ez nagyon dögös! Kivel csináltattad, és mennyiből van meg dobozok nélkül?
Ezt néztem én is, negyvenezer körül van a Bázismotornál is. Tetszik, de lehetne olcsóbb!
Haveromnak a 92' évjáratú 900RR-je van így feldobozolva, elég bután néz ki, de hasznos.
egyet csináltam én is ,itt még színterezés előtt,igaz ez nyeregtáskához van
Nekem mindig olyan furi, h szinte rajta van a szövet a kipuffon, mégse ég meg. Persze biztos olyan anyagból készül, de akkor is.
Szia, én sem idegenkednék az oldaldobozoktól! Nagyon királyul meg lehet csinálni. Jól pakolható. Nem cseszi szét a fényezést. Okos megoldás. Egyszer kell beruházni!