Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ideje lenne a szétrohadt gyári kipufogót lecserélnem az F2-n.
Ki milyen dobokat használt már ezen a típuson? Melyik újabb modellé vagy melyik sportdob kompatibilis az F2-vel? (51mm)
Sziasztok!
Valaki tudja véltlenül ,hogy F2-es cbr elsö kerekébe milyen méretű szimering való?
Hát akkor pont fasza. Könyve szerint 1300 +-100.
Sziasztok!
Csak érdeklődésképpen: mennyi egy CBR 600 F4i ideális alapjárata? Az enyém most olyan 1300-ra van belőve.
Szerintetek a rövid városi menetekkel tarkított sok szivató az agyig pörgetéssel kihozhat 7,1-es fogyasztás 100-on a karbis F3-nál sok?
Jelzem egy inyektorossal ugyanezen a távon és használatnál mértem 7,5-et is.

Továbbá kapott egy kis pimpet.
Kína gyöngye így csak 98%-ban pontos.
De legalább már látom a műszerfalat.Hogy most a pofámba tolja e a szelet azt nem tudom.
Na ehun vannak a kódok. F2-vel kezdődik és ha legörgeted legalulra, jobboldalt tudsz lapozni (F3, F4, F4i):
https://touchupdirect.com/touc...
Az ülés alatt, az akksi fölött egy kicsit jobb oldalt van egy matrica. Color és Code felirattal. Enyém pl. asszem Color R-157 és Code R157.
a motoron hol kell keesni?
no , ha mindenki felkelt már akkor még egy kérdés, keresek f4-f4i akku tartót repedt törött garázsban fellelt épp most toltam le róla az utánfutó kerekét az is érdekelhet ha megvannak a darabjai. valakinek?
meg nézem maradt e a régi benzintankban.
nekem meg a sárga színkód kellene a rossi verzsönről. valakinek?
Köszönöm a választ.
Erre nem lehet pontos választ adni attól fűgg mire van használva a motor meg milyen periódusvan van olaj cserèlve enyèmbe 80e van de mèg a gyári lánc van benn ès köszöni szèpen kutya baja
srácok ki vett észre hallható blokk halkulást olaj váltása során?
Szervusztok keresem azt a kollégát akinek olyan Rossi verzsön van mint az enyém. Valamit le kéne mérni.
Kösz!
Szijasztok menyi a vezérműlánc csere intervaluma?
Sziasztok!
Szeretnem kerni a motorostarsak segitseget.
600 f4i-hez keresek benzinszivattyut...
Köszönöm szépen a válaszokat. A szerpentines eset elég gáz. Figyelem a műszereket odafigyelek a mocira csak régebbről nem rémlett, hogy hűvsben is kapcsolt a venti.
átéltem pár dolgot, így van tapasztalat. aki nem tudja kihasználni az eldönti hogy megválik tőle vagy letakarja és majd egyszer eljön a vevője. a 600-as motorok mindig is slágerek lesznek, úgy naked mint sport túra szinten, első nagy előnyük a kis tömegük, rövid tengelytáv, könnyű kezelhetőség. a yamaha r6 kezdeti betegségei ellenére a 98-99 től gyártott 600-sok már állóképesek, pilóta mérettől függően alkalmasak túrára, ha felszerelsz egy pálya idomot akkor pont tökéletesek a hazai pályák ostromlására. 250-es végsebességük pont elég a közúti sebesség őrülethez, egy jó sport dob pedig meseszerű hangokat csal ki belőlük 12-14 e ford. tájékán. a cbr 600 örök ifjú, az f4 karbi pont az az átjáró mikor már a fejlesztett új blokk és a régi karbis technika találkozik, sokan kedvelik az egylámpás modelleket is az f4i-vel ellentétben. mivel itthon nem ingázó motor hanem hétvégi luxus jármű így az már kellemes csalódás hogy 5 körüli a fogyasztása nem fog hazavágni a tankolásnál. amikor 600-al toltam max 6 literek jöttek ki átlagban, ha csak csavarogni indultam 5 liter volt a fogyi. amit hirdet a csákó szép eredeti, klasszikus fekete szín gyári dob, ki kell várni a vevőjét, mivel nem egy fiatalos rikító festés nincs sport dob, inkább az érettebb korosztály és túrára fogják elvinni, mint pályán karistolni.
teljesen normális hogy kapcsol hisz nincs menetszél, hűtő közeg. ez inkább remélem bemelegítő kérdés volt részedről. a hűtő cellák lemezkéinek elhajlása nagyban befolyásolja a hűtő levegő áramlását, általában két oldalt és középen van gond, vehetsz hűtő fésűt vagy saját magad is kiegyengeted ha van türelmed hozzá, az nagyban segít a még jobb hőleadáshoz, hisz teljes terjedelmében átjárja a friss hűtő levegő a cellákat, ha le van zárva a lemezkék elhajlása miatt ott kisebb a hőátadás. de legalább figyeled a műszerfalat és mond /lásd kapcsolatban vagy a motorral. volt olyan motoros aki a szerpentinről lejőve, hazafelé vette észre hogy megállt a motor mert egy tűhegynyi lukon elfolyt a hűtővíz és elolvadtak a dugattyúk a motorban.
Nekem is kapcsol.
Sziasztok,

Eladó, jó állapotú CBR 600 FS-t keresek az észak-keleti régióban, vagy ahhoz közel (lábon hoznám haza). Ha tudtok ilyet, szívesen fogadom az ajánlást. Köszönöm!
Rendben akkor most megnyugodtam. Többiek válaszát is várnám nekik is így van-e kapcsol-e a venti ilyen hűvösben is araszolásnál, lámpánál. Előre is köszönöm.
Hát álló helyben meg araszolásnál nem számít hogy hűvösebb van a motor azèrt mèg melegszik szèp lassan