Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megtaláltam bigoneoszi írását...:

"Lássuk csak.
4 féle NGK-t lehet rakni a 929RR-edbe.
CR9EH-9(sima center elektróda nikkelből 2,5mm)
CR9EHI-9(csúcsos center elektróda irídiumból 0,6mm)
CR9EHIX-9(csúcsos center elektróda irídiumból és lelapolt föld lapka 0,6mm)
IMR9C-9H(csúcsos center elektróda irídiumból és lelapolt föld lapka platinával bevonva 0,6mm)
Ezek minősége ebbe a sorrendbe van, és az ára is."
Egyébként gyertyából ezt is ajánlják hozzá:

NGK CR9EHI-9

Ez lényegesen olcsóbb fél árban van....
Mint ha olvastam is volna valahol mikor még a 600fs-ben cseréltem, hogy stabilabb az iridium IX-es....
Köszönöm a segítséget.

A kuplung teszi a dolgát rendesen, akkor azt halasztom egyelőre.
Gyertyát találtam angol ebay-en 22.000 postával együtt a 4. azt mindenképp kicserélem.
Olaj akkor lesz motul 300v 10w40 4 lityi
Szűrőkből hilfo filtro...
Tankolok bele, megyek vele....meglátjuk hogy működik......aztán ha kell akkor majd hozzányúlok jobban.
Grat a géphez, sok élvezetes, balesetmentes km-t!
Hogy mit kell cserélni az attól függ, hogy mi milyen állapotú, szétszedéskor kiderül.
Minden motor lánca becsörög előbb utóbb, ha már elhasználódik, igaz vannak típusok, ahol pl. a láncfeszítő elhasználódása okozza a csörgést és annak cseréje megszünteti. Kívülről ez se látszik, bontani kell hozzá.
Kuplungcserekor a lamellákat elég általában de ha megnyugtatóbb, akkor kicserélheted a rugókat...utángyártottban szerintem nem drága egyáltalán, viszont az egy utángyártott cucc és könnyen lehet, hogy a tiédben még gyári van. Nem fogyóeszköz. Majd szemrevételezed és meglátod. Szerintem nem lesz velük semmi.
Ugyanez van a kuplung fémlamelláival, ha kezedben van, át tudod nézni őket, ha nincsenek benne húzások, nem görbék és nincsenek nagyon elkékülve-megégve, mehetnek vissza mert amúgy az viszont elég drága általában. De nem hiszem, hogy bármi gáz lenne ott, már észrevetted volna. Pulzál-rángat-csúszik...a kuplungkosáron nézd meg a beverődéseket oldalirányba, ha sokat durvultak a géppel, meglátszik. De azt is észrevetted volna már. Meg esetleg a kosár csapágyának lógását, van-e. Kb. ennyi amit tenni tudsz, úgy rakd össze a lamellákat sorban, ahogy volt, új tömítés a dekli alá és ennyi. A kosár nyúlványaire vigyázz mert le lehet törni. :/
Nemtom te hol vásárolsz, de itthon is 6e/db körül megkapni, kintről rendelve kb 4,5e/db-ér.
VUH27D (DENSO) a gépkönyv szerint.Az NGK peti jól írta.
Ngk imr9c-9h 10 màtyàs darabja
Sziasztok!

Tegnap vettem egy 954RR-t.

Ahhoz képest, hogy 14 éves elég jól egyben van viszont azért akad rajta mókolni való.

Kuplung kint fog, a rövid ujjaimnak nem tetszik. Teszi a dolgát rendesen, váltó szépen vált. De gondolom csere érett lesz nem sokára....
Ilyenkor kuplungtárcsa szett és kuplungrugók cseréje elégséges?

Soha nem kellett még kuplungot szerelnem a motorjaimon....pont mindig jó volt mindben.

Olajból a Motul 300v factory 10w40 megfelelő gondolom...
Szűrőkből kap hilfofiltrot

A gyertyákra ránézek....abból nem nagy a választási lehetőség gondolom ngk vagy denso.... pontos típust tudjátok?

Vezérműlánc ebben is be szokott csörögni mint a cbr 600 fs-be? Mondjuk ilyet sem cseréltettem még soha....

Bármi infó amit még ajánlotok, hogy nézzem meg jól jön....köszönöm előre is. ;)
általában úgy szokták hogy pl. 3,7L-nél 3- 3,2 L bele töltünk és utána pótoljuk a nívó felső szintig.
Azért mert túltöltötted. Ennyi. Olajat soha nem úgy töltünk járműbe, hogy na ennyi kell bele a könyv alapján akkor hajrá beletöltök annyit, hanem nézve a szintet! Kisebb baj, mintha nem lenne benne elég, bár én nem nagyon szoktam a max fölé tőlteni, max ha véletlen fölé megy picit, de azért ne teljen meg a kukucskáló ablak, nem véletlen van max jelölés sem benne.:)
Legalább van miből ennie.
Igy csinàltam ahogy irod ezert nem èrtem mièrt telik meg teljesen az ablak
egyenesen álló motornál kell a szintet ellenőrizni, a motor leállítása után 3-5 perc után, addig folyik vissza az olaj a legtávolabbi pontról a teknőbe,
Ha véletlenül kevesebbet tennél bele, annak előbb lehet káros hatása, mintha a szint egy centivel magasabb!! És ezt gépésztechnikusként mondom Neked! Soha nem a minimumszintet teszem a motoromba, nekem ez a buta szokásom van ! Most itt Badacsonyban süt 17,6 ° C van ! Hajrá !
Jo csak azt gomdolnà az ember ,hogy a max jelölès az ablaknàl azt jelenti hogy felette ne legyen az olaj ez meg ellepi mint a szèl az egèszet.
Az olaj mennyiség 3,7 liter ?? Te annyi tettél bele?? Ha igen akkor ne foglalkozz az "olajablakkal", azzal majd csak akkor amikor ott NEM LÁTSZ OLAJAT!!
No akkor Allah növessze hosszúra és keményre igazhitű !
Hali sràcok!Cserèltem olajat a 954_be.Ha mimden igaz akkor 3.7 liter kell bele ha cserèlem az olajszűrőt is.Beletettem ok ,de ha egyenesbe rakom a motort akkor a kis kèmlelő ablakot teljessen belepi az olaj,mèg ha jàratom a motort akkor is.Most akkor egyenesbe àllitotott motornàl kell nezni a kis ablakot vagy hogy nem èrtem.
Hogy jön ki, mi a trükkje a kuplungkar melletti kis hengeres kapcsoló kivételének? Itt van elöttem az asztalon az egész, forgatom mint vak a képeskönyvet, 2 lyuk is van az tartón de nem látok egyik alján se valami pöcköt, amit be kell nyomni vagy imbuszcsavart vagy valami kis hernyócsavart, amit kitekerhetnék...
Haliho. 954rr-re 3csavaros szép sportdobja vkinek?
Szervusz! ...lenne még 1!
Sziasztok!

SC 28 Bontódik. Alkatrészeiért 70/6321-829 telószámon érdeklődj.
Köszi a válaszokat!
Akkor nekem az a véleményem, hogy mivel már van benne km., hogy egyszerűen csak kopik a karbi, kopik a pill.tengely, ill.minden mozgó alkatrész és a szívatóval kapcs. dolgok is. Előfordulhat akár, hogy kopásból vagy bármiből kifolyólag pl. minimális mértékben dúsít visszatolt állapotban is, amit itt nem veszel észre de kombinálva a ritkább levegővel már azt adja ki, hogy sokat kap és akkor több levegő kéne. Persze ahogy írtad, nehéz ezt így messziről de egy pucolást mindenképp megérne a dolog szétszedve és közben összenézni a dolgokat, lehet hogy át kell fúvókázni már más méretre, nézzétek meg a pill.tengely lógását is és egyéb mozgó részeket is.
Ráadásul nem egyformán kopnak sem a karbik sem a motor, nálam kicsit külön életet élnek a karbik, szinkronnál nem is érdemes teljesen szinkronba tenni a 4 műszer nyomásadatait. Menni kell vele. Szerencsére mindig ugyanazon ember csinálja.
Mondjuk az enyém 200.000 felett jár bőven. Én télen is használom és 10mp. fél-szívató után vissza lehet tolni 0 fokban simán és nem csattog, nem ráncigálja a vez.láncot. Mondjuk az enyém elég nyitott szívó és kipuff.oldalon is egyaránt, benne K&N szűrő és a teljes fúvókaszett, utána meg Yoshimura elejétől végéig.
Sajnos a magasabb részeken oxigén hiány van jelen és ez okozza a bibit.Szerintem ilyen utak előtt állítatni kellene neki egy kicsivel több levegőt,vagy légszűrőt tenni fel másikat(direkt szűrőre gondolok).De ez csak az én véleményem.